Ja, want als die kerels dronken zijn, slaan ze minder hard....quote:
Laat maar weten hoe het afloopt. Ik denk wel dat als het fout gaat dat B niet durft te vertellen hoe die aan die blauwe plekken komt uit schaamte.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:15 schreef SJanoski het volgende:
Kleine update: Ook al hebben we hem gewaarschuwd, vriend B is momenteel met 140 km/u op weg naar Antwerpen. Ondertussen zweven wij tussen de slappe lach, bezorgdheid, ongeloof en totaal flabbergasted.
Wat een sukkel, hij had beter naar de Wallen kunnen rijden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:15 schreef SJanoski het volgende:
Kleine update: Ook al hebben we hem gewaarschuwd, vriend B is momenteel met 140 km/u op weg naar Antwerpen. Ondertussen zweven wij tussen de slappe lach, bezorgdheid, ongeloof en totaal flabbergasted.
Ik woon op nog geen 20 min afstand van Antwerpen, welk hotel? dan ga ik hem uitlachen voor de deurquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:15 schreef SJanoski het volgende:
wat is daar erg aan?quote:Of wordt onze kameraad straks naakt, sexueel mishandeld en vastgebonden aantreffen in een Antwerps hotel?
Ik bied 50 euro voor z'n verse lever. Doet het vast goed op de vleesmarkt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:23 schreef Catbert het volgende:
Ik hoop dat 'ie niet te gehecht is aan z'n organen?
Ik haal ff de fava-bonen en een fles Chianti...quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:56 schreef krioro het volgende:
Ik bied 50 euro voor z'n verse lever. Doet het vast goed op de vleesmarkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |