Tsja het is kiezen waar je de gaten wilt hebben... Als mijn ALD gemaakt is ga ik ook cuffen denk ik..quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:18 schreef don-diablo het volgende:
Neuh helemaal niet nodig. 1x goed zetten en lekker boeiend. Liever slijtplekken als een kapotte broekspijp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nu doorzet kan het ineens een stuk sneller gaan. Heb ik zelf wel eens meegemaakt.quote:
Gewoon goed cuffen, dan verplaatst ie echt niet meer. Mijn cuffs zijn één keer gezet, zitten nog steeds als toen ie vers uit de verpakking kwam. Geen haar verschoven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het door het fietsen komt..
En dat is ook gelijk de reden dat ik niet cuff...
Jopquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Bok werkte je nou met die broek, beetje aarde vlekken op je bovenbenen?
@nezhi blijven dragenkomt vanzelf goed
Die Tote Bag, wat een heldending.quote:
Als ze nu dat debiele inseam probleem hadden aangepakt had ik er allang 1 gehadquote:Op maandag 9 januari 2012 12:19 schreef One_conundrum het volgende:
http://supertalk.superfut(...)2658882#entry2658882
R400 21Oz.
Dat dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:38 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als ze nu dat debiele inseam probleem hadden aangepakt had ik er allang 1 gehad
Welke maat hebje gekregen en wat is je eigen maat?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:29 schreef infp2009 het volgende:
Ik heb gister de 501 STF die vrienden uit Amerika hebben meegenomen gesoakt in bad (met mij erin) maar de shrinkage viel me toch wat tegen. Krimpt hij nog erg bij het opdrogen, of alleen van de soak zelf? Vrees dat er toch een kleermaker aan te pas zal moeten komen om hem draagbaar te maken, want wijde broeken doe ik niet meer aan (dat was vroegah!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |