Bouwkunde hmmm, ik weet niet hoe de markt er nu voor staat... maar je kan altijd nog werken bij civiele bedrijven. Nu is er minder bouw dus...quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:25 schreef Thrilled het volgende:
Is er ook een overzichtslijst met alle functies en de daarbij behorende salarissen? Of heb ik die gemist?Ik studeer (hopelijk) in juni af in HBO Bouwkunde en ben wel nieuwsgierig naar startsalarissen en de toestanden daar omheen..
Niet slecht.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:04 schreef lichtknopje het volgende:
01: Bedrijfstak: Logistiek
02: Functie: Teamleader Operations oceanfreight
03: Opleiding: MBO+nodige vakgerelateerde opleidingen via scheepvaart & transport college.
04: Leeftijd: 30
05: Aantal uren per week: 40
06: Aantal vakantiedagen: 25
07: 13e maand: nee
08: Bruto maand salaris: 3500
09: Netto maand salaris: 2375
10: Overuren betaald: nee
11: Werkervaring: 9 jaar
12: Goodies: Premievrij pensioen via Zwitserleven, kilometervergoeding maar helaas zit ik binnen 8 km, Laptop + blackberry
Dus wel nagedacht over welk salaris je wilt hebben, maar niet over de functie...quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:29 schreef EngineerA het volgende:
[..]
Niet slecht.
Mijn gesprek verliep trouwens slechter dan ik dachtHad me niet goed voorbereid
Thanks. Ben er ook erg tevreden mee.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:29 schreef EngineerA het volgende:
[..]
Niet slecht.
Dat wel... maar had me niet goed voorbereid en website doorgenomen en dergelijke en werd erop afgerekendquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:35 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Dus wel nagedacht over welk salaris je wilt hebben, maar niet over de functie...
Duh, ik had je nog geadviseerd...quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef EngineerA het volgende:
[..]
Dat wel... maar had me niet goed voorbereid en website doorgenomen en dergelijke en werd erop afgerekend
Gesprek was nog om 9 uur in de ochtendquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Duh, ik had je nog geadviseerd...
Ach, dan blijft hij nog maar een paar extra topics doorklagen over hoe slecht het er allemaal voorstaat voor potentiele werknemers (die geen initiatief tonenquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Duh, ik had je nog geadviseerd...
übersukkel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:29 schreef EngineerA het volgende:
[..]
Niet slecht.
U bent officieel een mongool. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:40 schreef EngineerA het volgende:
[..]
Dat wel... maar had me niet goed voorbereid en website doorgenomen en dergelijke en werd erop afgerekend
quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:01 schreef Bajskorv het volgende:
Geen reden om verdrietig te worden enkel op salaris, da's zonde. In de horeca werken is taai en vergt handjes die wapperen, daar mag je best trots op zijn. Als je het dan ook nog leuk hebt, kunnen een hoop mensen hier nog jaloers zijn...
En fooien? Is dat nog een beetje onderdeel van je salaris?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:04 schreef Gastvrouw het volgende:
word altijd een beetje vedrietig van dit topic maar ok hier komt die dan
01: Bedrijfstak:horeca
02: Functie:gastvrouw/leidingevend
03: Opleiding:zelfstandig werkend gastvrouw, leermeester
04: Leeftijd:22
05: Aantal uren per week:32
06: Aantal vakantiedagen:20
07: 13e maand:nee
08: Bruto maand salaris:1358
09: Netto maand salaris:1137
10: Overuren betaald:soms meestal tijd voor tijd
11: Werkervaring:6 jaar incl 4 jaar bbl
12: Goodies: drank na werk tijd
Tevreden? bijna altijd wel hoop wel op loonsverhoging. zwaar werk maar leuke collega`s en je bent lekker actief bezig verder kent iedereen de nadelen van de horeca
Tevreden?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:24 schreef Zocalo het volgende:
01: Bedrijfstak: Commercieel
02: Functie: Recruiter
03: Opleiding: WO Bedrijfskunde
04: Leeftijd:25
05: Aantal uren per week:40, in praktijk meer
06: Aantal vakantiedagen:23
08: Bruto maand salaris:2000
09: Netto maand salaris:1400
10: Overuren betaald:nee
11: Werkervaring: starter
12: Goodies: hoge commissies, waardoor het uiteindelijke maandsalaris snel op 3k+ uit kan komen. Daarnaast bedrijfsuitjes, reisjes, etc.
Het basissalaris is redelijk laag, wat dat betreft niet zo. Aan de andere kant hoort het bij het vak dat heel veel op commissiebasis betaald wordt, en als ik mijn werk miniem uitvoer zit ik al snel op 3000. Dat is voor een starter best prima.Die 2000 basissalaris zal het in de praktijk bijna nooit zijn..quote:
qua beloning: Vergeet je fooi niet en je werkt natuurlijk "maar" 32 uur per week de meeste salarissen in dit topic gaan over 38 of 40 uur met vaak een hoop onbetaalde overuren.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:04 schreef Gastvrouw het volgende:
word altijd een beetje vedrietig van dit topic maar ok hier komt die dan
01: Bedrijfstak:horeca
02: Functie:gastvrouw/leidingevend
03: Opleiding:zelfstandig werkend gastvrouw, leermeester
04: Leeftijd:22
05: Aantal uren per week:32
06: Aantal vakantiedagen:20
08: Bruto maand salaris:1358
09: Netto maand salaris:1137
10: Overuren betaald:soms meestal tijd voor tijd
11: Werkervaring:6 jaar incl 4 jaar bbl
12: Goodies: drank na werk tijd
Tevreden? bijna altijd wel hoop wel op loonsverhoging. zwaar werk maar leuke collega`s en je bent lekker actief bezig verder kent iedereen de nadelen van de horeca
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |