Ik ook! Gelukkig hebben de kinderen 2 weken vakantie nuquote:Op maandag 26 december 2011 23:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan niet meer. Ik heb echt een week vakantie nodig
.
Oh. Het heerst blijkbaarquote:Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef easy-going het volgende:
Oja, en juist je maagzuurtabletten vergeten in te nemen op 2e kerstdag als je gaat gourmetten voor de 2e dag op rij ........ is niet handig
Ik moet nog naar beneden, maar wij hebben het raam opengegooid en een geurkaas aangezet. We zullen zo eens gaan ruiken!quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:54 schreef snoopy het volgende:
Hoe krijg je die gourmetlucht uit je huis?
gordijnen wassen, ramen zemen en een appeltaart bakkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 08:54 schreef snoopy het volgende:
Hoe krijg je die gourmetlucht uit je huis?
Dat stinkt ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:51 schreef snoopy het volgende:
Ja, dikke doei![]()
![]()
Ik heb een pannetje met azijn opgezet en de ramen open.
Maar niet zo misselijkmakend als die gore baklucht. En dat luchtje is inmiddels ook weer weggetrokken en ruikt het hier weer redelijk normaalquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Reeks is toffer idd.
Ik heb ook een helemaalniksdag
[..]
Dat stinkt ook
Zullen we haar er even doorheen kletsen snoopy, wat afleiding bezorgen.quote:
Ja gezellig, galgje terwijl je in het ziekenhuis aan het infuus hangtquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:50 schreef easy-going het volgende:
We kunnen hier ook wel galgje doen, ik zit op mijn beurt te wachten bij de kapper
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja gezellig, galgje terwijl je in het ziekenhuis aan het infuus hangt
dat! en ik weet niet wat we moeten eten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou boodschappen gaan doen maar heb geen zin
dat aten we al voor de kerst. en gister een keurige, brave ovenschotel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon, soep. Ik heb wel genoeg vets gegeten de afgelopen dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |