John de Mol wil ieder jaar een nieuw jurylid.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze wilden het dacht ik verrassend houden. Ze is er dus uitgebonjourd.
Ik heb een grote buik. Ik heb geen zin in buikdansen, maar wat een rare opmerking zeg! Ik accepteer mijn buik. Die schoonzus kan imho niet buikdansen, ze accepteert haar buik niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja
Ach volgende week ga ik wel en dan is het ook zonder lerares maar dan zal het vooral kletsen over de kostuums zijn
Heb trouwens wel een hele mooie nieuwe buikdanssjaal gehad tijdens kerst
Alleen jammer van de opmerking van schoonzus dat ze ook graag zou buikdansen maar niet zo'n buik zou willen hebben
Wat kan jij dingen toch een positieve wending gevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Komt idd rot over maar ze bedoelt het denk in het algemeen. Dat je voor bellydance een mooi rond buikje moet hebben en zij dat niet wilt. Leuk dat kletsen over kostuums, mogen jullie ook beslissen?
Waar heb je last van? Gas?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Over buiken gesprokendie van mij doet stom
geloof dat ik toch iets te veel kh's heb binnen gekregen de afgelopen dagen.
Oh, beetje opgezet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Over buiken gesprokendie van mij doet stom
geloof dat ik toch iets te veel kh's heb binnen gekregen de afgelopen dagen.
quote:
En dat ik kan ik ook een kut-topic vinden, handel dat lekker af in een PM.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kan jij dingen toch een positieve wending geven
Terwijl ik het gewoon een kutopmerking vind
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dat ik kan ik ook een kut-topic vinden, handel dat lekker af in een PM.
* krakkemieke geeft Sunny kopje kamilletheequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
en een beetje misselijk.. gaat gelukkig wel weer over, maar goed..
ik neem alles terug.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dat ik kan ik ook een kut-topic vinden, handel dat lekker af in een PM.
Had je hem niet beter na 1 januari kunnen ophalen, dan zijn alle vuurwerk beschadigingen aan de lak voor de dealer zijn rekeningquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....ik heb toch wel een paar uur een leuk banksaldo gehadNu heb ik de auto betaald
![]()
![]()
Vrijdag ophalen
Dat zegt iedereenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Had je hem niet beter na 1 januari kunnen ophalen, dan zijn alle vuurwerk beschadigingen aan de lak voor de dealer zijn rekening
maar goed bezig
Even afkloppen P. Voordat je een Panda-look-a-like als auto meekrijgt na oudejaarsavond.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zegt iedereenMaar er gebeurt hier weinig
Althans...de afgelopen jaren weinig van gemerkt
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Even afkloppen P. Voordat je een Panda-look-a-like als auto meekrijgt na oudejaarsavond.
quote:
volgens mij in een ver verledenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand hier wel eens Red Dawn gezien btw? Cubanen en Russen vallen Amerika binnen en een groepje tieners (w.o. Patrick Swayze) bieden verzet. De australiers hebben nu een kloonEn dat lijkt een complete serie te worden a la Twilight en al die andere crap
Film was wel grappig btw.
't Is ook een prehistorische filmquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
volgens mij in een ver verleden
Van welke film niet tegenwoordigquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is ook een prehistorische filmKomt trouwens een remake aan van die film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |