Ja, want als die kerels dronken zijn, slaan ze minder hard....quote:
Laat maar weten hoe het afloopt. Ik denk wel dat als het fout gaat dat B niet durft te vertellen hoe die aan die blauwe plekken komt uit schaamte.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:15 schreef SJanoski het volgende:
Kleine update: Ook al hebben we hem gewaarschuwd, vriend B is momenteel met 140 km/u op weg naar Antwerpen. Ondertussen zweven wij tussen de slappe lach, bezorgdheid, ongeloof en totaal flabbergasted.
Wat een sukkel, hij had beter naar de Wallen kunnen rijden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:15 schreef SJanoski het volgende:
Kleine update: Ook al hebben we hem gewaarschuwd, vriend B is momenteel met 140 km/u op weg naar Antwerpen. Ondertussen zweven wij tussen de slappe lach, bezorgdheid, ongeloof en totaal flabbergasted.
Ik woon op nog geen 20 min afstand van Antwerpen, welk hotel? dan ga ik hem uitlachen voor de deurquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:15 schreef SJanoski het volgende:
wat is daar erg aan?quote:Of wordt onze kameraad straks naakt, sexueel mishandeld en vastgebonden aantreffen in een Antwerps hotel?
Ik bied 50 euro voor z'n verse lever. Doet het vast goed op de vleesmarkt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:23 schreef Catbert het volgende:
Ik hoop dat 'ie niet te gehecht is aan z'n organen?
Ik haal ff de fava-bonen en een fles Chianti...quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef krioro het volgende:
Ik bied 50 euro voor z'n verse lever. Doet het vast goed op de vleesmarkt.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:35 schreef made het volgende:
Tip, kijk eens naar "Hostel 1" en "Hostel 2".
Ja want Antwerpen is ook zo ver he.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die vent zelfs voor ze naar Antwerpen rijdt dan weten ze dat ze wel heel makkelijk beet hebben.
Je had ze toch al irl gezien ? Je had sowieso al naar Antwerpen moeten rijden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:56 schreef SJanoski het volgende:
Volgende update:
Van vriend B hebben we al 2 uur niks meer gehoord. Ondertussen heb ik de Facebookpagina van de dames gezien en begin ik vriend B iets meer te begrijpen, want het zijn 2 FUCKING lekkere wijven. JEZUS. Ik denk dat ik zo naar Antwerpen rijdt.
Neen. Goed lezen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je had ze toch al irl gezien ? Je had sowieso al naar Antwerpen moeten rijden.
Ik ga wel mee, kom naar R'dam.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:56 schreef SJanoski het volgende:
Volgende update:
Van vriend B hebben we al 2 uur niks meer gehoord. Ondertussen heb ik de Facebookpagina van de dames gezien en begin ik vriend B iets meer te begrijpen, want het zijn 2 FUCKING lekkere wijven. JEZUS. Ik denk dat ik zo naar Antwerpen rijdt.
Oh dat was je andere vriend. Maar je had wel samen met hem naar Antwerpen kunnen rijden.quote:
Pik mij ff op in Utrecht. Tower Bridgen we die Oostblokkerts!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:59 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik ga wel mee, Oud-beijerland is maar 10km hier vandaan.
Eerst naar Utrecht daarna Antwerpen? Beetje omrijden..quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:00 schreef SJanoski het volgende:
[..]
Pik mij ff op in Utrecht. Tower Bridgen we die Oostblokkerts!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:03 schreef Scrummie het volgende:
Linkje naar Facebook pagina uiteraard.
Ik woon ook in Utrecht. Ik stel een gezellige oud-hollandsche bukkake-party voor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:00 schreef SJanoski het volgende:
Pik mij ff op in Utrecht. Tower Bridgen we die Oostblokkerts!
quote:
Neenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:03 schreef Scrummie het volgende:
Linkje naar Facebook pagina uiteraard.
Ik hoop van niet. Spannende shizzle manquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is je verhaal gewoon gelul en bij deze onbetrouwbaar.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:23 schreef JerryLee het volgende:
Ach over tien jaar lacht hij erom .
Zoveel jeugdige onbezonnenheid
in zijn rolstoel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |