En van Titiyoquote:
quote:
Als ik hier sommige reacties lees, geloof ik toch wel dat die lijst eerlijk is...quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:48 schreef Mixende_match het volgende:
Ahh, mijn favoriete nummer Is geweest, Herman met toveren. Heerlijk nummer
Welkom terugquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik ben er weer. Foto's laten maken, id-kaart aangevraagd en lijst voor onze postereindelijk uitgezocht. Dat laatste heeft ong. een jaartje geduurd.
Jaquote:
Ik zag het... er komt een mooi uurtje aan. Ik ga ook niet weg. Moet vanmiddag misschien ook nog wel even wat boodschappen halen...quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaAl moet ik nog wel boodschappen doen maar komend uur kan ik echt niet weg, teveel goede nummers!
Lastig he die Top 2000quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zag het... er komt een mooi uurtje aan. Ik ga ook niet weg. Moet vanmiddag misschien ook nog wel even wat boodschappen halen...
Ah, daarom wordt Bert Haandrikman er zeker voor de allerlaatste uren bijgezet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het valt mij elk jaar weer op dat wanneer Hans Schiffers zijn shift is, er bijna geen leuk nummer langs komt..
Gaaf!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
ow voor deze poster hebben een lijst besteld:
[ afbeelding ]
nee joh, da s de CSI tunequote:Op dinsdag 27 december 2011 12:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
De Top 2000 tune komt straks weer
Ja, dat vonden wij ook..quote:
Ach je moet er wat voor over hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat vonden wij ook..![]()
Alleen lijst was wel duur, is incl. passe-partout en plakken. Dat staat mooier... nou ja, moet maar een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |