En terecht. Dat soort mensen moet je direct de-frienden!quote:Op maandag 26 december 2011 21:38 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Ik ken echt niemand die 1000 euro uitgeeft aan vuurwerk....
Waarom ? En ga je ook mensen un-frienden die een paard kopen voor 2K ?quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En terecht. Dat soort mensen moet je direct de-frienden!
Een paard is multifunctioneel en kan tevens een goede investering zijn, vuurwerk is dat nooit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:05 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Waarom ? En ga je ook mensen un-frienden die een paard kopen voor 2K ?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En terecht. Dat soort mensen moet je direct de-frienden!
Maar als iemand in jouw vriendenkring het wel leuk vindt dan is het ook geen vriend meer ?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een paard is multifunctioneel en kan tevens een goede investering zijn, vuurwerk is dat nooit.
Mensen die voor 1000-en euro's aan vuurwerk kopen staan zo'n beetje gelijk aan de mensen die een kerstkaart sturen met een foto van zichzelf erop, en de mensen die een trouwfoto compleet met baby als profielfoto op Hyves hebben. Just saying.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar als iemand in jouw vriendenkring het wel leuk vindt dan is het ook geen vriend meer ?
Er zijn ook mensen die 1000 euro opmaken aan drank.
Ik kan nog wel een aantal voorbeelden noemen.
Koop ik er liever vuurwerk voorquote:Op maandag 26 december 2011 22:14 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Met dat geld kun je een tweedehandse Opel astra kopen wat bezielt hem
Alleen voor die poster zou ik dat geld al uitgeven. Niet voor het vuurwerk natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Dibble het volgende:
1233.95 uitgegeven hiero.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het wel verfrissendquote:Op maandag 26 december 2011 18:40 schreef Olep het volgende:
Wat nou, crisis?
Wat nou crisis.
Wat nou, crisis.
Wat! Nou, crisis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |