Ik ook! Gelukkig hebben de kinderen 2 weken vakantie nuquote:Op maandag 26 december 2011 23:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan niet meer. Ik heb echt een week vakantie nodig
.
Oh. Het heerst blijkbaarquote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef easy-going het volgende:
Oja, en juist je maagzuurtabletten vergeten in te nemen op 2e kerstdag als je gaat gourmetten voor de 2e dag op rij ........ is niet handig
Ik moet nog naar beneden, maar wij hebben het raam opengegooid en een geurkaas aangezet. We zullen zo eens gaan ruiken!quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:54 schreef snoopy het volgende:
Hoe krijg je die gourmetlucht uit je huis?
gordijnen wassen, ramen zemen en een appeltaart bakkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 08:54 schreef snoopy het volgende:
Dat stinkt ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:51 schreef snoopy het volgende:
Ja, dikke doei![]()
![]()
Ik heb een pannetje met azijn opgezet en de ramen open.
Maar niet zo misselijkmakend als die gore baklucht. En dat luchtje is inmiddels ook weer weggetrokken en ruikt het hier weer redelijk normaalquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Reeks is toffer idd.
Ik heb ook een helemaalniksdag
[..]
Dat stinkt ook
Zullen we haar er even doorheen kletsen snoopy, wat afleiding bezorgen.quote:
Ja gezellig, galgje terwijl je in het ziekenhuis aan het infuus hangtquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:50 schreef easy-going het volgende:
We kunnen hier ook wel galgje doen, ik zit op mijn beurt te wachten bij de kapper
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja gezellig, galgje terwijl je in het ziekenhuis aan het infuus hangt
dat! en ik weet niet wat we moeten eten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou boodschappen gaan doen maar heb geen zin
dat aten we al voor de kerst. en gister een keurige, brave ovenschotel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon, soep. Ik heb wel genoeg vets gegeten de afgelopen dagen
Wellicht late reactie, maar een paar schaaltjes spiritus neerzetten was hier de oplossing!quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:54 schreef snoopy het volgende:
Ik snap dat ook niet zo. Zou het zelf ook nooit doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:57 schreef debuurvrouw het volgende:
oh gets Spuug, da's echt superirritant! helemaal als het zo ongevraagd is. Laten die mensen serieus hun kind gewoon zonder achtervang op straat zwerven?
Je hebt gelijk. Ik zat me na mn post te bedenken dat ik dagelijks 'dat vervelende buurjongetje' over de vloer ws toch niet zo tof zal vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik dacht ook altijd een moeder te zijn die het niet erg vond dat er kinderen over de vloer zouden komen enzo. Maar ik ben nu toch wel heel erg van het balans spelen.Andermans kinderen is gewoon echt wel lastig.
Dit is ook zo'n 'vervelend buurjongetje'. Een enórm irritante zeur, en zijn Groningse tongval maakt dat gezeur er ook al niet charmanter op.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik zat me na mn post te bedenken dat ik dagelijks 'dat vervelende buurjongetje' over de vloer ws toch niet zo tof zal vinden.
Ja, dat zal het geweest zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:30 schreef amaranta het volgende:
Misschien zei zn moeder wel. Kind, ik moet voor 34 man koken. Ga maar lekker bij Spuug spelen. Die hoeft toch alleen maar de gourmet uit de koeling te halen.
En de dag erop. Kind, ik moet nog 34 keer afwassen. Ga maar bij Spuug spelen, die heeft een vaatwasser.
En de derde dag. Kind, je vader en ik neuken 1 keer per jaar en dat is op 2de kerstdag. Ga maar lekker bij Spuug spelen die..........
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:30 schreef amaranta het volgende:
Misschien zei zn moeder wel. Kind, ik moet voor 34 man koken. Ga maar lekker bij Spuug spelen. Die hoeft toch alleen maar de gourmet uit de koeling te halen.
En de dag erop. Kind, ik moet nog 34 keer afwassen. Ga maar bij Spuug spelen, die heeft een vaatwasser.
En de derde dag. Kind, je vader en ik neuken 1 keer per jaar en dat is op 2de kerstdag. Ga maar lekker bij Spuug spelen die..........
oh, ik hóór het gewoon! *ril* maar euh, echt raar, met kerst ergens aanbellen. Dat je geen christen bent is één ding, (qua misschien minder hechten aan kerst bedoel ik dus hèquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:11 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n 'vervelend buurjongetje'. Een enórm irritante zeur, en zijn Groningse tongval maakt dat gezeur er ook al niet charmanter op.Kijk, ik zal nooit voor mijn kind bepalen met wie hij speelt, maar ik houd er niet van dat er nooit 'teruggespeeld' kan worden. En al helemaal niet als dat niet kan omdat z'n ouders dat jongetje gewoon aan z'n lot overlaten. Ik word er gewoon niet goed van dat hij afgelopen zaterdag, zondag én maandag ook al om 11 uur bij ons op de stoep stond. Ongevraagd.
Dat idd. Ik was even vergeten hoe vervelend ik andermans kinderen soms vind.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ik hóór het gewoon! *ril* maar euh, echt raar, met kerst ergens aanbellen. Dat je geen christen bent is één ding, (qua misschien minder hechten aan kerst bedoel ik dus hè) maar dan nog wil je toch met je gezin samen zijn. Je zou bijna wensen dat je op pad ging met de kerst. Buiten dat wij eigenlijk nog nauwelijks ons bed uit waren rond 11 uur.
Ik vind over en weer spelen wel zo prettig hoor. Een hok vol jongens geeft nou een keer veel lawaai. ik verbied niet om met iemand te spelen maar elke dag dezelfde probeer ik wel een beetje te sturen.
En er zijn gewoon kinderen...met vieze grijpstuivers als eerste de koektrommel in, brutaal zijn, fluisteren in gezelschap.. om dan de kleine ergernissen als met open mond smakkend eten of een halve pot chocopasta op je boterham smeren nog maar niet eens te noemen.
Het kost me altijd heel veel energie, andermans kinderen. Al moet ik zeggen dat ik het met die grote bullen die er nu over de vloer komen echt prima gaat! ook met eten, logeren en weet ik wat. Véél leuker!
Het is een zilvergrijze uit de vorige eeuw maar toch... no.1 he!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef amaranta het volgende:
Leuk Rocka.
Neem je ook iemand mee die verstand heeft van autos?
Altijd spannend, zo'n aankoop.
Welke kleur als ik vragen mag?
Ja die. Moet ik niet kijken als ik wat wiebelig ben.quote:
Tof Rocka, je eerste bolidequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Het is een zilvergrijze uit de vorige eeuw maar toch... no.1 he!
Ja ik was van plan iemand mee te nemen uiteraard. Ik heb broers die aardig verstand hebben van auto's. Nu alleen nog kijken wanneer dat schikt!
Oke, ik ben duidelijk niet helder. Ik las de 1e zin en dacht dat je het had over een kind van 8 weken oud. En vond dat al verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:57 schreef Ssserpente het volgende:
Bah. Collega dr kindje is met acht weken gestopt met groeien. Zo rot.
En het stomme is dat ze op het werk al verteld heeft dat ze zwanger is én nog geen vast contract heeft. En gezien de economische tijden en de krimp in onze retecommerciële organisatie vrees ik voor verlenging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |