quote:Op woensdag 28 december 2011 15:48 schreef T_Fuff het volgende:
Ace dus
Ik heb mezelf ook maar getrakteerd op iets bruuts
[ afbeelding ]TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou de Beckman's er evt wel bij willen hebben of een ander 'smart' model. Kan ik ze aan naar werk.
Love will tear us apart (Joy Division)
Haha ja ik moest gewoon, geld is er dus waarom niet hèquote:Op woensdag 28 december 2011 16:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hahah toch gehaaldNice
Ga je ze nog behandelen?
http://www.90thidpg.us/Equipment/Projects/Dubbing/index.html
of met redwing spul sprayen?
Geinig broekje, ben benieuwd.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:58 schreef Cpt. het volgende:
Vandaag deze besteld, ben benieuwd maar voor die 48 euro kan het niet tegenvallen lijkt me zo
Snel project voor ernaast?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Geinig broekje, ben benieuwd.![]()
Wat zijn trouwens naast Samurai en APC de fast-fading brands?
Heb ik m'n momo voor.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:48 schreef BigSmurf het volgende:
Misschien, met een wat lagere rise. Soort trashbroek, voor het stappen, festivals, je kent het wel.
Misschien heb je teveel A&F banners gezien.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:53 schreef BigSmurf het volgende:
Mja, ik m'n ALD eigenlijk, maar ik vind de rise van beide broeken nogal hoog. Niet dat dat erg is, maar ik wil ook nog wel een broekje met een lagere rise.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Misschien heb je teveel A&F banners gezien.
Die mannen dragen hun broek altijd zo verschrikkelijk laag. De momo en ald hebben gewoon een normale rise. Je hebt gewoon broeken gedragen die veel te laag zijn.quote:
Zo lelijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:53 schreef BigSmurf het volgende:
Mja, ik m'n ALD eigenlijk, maar ik vind de rise van beide broeken nogal hoog. Niet dat dat erg is, maar ik wil ook nog wel een broekje met een lagere rise.
Smaken verschillen gelukkig.quote:
Ik heb het puur over de rise, niet over afgezakte bendes. De Edwin ED77 die ik had was ook veel lager dan m'n Momo en ALD, en m'n Even Steven idem dito.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die mannen dragen hun broek altijd zo verschrikkelijk laag. De momo en ald hebben gewoon een normale rise. Je hebt gewoon broeken gedragen die veel te laag zijn.
Eensch.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die mannen dragen hun broek altijd zo verschrikkelijk laag. De momo en ald hebben gewoon een normale rise. Je hebt gewoon broeken gedragen die veel te laag zijn.
Doe maar 20. 30+ is leuk tijdens vakantie.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:29 schreef BigSmurf het volgende:
Sowieso altijd korte broeken > jeans, alleen al vanwege het feit dat ik veel beter gedij bij 30 graden dan bij 5.
Met 20 graden draag ik vaak ook al een korte broek...quote:Op donderdag 29 december 2011 16:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Doe maar 20. 30+ is leuk tijdens vakantie.
Ik niet ivm werk en zo.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Met 20 graden draag ik vaak ook al een korte broek...
Kantoorbaan had je toch? Vind ik zo gek, je ziet nooit je onderlichaam want die is onder bureau. Goed argument toch? Voortaan gewoon korte broek.quote:
Yes. Wel lullig want de vrouwen mogen gewoon smart casual maar de mannen moeten in pak.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:37 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Kantoorbaan had je toch? Vind ik zo gek, je ziet nooit je onderlichaam want die is onder bureau. Goed argument toch? Voortaan gewoon korte broek.
Ja, want pak is verplicht bij m'n werkgever. Is niet zo erg, want het hoort er bij. Maar ik draag natuurlijk liever denim.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:39 schreef BigSmurf het volgende:
Effen korte broek zonder veel zakken en touwtjes, overhemd met lange mouwen, prima semi-nette kantoorbaan kledij. Mensen die miepen dat je er niet netjes uit ziet moeten eerst maar eens beginnen met het weggooien van hun stropdassencollectie, ouderwets gezeik.
@Don: Als jij een jeans aantrekt naar je werk, krijg je dan commentaar? Zo ja, gewoon een paar dagen doen. Gaan vanzelf meer mensen die trend volgen en stopt het commentaar vanzelf.
Komt door de branche.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:45 schreef BigSmurf het volgende:
Ik blijf dat onzin vinden, bedrijven met een kledingpolici. Dan neem je jezelf veel te serieus als management.
pics in het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:17 schreef bokkepoot het volgende:
Ik doe vanavond mijn N&F maar eens aan. Als hij hetzelfde vuil verzamelt als vorige jaar word het nog wat
Amen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:56 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
pics in het nieuwe jaar
Voor mij is het gewoon mijn Oldblue co.![]()
Het is zacht weer dus je kan zelf je 14oz aan als je wilt
Iedereen veel plezier vanaaf/vanacht en moge het een goed fade-jaar worden
quote:Op zondag 1 januari 2012 00:20 schreef M1stral het volgende:
Iedereen een fade-tastisch 2012 toegewenst. Dat er maar veel denim misbruikt mag gaan worden.
Dat is die Sharp Bengt toch? Ben wel benieuwd naar fitpics, kleur is op de foto best apart. En stacks is inderdaad geen probleem bij zo'n wat tapered fit, dat mag best. Ik hoop dat je er plezier van gaat hebben, maar dat moet wel lukken voor 70 euro.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:11 schreef jaaay het volgende:
Okeee voor degenen die me in het vorige deel geholpen hebben, ik heb mijn keuze gemaakt.
Donderdag even langs de men at work geweest en deze broek aangeschaft, gesized zoals aangeraden en zit nu bijna perfect! Wel een lengtemaat 34 ipv de 32 die ik liever had gehad maarja dat is sale, en met een beetje geluk worden het mooie stacks:)
[ afbeelding ]
pics komen wel een keer als de fades een beetje op gang komen!
Nee.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:07 schreef M1stral het volgende:
Zijn dat geen Japan Blue x Momo's? Die flasher komt me namelijk niet bekend voor.
Wel Momotaro's dan? Omdat die backpocket flasher op geen één van de lijnen voorkomt, met zo'n afscheurbaar stripje.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee.Guess again.
Heb nog een Japan blue Momotaro 0700 aangehad en m'n volgende broek wordt iig die fit. Zat erg nice. Gewoon wat slimmer als de 0201 en wat ik zoek voor m'n volgende.
Jaquote:Op zondag 1 januari 2012 19:42 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wel Momotaro's dan? Omdat die backpocket flasher op geen één van de lijnen voorkomt, met zo'n afscheurbaar stripje.
Battlestripes kunnen zoveel modellen zijn, maar gezien het slim is... Zal het dan wel een 0705SP zijn, als het een Momo is.
Tering, wat weet jij niet van Momotaro?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef M1stral het volgende:
Het kunnen nog wel shorts zijn, die hebben ze ook met Battle Stripes gehad.
Zeg het nou gewohohohooooon!quote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef don-diablo het volgende:
Ik zei alleen dat ik een Japan Blue x Monotaro 0700 aan heb gehad en dat die fit erg nice is, niet dat het dit is.
Wat de geposte teasers zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Tering, wat weet jij niet van Momotaro?![]()
Haha. Scherp.quote:
Ja, dat verschil is wel aanzienlijk. Want de 0201 heeft een taper vanaf topblock naar knie. De 0701 niet, die is vanaf het topblock al slank gesneden, wat resulteerd in een smaller topblock, smallere thigh area en een ongeveer zelfde leg opening. De waist is ook nog eens lager op de 0701, vergeleken met de 0201. Als een 0201 net aan is voor je, is een 0701 denk ik geen optie.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:30 schreef BigSmurf het volgende:
Zo'n blue warp/blue weft is wel heel nice inderdaad. Hoeveel slimmer is de 0701 eigenlijk ten opzichte van de 0201? Echt een groot verschil?
Dan zou ik het inderdaad niet doen. Wellicht dat ze nog een 0202 uitbrengen ook, in de toekomst.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:52 schreef BigSmurf het volgende:
Dat wordt dan geen 0701/0702 voor mij, bij de 0201 heb ik de thigh al vrij strak zitten. Niet oncomfortabel, maar hij moet niet veel strakker worden.
Het voelt lekker zacht, dus moet wel one wash zijn. Gehaald bij de Vier in Antwerpen. Was de enige die er nog hing. Dus niet bij de avenue attaquote:Op zondag 1 januari 2012 22:05 schreef DeGrote het volgende:
[..]
Dann, Nice! Zo een wil ik ook nog scoren, waar gekocht? Is wel one Wash en geen raw of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |