Steven, Heb je je ADHD pilletjes ingenomen?quote:Op maandag 26 december 2011 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ts is een achterlijke kutmongool en zijn leven is de echte klacht
jij snapt het .quote:Op maandag 26 december 2011 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ts is een achterlijke kutmongool en zijn leven is de echte klacht
Ja, kun je nagaanquote:Op maandag 26 december 2011 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven, Heb je je ADHD pilletjes ingenomen?
Dat zegt veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl je in Orgrimmar staatquote:Op maandag 26 december 2011 19:41 schreef Jellereppe het volgende:
Geld; ik merk ook niet veel van de crisis. Behalve dat je wat meer moeite moet doen voor het vinden van bijbaantjes voor een aantal uren in de week.
Mensen die honderden euro's besteden aan vuurwerk, laat ze. Kan ik vanuit mijn zolderkamer op oudejaarsnacht naar vuurwerk kijken onder het genot van een 1,5 liter fles Coca-Cola.
echt hequote:Op maandag 26 december 2011 20:18 schreef OEM het volgende:
1000 euro maar? Dat zal een zielige vertoning worden zeg.
quote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Dibble het volgende:
1233.95 uitgegeven hiero.![]()
[ afbeelding ]
Voor die paar kartonnen dozen?quote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, juist niet.quote:Op maandag 26 december 2011 21:00 schreef Handdoekje het volgende:
[..]
ahahahahah kijk deze megoltje jaloers zijn!!!!!!
Godnondeju. Zoveel geld geef ik nooit van lang zal zijn leven uit aan vuurwerk.quote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
1233 euro uitgeven aan vuurwerk, maar geen geld voor vloerbedekking.quote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het is te zot voor woorden. Binnen 2 uur heb je het allemaal de lucht in geknald. Terwijl je veel betere aankopen met dat bedrag kunt doen waar je langer van kunt genieten!quote:Op maandag 26 december 2011 21:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
1233 euro uitgeven aan vuurwerk, maar geen geld voor vloerbedekking.
Mensen die geen cent hebben om hun kont te kunnen krabben maar gewoon blijven uitgeven.quote:Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef SoraAoi het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat een nieuwe telefoon en vuurwerk tot de vaste lasten behorenwake up. welcome to earth
Mensen die het nieuwste van het nieuwste willen om erbij te horen, welcome home, darling!quote:Op maandag 26 december 2011 21:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Mensen die geen cent hebben om hun kont te kunnen krabben maar gewoon blijven uitgeven.![]()
wake up, welcome to the present.
Vette sjit Dibble, de buren zullen blij met je zijnquote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
En dan is het zaterdag, of kutweer, of zoals een paar jaar geleden, potdicht door de mist.quote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
Met dat geld kun je een tweedehandse Opel astra kopen wat bezielt hemquote:Op maandag 26 december 2011 22:04 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En dan is het zaterdag, of kutweer, of zoals een paar jaar geleden, potdicht door de mist.
Zit je met je vuurwerk.
Klopt, dat is ook mijn ervaring. Ben tot januari aan het werk voordat ik weer ga studeren, maar oh, wat is het lekker om genoeg geld te hebben. In februari krijg ik maar ¤ 165 stufi. Pff, dat wordt wennen.quote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef junkiexp het volgende:
Jij bent zeker ook zo iemand die zich laat beïnvloeden door de media ?
Als je gewoon een vaste baan hebt dan heb je met heel de crisis niks te maken ?
Ik ga alleen maar meer consumeren omdat er steeds meer binnenkomt.
Was is het probleem ?
Ik denk dat het volgend jaar pas echt een rampjaar wordt.quote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef junkiexp het volgende:
Jij bent zeker ook zo iemand die zich laat beïnvloeden door de media ?
Als je gewoon een vaste baan hebt dan heb je met heel de crisis niks te maken ?
Ik ga alleen maar meer consumeren omdat er steeds meer binnenkomt.
Was is het probleem ?
Ja maar zolang je nog een baan hebt is er dus niks aan de hand.quote:Op maandag 26 december 2011 23:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik denk dat het volgend jaar pas echt een rampjaar wordt.
Bedrijven stoppen met investeren, dat is gewoon funest. En dat gaan mensen in loondienst dus ook merken.
SAY WHUT?quote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
En maar zeiken dat hij geen geld heeft, met zijn uitkering.quote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
/lickquote:Op maandag 26 december 2011 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Terwijl je in Orgrimmar staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |