abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 december 2011 @ 22:34:35 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106144071
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:') Anders lees je even terug? Dit is deel 3, deel 1 is gewoon gestart door degene waar het over gaat. :|W
Het voegt toch niks meer toe? Temeer daar het onderwerp zich niet meer meldt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_106144430
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het voegt toch niks meer toe? Temeer daar het onderwerp zich niet meer meldt.
Dat is iets anders dan iemand ervan te beschuldigen een topic over een ander te openen :+

En in deel 2 kwam de originele TS ook laat aanwaaien... ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 28 december 2011 @ 22:41:59 #103
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_106144503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:41 schreef AQuila360 het volgende:
Dat denk ik ook, omdat het CBR grote twijfels heeft over mijn psychische toestand en dat ik flink stampij heb getrapt (heb een aantal mensen van het CBR grof uitgescholden) dat de medische gevens onjuist waren hebben ze besloten mij een herkeuring aan te bieden
Dat rijbewijstopic is echt goed!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_106145230
Ik zie dat er weer een nieruwe topic is geopend over mijn schuld, daar dit mij overvalt qua hoeveelheid reacties weet ik niet hoe ik moet reageren. Ben nu met een conflict met paypal bezig waarbij 3 bedragen van 17 euro zijn afgeschrven, zeg maar uitgestelde betalingen maar de verkopers beweren dat de betalingen mislukt zijn, heb ING opdracht gegeven deze betalingen te storneren en een selectieve blokkade op de paypal rekening te zetten.

Vraag mij eigenlijk af waarom hier links worden geplaats van oude topics van andere fora waar ik geruime tijd niet meer op actief ben, ook het terlkens off topic plaatsen van mijn foto van andere topics kan ik nou niet bepaald waarderen.
pi_106145472
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:53 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik zie dat er weer een nieruwe topic is geopend over mijn schuld, daar dit mij overvalt qua hoeveelheid reacties weet ik niet hoe ik moet reageren. Ben nu met een conflict met paypal bezig waarbij 3 bedragen van 17 euro zijn afgeschrven, zeg maar uitgestelde betalingen maar de verkopers beweren dat de betalingen mislukt zijn, heb ING opdracht gegeven deze betalingen te storneren en een selectieve blokkade op de paypal rekening te zetten.

Vraag mij eigenlijk af waarom hier links worden geplaats van oude topics van andere fora waar ik geruime tijd niet meer op actief ben, ook het terlkens off topic plaatsen van mijn foto van andere topics kan ik nou niet bepaald waarderen.
nee, jij gaat wel lekker ontopic en je doet wat met de reacties, wou je zeggen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_106145559
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:53 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik zie dat er weer een nieruwe topic is geopend over mijn schuld, daar dit mij overvalt qua hoeveelheid reacties weet ik niet hoe ik moet reageren. Ben nu met een conflict met paypal bezig waarbij 3 bedragen van 17 euro zijn afgeschrven, zeg maar uitgestelde betalingen maar de verkopers beweren dat de betalingen mislukt zijn, heb ING opdracht gegeven deze betalingen te storneren en een selectieve blokkade op de paypal rekening te zetten.

Vraag mij eigenlijk af waarom hier links worden geplaats van oude topics van andere fora waar ik geruime tijd niet meer op actief ben, ook het terlkens off topic plaatsen van mijn foto van andere topics kan ik nou niet bepaald waarderen.
Enig idee waardoor de betalingen mislukt zouden kunnen zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106145680
Ruzie met Paypal...

Het echt enige waar je goed genoeg voor bent is mijn inziens om kattenvoer van te draaien.
pi_106145715
Fusionfreak, ik snap dat je het niet kan waarderen. Mensen reageren alleen deels zo omdat ze het niet zo leuk van je vinden dat je niet reageert op hun goedbedoelde adviezen, of deze in de wind slaat.

Wat wil je met dit topic Fusionfreak? Ik snap dat je graag de controle over je eigen financiën houdt - volgens mij raak je sowieso niet graag de controle kwijt. Het probleem is echter dat als je niets aan de situatie doet, dat je die controle uiteindelijk sowieso kwijtraakt: dan wordt er beslag gelegd op je spullen. Je denkt nu misschien dat dit niet gebeuren zal, maar als je lang genoeg je rekeningen niet betaalt (en, erger nog, blijft uitgeven) dan komt er vanzelf een deurwaarder voor je deur. Je moet zo snel mogelijk ingrijpen, des te verder de situatie uit de hand loopt, des te moeilijker je eruit komt.

Dat betekent: stoppen met kopen en beginnen met zoveel mogelijk afbetalen. Betalingsregeling treffen met alle bedrijven waar je schuld hebt. Als het je niet lukt om te stoppen met kopen, dan gaat het probleem alleen maar erger worden, en dan moet je hulp inschakelen. Hoe vervelend dat ook is. En misschien kom je als je alles op een rijtje hebt gezet tot de conclusie dat je het niet redt om alle schuldverleners af te betalen. Dan moet je ook hulp inschakelen (stadsbank, schuldhulpverlening). Dit zeg ik (en al die anderen) niet om je te pesten, maar om je te helpen.

Als je niets doet aan de situatie ga je namelijk failliet. Wij willen niet dat dat gebeurt, dus we geven je advies. Het is frustrerend als je niets met dat advies doet, en je doet jezelf ermee tekort...
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_106145907
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Enig idee waardoor de betalingen mislukt zouden kunnen zijn?
Zou te weinig saldo hebben, maar de bealingen zijn wel van mijn giro afgeschrven, maar paypal stuurt de betalingen gewoon niet door en als de verkopers het geld weigeren dan kan ik de teruggestorte bedragen nergens meer terugvinden. Niet in mijn paypal account en ook niet teruggeboekt op mijn girorekening
pi_106146022
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:02 schreef cinnamon_M het volgende:
Wij willen niet dat dat gebeurt
Noem er eens 2?

Die droplul leeft al van het minimum en je kan 'm niets meer afpakken. Wat hij wel kan is zo veel mogelijk stelen en dan proberen zo min mogelijk terug te betalen.
pi_106146059
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:02 schreef cinnamon_M het volgende:
Fusionfreak, ik snap dat je het niet kan waarderen. Mensen reageren alleen deels zo omdat ze het niet zo leuk van je vinden dat je niet reageert op hun goedbedoelde adviezen, of deze in de wind slaat.

Wat wil je met dit topic Fusionfreak? Ik snap dat je graag de controle over je eigen financiën houdt - volgens mij raak je sowieso niet graag de controle kwijt. Het probleem is echter dat als je niets aan de situatie doet, dat je die controle uiteindelijk sowieso kwijtraakt: dan wordt er beslag gelegd op je spullen. Je denkt nu misschien dat dit niet gebeuren zal, maar als je lang genoeg je rekeningen niet betaalt (en, erger nog, blijft uitgeven) dan komt er vanzelf een deurwaarder voor je deur. Je moet zo snel mogelijk ingrijpen, des te verder de situatie uit de hand loopt, des te moeilijker je eruit komt.

Dat betekent: stoppen met kopen en beginnen met zoveel mogelijk afbetalen. Betalingsregeling treffen met alle bedrijven waar je schuld hebt. Als het je niet lukt om te stoppen met kopen, dan gaat het probleem alleen maar erger worden, en dan moet je hulp inschakelen. Hoe vervelend dat ook is. En misschien kom je als je alles op een rijtje hebt gezet tot de conclusie dat je het niet redt om alle schuldverleners af te betalen. Dan moet je ook hulp inschakelen (stadsbank, schuldhulpverlening). Dit zeg ik (en al die anderen) niet om je te pesten, maar om je te helpen.

Als je niets doet aan de situatie ga je namelijk failliet. Wij willen niet dat dat gebeurt, dus we geven je advies. Het is frustrerend als je niets met dat advies doet, en je doet jezelf ermee tekort...
Zoalang ik de zaak dmv betalingregelingen kan oplossen dan wil ik niet mijn geld uit handen geven, want buiten whekanp om heb iki met de andere schuldeisers wel goed afspraken gemaakt die ik nakom met bealen. Necherman moet ik 33 euro per maand betalen, H&M 15 euro en creditcard 92 euro ,aar die worden elke maand betaald zonder conflict. Bij H&M staat iets van 76 euro open.
pi_106146217
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:53 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik zie dat er weer een nieruwe topic is geopend over mijn schuld, daar dit mij overvalt qua hoeveelheid reacties weet ik niet hoe ik moet reageren. Ben nu met een conflict met paypal bezig waarbij 3 bedragen van 17 euro zijn afgeschrven, zeg maar uitgestelde betalingen maar de verkopers beweren dat de betalingen mislukt zijn, heb ING opdracht gegeven deze betalingen te storneren en een selectieve blokkade op de paypal rekening te zetten.

Vraag mij eigenlijk af waarom hier links worden geplaats van oude topics van andere fora waar ik geruime tijd niet meer op actief ben, ook het terlkens off topic plaatsen van mijn foto van andere topics kan ik nou niet bepaald waarderen.
Ik vind dat ook niet kunnen, maar goed de topic loopt.
Jij moet gewoon de financiele shit uit handen geven en wel zo snel mogelijk. Maar niet bij budgetbeheer maar via schuldhulpverlening. Jij gaat hier niet meer uitkomen en dan worden er ook schulden gesaneerd.
Daarna hoop ik dat iemand, of jijzelf, je onder curatele laat stellen.
pi_106146306
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:07 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Zoalang ik de zaak dmv betalingregelingen kan oplossen dan wil ik niet mijn geld uit handen geven, want buiten whekanp om heb iki met de andere schuldeisers wel goed afspraken gemaakt die ik nakom met bealen. Necherman moet ik 33 euro per maand betalen, H&M 15 euro en creditcard 92 euro ,aar die worden elke maand betaald zonder conflict. Bij H&M staat iets van 76 euro open.
Dat snap ik wel. Er zijn wel twee dingen waar ik me zorgen over maak:
- Hoeveel los je daadwerkelijk af bij die bedrijven? Zoals gezegd, de rente is hoog dus het kan op deze manier wel heel lang duren eer je van die schuld af bent.
- Lukt het je al om te stoppen met leuke dingen te kopen die niet essentieel zijn voor je levensonderhoud? Des te meer je kan aflossen des te beter. En vooral: koop je niet meer op rekening bij de bovenstaande bedrijven? Anders verdwijnt de schuld immers nooit.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_106146376
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Enig idee waardoor de betalingen mislukt zouden kunnen zijn?
Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat FF geen geld meer op z'n bankrekening heeft? O-)

:')
Hallon!
pi_106146568
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef JellieVrolijk het volgende:

[..]

Ik vind dat ook niet kunnen, maar goed de topic loopt.
Jij moet gewoon de financiele shit uit handen geven en wel zo snel mogelijk. Maar niet bij budgetbeheer maar via schuldhulpverlening. Jij gaat hier niet meer uitkomen en dan worden er ook schulden gesaneerd.
Daarna hoop ik dat iemand, of jijzelf, je onder curatele laat stellen.
Mij is uitgelegd dat ik eerst onder budgetbeheer kom, na 6 maanden komt de zaak bij een rechter omdat wehkamp waarschijnlijk niet akkoord zal gaan, maar ze hebben uitgelegd dat je niet meteen bij een schauldsanering komt er zijn wachtijden en de rechter doeot pas lang over een uitspraak. Het zou dan 4 tot 5 jaar duren, intussen zouden de schuldeisers geen voredringen meer kunnen doen. in afwachting van en rechterlijke uitspraak. Maar ik zie rerg tegen een rechter op, moet ik gaan biechten alsof ik een misdrijf begaan heb, doet mij denken aan die CBR rechzaken, daar werd mij letterlijk het vuur aan de schenen gelegd alsof ik het grootse misdrijf in het verkeer heb begaan, daar iki een beetje een trauma aan overgehouden, moet ik gaan opbiechten waarom ik schuld bij wehkamp heb en waarom dat iik vrouwelijke kleidng draag. Want ik zal geheel als vrouw op de rechtzitting verschinnen als het zover mocht komen. Ik sta achter mijn kleding en uiterlijk.
pi_106146720
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Mij is uitgelegd dat ik eerst onder budgetbeheer kom, na 6 maanden komt de zaak bij een rechter omdat wehkamp waarschijnlijk niet akkoord zal gaan, maar ze hebben uitgelegd dat je niet meteen bij een schauldsanering komt er zijn wachtijden en de rechter doeot pas lang over een uitspraak. Het zou dan 4 tot 5 jaar duren, intussen zouden de schuldeisers geen voredringen meer kunnen doen. in afwachting van en rechterlijke uitspraak. Maar ik zie rerg tegen een rechter op, moet ik gaan biechten alsof ik een misdrijf begaan heb, doet mij denken aan die CBR rechzaken, daar werd mij letterlijk het vuur aan de schenen gelegd alsof ik het grootse misdrijf in het verkeer heb begaan, daar iki een beetje een trauma aan overgehouden, moet ik gaan opbiechten waarom ik schuld bij wehkamp heb en waarom dat iik vrouwelijke kleidng draag. Want ik zal geheel als vrouw op de rechtzitting verschinnen als het zover mocht komen. Ik sta achter mijn kleding en uiterlijk.
Wat heeft jouw voorkeur voor seksuele oriëntatie en verschijningsvorm te maken met het feit dat jij je schulden niet kunt betalen? :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106146783
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:11 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Er zijn wel twee dingen waar ik me zorgen over maak:
- Hoeveel los je daadwerkelijk af bij die bedrijven? Zoals gezegd, de rente is hoog dus het kan op deze manier wel heel lang duren eer je van die schuld af bent.
- Lukt het je al om te stoppen met leuke dingen te kopen die niet essentieel zijn voor je levensonderhoud? Des te meer je kan aflossen des te beter. En vooral: koop je niet meer op rekening bij de bovenstaande bedrijven? Anders verdwijnt de schuld immers nooit.
Bij wehkamp sta ik op 0 euro bestening, is blokkade
Bij necherman kan ik nog rior 2200 euro gbesteden maar dat doe ik niet, want ik zie zie dat het saldo bij hun al iets lager is geworden tot onder de 1000 euro, dat dfat gaat al iets minder worden
bij H&M heb ik ook niks meer besteld daar hier nog maar iets van 75 euro openstaat.
Alleen die wehkamp en creditcard zijn de grootse schulden
pi_106146814
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

daar werd mij letterlijk het vuur aan de schenen gelegd alsof ik het grootse misdrijf in het verkeer heb begaan, daar iki een beetje een trauma aan overgehouden, moet ik gaan opbiechten waarom ik schuld bij wehkamp heb
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Ken je dat spreekwoord?
Nee, dat is niet leuk, maar jij hebt die uitgaven gedaan en het is jouw verantwoordelijkheid dit zo snel mogelijk in orde te maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106146877
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:15 schreef Fusionfreak het volgende:

moet ik gaan biechten alsof ik een misdrijf begaan heb
No shit ...

Wat je gezever erna over vrouwenkleren ermee te maken heeft? Ga je ook nog een offtopic foto zo van je postten uit een ander topic?
pi_106146964
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat heeft jouw voorkeur voor seksuele oriëntatie en verschijningsvorm te maken met het feit dat jij je schulden niet kunt betalen? :?
Bij het CBR werd toch in een van de rapporten van de deskundige praktische rijgeschuktheid een aantekeing gemaakt dat ik nogal vreemd en aanstootgevens gekleed ging en dat ik er afwijkende kleidngstijl eropna hield, daar kwam mijn advocaat achtr toen hij deze verslagen opvroeg. Het CBR vond dat ze op uiterlijke kenmerken mochten reageren en hier verslag van mochten mkaken. over mijn uiterlijk
pi_106147049
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat heeft jouw voorkeur voor seksuele oriëntatie en verschijningsvorm te maken met het feit dat jij je schulden niet kunt betalen? :?
Ik zou als ik hem was vooral in z'n eigengemaakte kleren naar de zitting komen: stuurt de rechter 'm gelijk naar een instelling. :D _O-

Overigens klopt het dat voordat je daadwerkelijk in 'n schuldhulpverleningstraject komt er maanden zoniet jaren overheen kunnen gaan. Ik spreek uit ervaring omdat mijn onderbuurman nu ook iets soortgelijks doorloopt (hypotheekschuld, echtscheiding en een hoop ellende) echter deze man werkt (plantsoen schoffelen maar wat boeit 't? ) en zal waarschijnlijk binnen 'n jaar ofzo weer met schone lei kunnen beginnen. :) Ik raad je dus aan om te proberen in zo'n traject te komen FF en wellicht heb jij gewoon constant budgetbeheer nodig. (ik weet dat dat niet is wat je wil horen maar volgens mij kun je het écht niet alleen)

Wow serieuze reactie is serieus! :@ Hoewel ik weet dat er niks mee gedaan wordt, maar ja. ;( :X
Hallon!
pi_106147112
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

No shit ...

Wat je gezever erna over vrouwenkleren ermee te maken heeft? Ga je ook nog een offtopic foto zo van je postten uit een ander topic?
waarom zou TS over z'n spendeergedrag uit gaan wijden, dat heeft er tenslotte toch niks mee te maken?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_106147118
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Bij het CBR werd toch in een van de rapporten van de deskundige praktische rijgeschuktheid een aantekeing gemaakt dat ik nogal vreemd en aanstootgevens gekleed ging en dat ik er afwijkende kleidngstijl eropna hield, daar kwam mijn advocaat achtr toen hij deze verslagen opvroeg. Het CBR vond dat ze op uiterlijke kenmerken mochten reageren en hier verslag van mochten mkaken. over mijn uiterlijk
Ik kan me wel voorstellen dat ze daar een aantekening van maken. Met die felgekleurde kleding ben je een stuk beter zichtbaar in de auto. De aantekening was dus in jouw voordeel.
pi_106147170
quote:
9s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:23 schreef Mirjam het volgende:

[..]

waarom zou TS over z'n spendeergedrag uit gaan wijden, dat heeft er tenslotte toch niks mee te maken?
Die schulden zijn uit de lucht komen vallen en hebben niks met z'n vloerbedekking van 1000 Euro te maken? :D
Hallon!
pi_106147177
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef Fusionfreak het volgende:

Bij het CBR bla bla bla
Gelul. Dat verzin je. Anders had dat wel in 1 van je andere aandachtshoertopics gestaan eerder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')