Das geen Red...quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:26 schreef SunChaser het volgende:
De Red is dan weer boven mn budget helaas
Maar een 5D met van alles er op en eraan ziet er ook imposant uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:32 schreef SunChaser het volgende:
Het is een kwestie van wennen. Audio is goed. Ik moet meer over t feit heenstappen dat je bij iemand aankomt met een camera die is opgetuigd als een kerstboom, maar ook dat is een kwestie van wennen.
Voor wat ik er mee wil heeft een 5D meer mogelijkheden dan een EX3 volgens mij. Alleen een EX3 ziet er dan uit als een echte camera en je kan er mee cranken.
Klopt, met een rig, schouderpad en een mattebox ziet het er al heel anders uit. Wel een beetje als een kerstboomquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar een 5D met van alles er op en eraan ziet er ook imposant uit.
16-35?quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Heb op YT even gekeken naar wat een 24-105 doet, dat lijkt me een prima bereik voor camjo werk, alleen dan nog groothoek erbij.
Ik moet me dus nog vediepen in lenzen, ik werkte 5 jaar met een Canon XL2 met 24X zoom, thats it. En sporadisch een groothoeklensquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Canon_L_lensquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik moet me dus nog vediepen in lenzen, ik werkte 5 jaar met een Canon XL2 met 24X zoom, thats it. En sporadisch een groothoeklens
Let op! Een BULK versie is een objectief die uit een bestaande kit is gehaald. De lens wordt geleverd in een witte doos of in beschermfolie. Verder is het objectief exact hetzelfde als een retail (niet bulk versie) inclusief de daarbij behorende garantievoorwaarden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |