quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:35 schreef made het volgende:
Tip, kijk eens naar "Hostel 1" en "Hostel 2".
Ja want Antwerpen is ook zo ver he.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die vent zelfs voor ze naar Antwerpen rijdt dan weten ze dat ze wel heel makkelijk beet hebben.
Je had ze toch al irl gezien ? Je had sowieso al naar Antwerpen moeten rijden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:56 schreef SJanoski het volgende:
Volgende update:
Van vriend B hebben we al 2 uur niks meer gehoord. Ondertussen heb ik de Facebookpagina van de dames gezien en begin ik vriend B iets meer te begrijpen, want het zijn 2 FUCKING lekkere wijven. JEZUS. Ik denk dat ik zo naar Antwerpen rijdt.
Neen. Goed lezen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je had ze toch al irl gezien ? Je had sowieso al naar Antwerpen moeten rijden.
Ik ga wel mee, kom naar R'dam.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:56 schreef SJanoski het volgende:
Volgende update:
Van vriend B hebben we al 2 uur niks meer gehoord. Ondertussen heb ik de Facebookpagina van de dames gezien en begin ik vriend B iets meer te begrijpen, want het zijn 2 FUCKING lekkere wijven. JEZUS. Ik denk dat ik zo naar Antwerpen rijdt.
Oh dat was je andere vriend. Maar je had wel samen met hem naar Antwerpen kunnen rijden.quote:
Pik mij ff op in Utrecht. Tower Bridgen we die Oostblokkerts!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:59 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik ga wel mee, Oud-beijerland is maar 10km hier vandaan.
Eerst naar Utrecht daarna Antwerpen? Beetje omrijden..quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:00 schreef SJanoski het volgende:
[..]
Pik mij ff op in Utrecht. Tower Bridgen we die Oostblokkerts!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:03 schreef Scrummie het volgende:
Linkje naar Facebook pagina uiteraard.
Ik woon ook in Utrecht. Ik stel een gezellige oud-hollandsche bukkake-party voor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:00 schreef SJanoski het volgende:
Pik mij ff op in Utrecht. Tower Bridgen we die Oostblokkerts!
quote:
Neenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:03 schreef Scrummie het volgende:
Linkje naar Facebook pagina uiteraard.
Ik hoop van niet. Spannende shizzle manquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is je verhaal gewoon gelul en bij deze onbetrouwbaar.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:23 schreef JerryLee het volgende:
Ach over tien jaar lacht hij erom .
Zoveel jeugdige onbezonnenheid
in zijn rolstoel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |