Meet het als dit:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:28 schreef BigSmurf het volgende:
Als ik een riem heb die vanaf waar het leer aan de buckle begint tot aan het gaatje wat ik gebruik 34" meet, moet ik dan 34" opgeven? Ik denk dat ik voor 41 dollar namelijk wel zo'n riem pak.
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:10 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zal even kijken of ik morgen wat foto's van mijn N&F kan fixen.. Ik leef al sind 26 december in die broek en hij gaat prima
Fuck, wat doe jij er allemaal mee dat ie zo snel gaat (of mijn Momo zo traag)? Ik heb amper fading en ik heb evenveel draagtijd als jij (heb hem sinds half oktober en denk ik 70% van de dagen aangehad). Ik wil fades...quote:
Ik denk dat jij een neppert gekocht hebtquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Fuck, wat doe jij er allemaal mee dat ie zo snel gaat (of mijn Momo zo traag)? Ik heb amper fading en ik heb evenveel draagtijd als jij (heb hem sinds half oktober en denk ik 70% van de dagen aangehad). Ik wil fades...
Gaat idd de goeie kant opquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:29 schreef Analoog het volgende:
Omdat ik de afgelopen week eigenlijk alleen maar m'n skibroek heb aangehad, heb ik geen tijd gehad om plaatjes te schieten. Maar om de TT toch maar even te verwezenlijken:
Front:
[ afbeelding ]
Back:
[ afbeelding ]
Whiskers:
[ afbeelding ]
Whiskers close-up:
[ afbeelding ]
Backpocket + Tab
[ afbeelding ]
Kleuren komen niet echt overeen, die van whiskers totaal is het beste om mijn beeldscherm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk wel dat het door het fietsen komt..quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:07 schreef BigSmurf het volgende:
Aan de zijkant bedoel je? Denk van het fietsen ofzo?
Ik merkte dat ik in m'n Momo aan één kant op de cuff had gelopen, dus er zit nu aan die kant een streep van 1-2 cm dikke slijtage op die rand...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |