No.3 t/m no.6 zijn ook allemaal amerikaanse bedrijven.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja die amerikaanse fabriek is speciaal voor apple neergepoot als ik me niet vergis. gaat samsung niet happy van worden als apple geen klant blijft.
ok terug naar het hoofdonderwerp, nml hoe goed apple wel niet is in het ontwikkelen van fantastische bruikbare productenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
No.3 t/m no.6 zijn ook allemaal amerikaanse bedrijven.
Beste opmerking tot nu toe.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef DroogDok het volgende:
Ik heb in dit hele stinkende topic nog niks over die batterij gelezen.
nee vonk ook jammer. een batterij die een week meegaat in je laptop - onder belasting - lijkt me wel tof. hoe dat dan zit met afvalstoffen enzo was ik eigenlijk wel nieuwsgierig naarquote:Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef DroogDok het volgende:
Ik heb in dit hele stinkende topic nog niks over die batterij gelezen.
Kunnen ze wel, maar dan moeten ze poorten weglaten en dan gaat Flopstadt piepen dat ie z'n elektrische tandenborstel niet kan aansluiten.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel, want apple kan niet zulke dunne schermen van 42" + maken zoals Samsung.
Samsung heeft ook gwn HDMI en USB poorten, dus het hoeft niet. En apple kan dat voorlopig niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef TimCook het volgende:
[..]
Kunnen ze wel, maar dan moeten ze poorten weglaten en dan gaat Flopstadt piepen dat ie z'n elektrische tandenborstel niet kan aansluiten.
Ja maar dat hoef je niet te doen. Het is gewoon handig als dat zou kunnen. Ik wil er brood in kunnen doen, dat er dan geroosterd uitkomt. En dat hoef jij dan niet te gebruiken.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef TimCook het volgende:
[..]
Kunnen ze wel, maar dan moeten ze poorten weglaten en dan gaat Flopstadt piepen dat ie z'n elektrische tandenborstel niet kan aansluiten.
usb is best een kut standaard. 4 jaar terug was mijn firewire aansluiting in praktijk al veel sneller dan usb. usb is echt top omdat standaard maar technisch is het een ranzig gedrocht.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef Smoofie het volgende:
Mensen die het nut niet inzien van Display port, mini-HDMI, HDMI en USB___!
Ik wil helemaal geen kabeltjes. Alles draadloos.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef Smoofie het volgende:
Dan ben je volgens mij al een week lang dronken?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef raptorix het volgende:
Trouwens excuus aan Pietverdriet en TimCook, was een beetje dronken en nogal wat uitspraken gedaan die niet correct waren, ontopique!
Vakantiequote:Op woensdag 28 december 2011 22:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan ben je volgens mij al een week lang dronken?![]()
Dat zijn geen functionaliteiten. Ze staan ook niet in de apple-bijbel dus zijn ze niet nodig. Ik bedoel, wie gebruikt er nu HDMI-kabelsquote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil helemaal geen scherm. Alles in mn hersens geplugd en op de servers van Apple.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen kabeltjes. Alles draadloos.
Dan neem ik ze wel over hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef raptorix het volgende:
Trouwens excuus aan Pietverdriet en TimCook, was een beetje dronken en nogal wat uitspraken gedaan die niet correct waren, ontopique!
Ik wil nog tongen met Pietverdriet Nigger!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan neem ik ze wel over hoor.
Klinkt als een patentje.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen scherm. Alles in mn hersens geplugd en op de servers van Apple.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef kadeya het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen kabeltjes. Alles draadloos.
USB 3.0 is sneller dan Firewire.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
usb is best een kut standaard. 4 jaar terug was mijn firewire aansluiting in praktijk al veel sneller dan usb. usb is echt top omdat standaard maar technisch is het een ranzig gedrocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |