Ah de eerste bezoeker, hoe gaat het onderdaan?quote:
Hier moest ik om lachenquote:Op maandag 26 december 2011 17:33 schreef Voorschrift het volgende:
Mooi, een glazen vierkant.
En nu?
Ja ik ben zovaak in Apple stores geweest over de hele planeet, ik vind er weinig bijzonders aan.quote:
Ja, dat heeft Boze_Appel zelf al gedaan, slippendrager.quote:Op maandag 26 december 2011 18:04 schreef waht het volgende:
Heeft iemand al kans gehad EG het vertrek van B_A te verwijten?
EG is van de aardbodem verdwenen.quote:Op maandag 26 december 2011 18:04 schreef waht het volgende:
Heeft iemand al kans gehad EG het vertrek van B_A te verwijten?
Oh prima, druk aan het werk. Maar om half 8 las ik even een pauze in voor de Top-2000 a GoGoquote:Op maandag 26 december 2011 17:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah de eerste bezoeker, hoe gaat het onderdaan?
Goed plan, hoewel ik na 2 dagen non-stop het wel weer gehoord heb, de oordopjes zijn weer in.quote:Op maandag 26 december 2011 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh prima, druk aan het werk. Maar om half 8 las ik even een pauze in voor de Top-2000 a GoGo
Ik heb de hele dag naar Radio-1 geluisterd, een uur of zes lang het nieuwsoverzicht van het afgelopen jaarquote:Op maandag 26 december 2011 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed plan, hoewel ik na 2 dagen non-stop het wel weer gehoord heb, de oordopjes zijn weer in.
Blijft meesterlijk, maar zitten teveel zwijmelliedjes tussen.
Enkel Radio-1 kan iets zolang rekken dat het niet meer interessant is.quote:Op maandag 26 december 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag naar Radio-1 geluisterd, een uur of zes lang het nieuwsoverzicht van het afgelopen jaar
Mijn ex-vriendin kon dat anders ook.quote:Op maandag 26 december 2011 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enkel Radio-1 kan iets zolang rekken dat het niet meer interessant is.
Dat heb ik aan het begin van de middag al afgezet, al die ouwe koek en kerstplaatjes waren teveel van het goede.quote:Op maandag 26 december 2011 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag naar Radio-1 geluisterd, een uur of zes lang het nieuwsoverzicht van het afgelopen jaar
quote:Op maandag 26 december 2011 18:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin kon dat anders ook.
Het is toch by far mijn favoriete radiostation:quote:Op maandag 26 december 2011 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enkel Radio-1 kan iets zolang rekken dat het niet meer interessant is.
Oersaaie droplul.quote:Op maandag 26 december 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is toch by far mijn favoriete radiostation:
[ afbeelding ]
Ik ben alles behalve saai, maar wel een infojunkiequote:Op maandag 26 december 2011 18:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oersaaie droplul.
Ik switch gewoon elk station, waar er maar een leuk nummer op is. Opgeslagen op m'n "command systeem" in de auto zijn SlamFM, Radio 2, Skyradio, 3FM, Q-Music, 538, Veronica en 100%NL.
Thuis enkel YouTube, luister ik waar ik zin aan heb.
Zou niet weten hoe dat moet, ik ben een techno-digi-beet.quote:Op maandag 26 december 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve saai, maar wel een infojunkie
En youtube kijk ik het liefst op de flatscreen vanaf de bank, lekker ouwe clips kijken
Is niet zo moeilijk, ouwe pc van het werk naast tv zetten, Ubuntu installeren, netwerkkabeltje naar router, hdmi-kabel naar tv en er een draadloos keyboard en muis aanhangenquote:Op maandag 26 december 2011 18:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe dat moet, ik ben een techno-digi-beet.
Computer werkt ook denk ik dan maar.
Zou niet weten hoe, en wat de neuk is Ubuntu?quote:Op maandag 26 december 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, ouwe pc van het werk naast tv zetten, Ubuntu installeren, netwerkkabeltje naar router, hdmi-kabel naar tv en er een draadloos keyboard en muis aanhangen
Met de PS3quote:Op maandag 26 december 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
En youtube kijk ik het liefst op de flatscreen vanaf de bank, lekker ouwe clips kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |