En nu moet de overgang nog overgaan.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Je migraine gaat dus pas over na/tijdens je overgang heb ik ontdekt
het vlees verdelen in stukken en dat invriezen. kun je langere tijd doen met goed vlees uit de aanbieding. hier in D geen geen spotprijzen voor vlees en in NL lag ook niets van mijn gading.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Wakker gebeld maar door uzb met een vacature, dat mag. Zaterdagmiddag waren alle vleesschotels 1+1 gratis. Ga straks kijken hoe t nu in de super is maar zo'n grote bak vlees kan ik niet op. Zit overigens nog steeds vol van gisteren, begin maar met een sinaasappel
Ah, fijn! Had Bellefleur haar gemist?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef borisz het volgende:
Ze is weer terug. Alles goed gegaan.
Bellefleur ging zelfs net kijken hoe het met de kleine was..
Mijn moeder nog niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef Bluezz het volgende:
Lief!
En ja krakik heb er als ik het vergelijk met een paar weken/maanden geleden wel minder last van.... *afklopt
Ik denk dat Bellefleur het nooit zou toegeven maar ze is wel een beetje gesteld op die kleine.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ah, fijn! Had Bellefleur haar gemist?
Ook lekker: wentelteefjes van ontbijtkoek met een bolletje kaneelijsquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ontbijtkoek toast met abrikozenjam.
JA nogal wiedes, ik wil hem ook. Ware het dat ik nu even geen cent te makken hebquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Telefoon staat roodgloeiend voor de Wii
Dat is ook nogal wiidus.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:08 schreef Leintjeuh het volgende:
JA nogal wiedes, ik wil hem ook. Ware het dat ik nu even geen cent te makken heb
Klinkt ook lekker ja!quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ook lekker: wentelteefjes van ontbijtkoek met een bolletje kaneelijs
Ik ga net bellen voor een afspraak voor onze kittens.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:39 schreef borisz het volgende:
Nu vanaf zes maanden aldus de DA. Whiske is inmiddels zeven maanden.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef borisz het volgende:
Ze is weer terug. Alles goed gegaan.
Bellefleur ging zelfs net kijken hoe het met de kleine was..
hahaquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga net bellen voor een afspraak voor onze kittens.
Vind ze alleen nog zo jong en dat het zielig is, maar dat is grote onzin.
Ze hebben net wel echt de kerstboom afgebroken trouwens
Ik heb ze ook verteld de eerste die weer in de buurt van de kerstboom komt,quote:
Ze luisteren vast wel naar jequote:Op dinsdag 27 december 2011 14:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ze ook verteld de eerste die weer in de buurt van de kerstboom komt,
die hoeft niet meer naar de DA die help ik zelf wel een handje
Zijn vast hele mooie benenquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:27 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz deed hier even de crazy horses benen na bij de top 2000
Het gaat om kant en klare producten die je alleen nog ff in de oven hoeft te stoppen. Trouwens; ik ging nog ff liggen.... Preciesquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef z80 het volgende:
[..]
het vlees verdelen in stukken en dat invriezen. kun je langere tijd doen met goed vlees uit de aanbieding. hier in D geen geen spotprijzen voor vlees en in NL lag ook niets van mijn gading.
Ja het is ook een beetje zielig, maar de mensheid doe je er een plezier mee. Er zijn katten/poezen en kittens genoeg in het landquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga net bellen voor een afspraak voor onze kittens.
Vind ze alleen nog zo jong en dat het zielig is, maar dat is grote onzin.
Ze hebben net wel echt de kerstboom afgebroken trouwens
Bellefleur heeft zeker een grote trotsquote:
ook die kun je in kleinere porties delen en invriezen. of compleet invriezen en als je gasten heb dit op tafel zetten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het gaat om kant en klare producten die je alleen nog ff in de oven hoeft te stoppen. Trouwens; ik ging nog ff liggen.... PreciesAls de donder opstaan, ontbijten en naar de super maar alle aanbiedingen zijn vast al weg
Ik zal kijken, eerst mn bed maar eens uitkomen. Dat was de dag alweerquote:Op dinsdag 27 december 2011 14:38 schreef z80 het volgende:
[..]
ook die kun je in kleinere porties delen en invriezen. of compleet invriezen en als je gasten heb dit op tafel zetten.
Daar heb je helemaal gelijk in, afgelopen kerst ook weer een paar keer aan schoonouders gevraagd wanneer ze hun poes gaan laten helpen. (dat gaat gewoon zeker deze zomer weer een nestje worden).quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja het is ook een beetje zielig, maar de mensheid doe je er een plezier mee. Er zijn katten/poezen en kittens genoeg in het land. Overigens de plantenspuit heeft haar werk gedaan na en dat werkte prima qua kerstboom
Ow wat leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef MaximusTG het volgende:
Woehoe, gehaktmolen gekregen voor Kerst! RVS, handmatig. Morgen uitproberen! Alleen nog ff een makkelijk plekje vinden om em op te stellen.
Hoelang mag je dat houden dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:44 schreef borisz het volgende:
Ik heb uit de bieb S2 van de Killing meegenomen. Scheelt weer downloaden.
![]()
Dus nu eigenlijk 3 feestdagen achter elkaar.quote:
Weekje. Heb een alles in 1 abo. Waardoor je alles kan lenen zonder bijbetalen.quote:
Goed nieuws en niet zo goed nieuws.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:57 schreef flying-dutchman het volgende:
opdracht binnengehaald![]()
nu ziek
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:48 schreef krakkemieke het volgende:
Goedkope pastrami en dure oliebollen gehaald.
Misschien juist leuk, lekker relaxed met elkaar?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk cadeau Maximus! En Sarabi; ik vind oefenen zonder trainster geen reet aan, zou t lekker een keer overslaan
ik stuiter de dag door. Vanavond weer een flesje bubbelsquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus nu eigenlijk 3 feestdagen achter elkaar.
tevens wat oesters erbij?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik stuiter de dag door. Vanavond weer een flesje bubbels
of christmas 2012 came earlyquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus nu eigenlijk 3 feestdagen achter elkaar.
zou kunnen maar bubbels is het belangrijkstequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:15 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
tevens wat oesters erbij?
Precies! Regeren is vooruitzien, dus ik heb een fles bubbels uit de reclame gekocht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zou kunnen maar bubbels is het belangrijkste
ik heb er altijd een koud liggen, naast de wodka en de ginquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Precies! Regeren is vooruitzien, dus ik heb een fles bubbels uit de reclame gekocht.
Na *lang verhaal* doe ik als de fransen en heb iig een fles in huis. Ik wil vaker kleine dingen vieren en het bevalt heel goed!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik heb er altijd een koud liggen, naast de wodka en de gin
je weet nooit wanneer je bezoek krijgt waarmee je een flesje kan drinken
Hoeft niet hoor, met een theelepel in de hals doe je er 2 dagen mee. Ook zonder theelepel trouwens!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
Weer richting huis! Mijn bubbels gaan voorlopig nog niet openKrijg ik nooit op in mijn uppie
dingen vieren is altijd goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Na *lang verhaal* doe ik als de fransen en heb iig een fles in huis. Ik wil vaker kleine dingen vieren en het bevalt heel goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |