Vier bedoelde ik ookquote:Op maandag 2 januari 2012 11:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het voelt lekker zacht, dus moet wel one wash zijn. Gehaald bij de Vier in Antwerpen. Was de enige die er nog hing. Dus niet bij de avenue atta
Zal kijken wanneer ik weer thuis ben in NL of ik een goede fitpic kan maken.
Nee daar ben ik niet heen geweest. Vind het teveel uit de richting van de rest dus niet echt de moeite waard om langs te gaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vier bedoelde ik ook
Ben je ook nog naar die nieuwe denim winkel geweest in Antwerpen?
Dit kun je ook wel waarderen denk ik:quote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef M1stral het volgende:
Dope Don,
Ik zie mezelf ook wel een paar Momo chambrays scoren ooit. Mooi spul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Heel dope.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef don-diablo het volgende:
Lente modus:
[ afbeelding ]
Zomer modus:
[ afbeelding ]
Is idd van selvage denim. Wel tof. Had nog geen jaarkalender dus dat is weer mooi meegenomen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef M1stral het volgende:
Die kalender had ik al meerdere malen gezien. Hebben ze ook in diverse kleuren en is gemaakt van selvage denim. Wel leuk, maar naar mijn idee een beetje het zelfde als die canvas tassen die je krijgt als je een Momotaro aanschaft. Heb ik er ook al twee van.
Ik heb zelfs Momotaro stickers, ftw!
Die heb ik vorige week ook gekocht, bevalt tot nu toe goed. Vandaag flink in natgeregend, was even bang smurfenblauw te eindigen maar dat viel gelukkig reuze mee. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er wat fading te zien is.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:11 schreef jaaay het volgende:
Okeee voor degenen die me in het vorige deel geholpen hebben, ik heb mijn keuze gemaakt.
Donderdag even langs de men at work geweest en deze broek aangeschaft, gesized zoals aangeraden en zit nu bijna perfect! Wel een lengtemaat 34 ipv de 32 die ik liever had gehad maarja dat is sale, en met een beetje geluk worden het mooie stacks:)
[ afbeelding ]
pics komen wel een keer als de fades een beetje op gang komen!
Broekje is sanforized, dan valt denimbleed mee. Wees blij dat je geen ongesoakte unsanforized broek droeg, dan was je wel enigszins een smurf geweest.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:10 schreef Horchata het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week ook gekocht, bevalt tot nu toe goed. Vandaag flink in natgeregend, was even bang smurfenblauw te eindigen maar dat viel gelukkig reuze mee. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er wat fading te zien is.
Dit is echt kul Smurf, dat heeft niks met sanforized/unsanforzed te maken. Maar met dye methode, repetitions, mogelijke handelingen na het indigo dying proces, de stof die geverfd word.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:36 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Broekje is sanforized, dan valt denimbleed mee. Wees blij dat je geen ongesoakte unsanforized broek droeg, dan was je wel enigszins een smurf geweest.
Er zullen vast wel processen zijn om de dye beter vast te laten houden, naast de gebruikelijke methode van dying. Je kan ook met andere stoffen dyen of een eventuele coating toevoegen, PBJ heeft de NC modellen, gekleurd met een andere synthetische stof dan indigo en die faden helemaal niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:53 schreef BigSmurf het volgende:
Die één na laatste alinea wist ik, dat laatste niet. Verklaart wel een hoop, m'n Nudie, Edwin (beide verpatst wegens sizing inmiddels) en ALD hebben nooit sporen van bleed vertoont, terwijl m'n Momo zelfs met cuff bloedt als een malle (nog steeds). Ik dacht altijd dat dat (mede) te maken had met het sanforize proces.![]()
No prob.quote:
Hahahquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:34 schreef don-diablo het volgende:
Ali is toch de Asia connection hier. Vooral Indonesië.
Zou ik doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:21 schreef BigSmurf het volgende:
Die werkt nog ja. Wel een interessante deal, van 55 voor 41 dollar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |