Broeken horen hoog te zitten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:06 schreef BigSmurf het volgende:
Geen tips, ik wil ook eigenlijk helemaal geen broekjes erbij. Alleen als ik heel goedkoop een leuk broekje met een Momotaro 0201 fit, maar dan met een lagere rise kan vinden, ga ik erover nadenken. Ging net weer even m'n vroeger favoriete broek aantrekken (J&J), dan merk je dat de rise van de 0201 en ALD Prescott wel erg hoog is.
Ligt eraan, als ik een overhemd draag wil ik die vaak in m'n broek, en dan lijk ik nog langer, omdat ik al lange benen heb, en dan ook nog eens een hoge rise.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Broeken horen hoog te zitten.
Probeer Selected Homme eens, of anders Hollister/Abercrombie. Daarvan is de bovenkleding ook allemaal wat langer en smaller gemaakt. Jeans is gewoon een kwestie van de juiste maat en cut.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:12 schreef electrocrash het volgende:
J&J de enige winkel die wel broeken heeft die mij goed zitten.
*ook C&A maar dat is heel ander soort spul
Dat doe ik sowieso nooit, dan lijk ik net een cowboy.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:20 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ik een overhemd draag wil ik die vaak in m'n broek, en dan lijk ik nog langer, omdat ik al lange benen heb, en dan ook nog eens een hoge rise.
[..]
Probeer Selected Homme eens, of anders Hollister/Abercrombie. Daarvan is de bovenkleding ook allemaal wat langer en smaller gemaakt. Jeans is gewoon een kwestie van de juiste maat en cut.
Die winkels zijn echt zo verschrikkelijk met al die lelijke zwart wit foto's van half ontblote dames en heren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:22 schreef BigSmurf het volgende:
Verschilt helemaal per overhemd, maar ik heb flink wat nette hemden die te lang zijn om uit m'n broek te dragen, dat is dan geen gezicht. Tsja, het is een kwestie van smaak natuurlijk.
Ik vind A&F altijd wel een relaxed merk, shop regelmatig in de uitverkoop in Amerika, lekker goedkoop.
Net zoals hun websitequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die winkels zijn echt zo verschrikkelijk met al die lelijke zwart wit foto's van half ontblote dames en heren.
Maar als ik hun kleding draag voel ik me ook stoer en breed en gespierd enzo alles jwz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja. AD zitvlak komt aardig door en sleutels komen goed door backpocket heen, die gaat best snel naar mijn gevoel (of die Nashville is gewoon uber stug en moeilijk)dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Indien met STF:quote:
Een Samurai in je bilspleet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:54 schreef Atta-boy het volgende:
Heb m'n sams nu 4 dagen aan en hij zit al iets beter.
Eerst zat ie zo strak dat ie boven m'n heupbotten zat en in m'n bilspleet kroop
Gelukkig is ie nu wat uitgerekt en kan ik hem al wat normaler dragen
Met.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Indien met STF:![]()
Indien zonder STF: I don't wanna know.
[..]
Een Samurai in je bilspleet.
Haha ja was niet echt nice.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Indien met STF:![]()
Indien zonder STF: I don't wanna know.
[..]
Een Samurai in je bilspleet.
Fitpics.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb trouwens nu een 32*36 en ik pas hem
Strak, maar precies goed.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:24 schreef T_Fuff het volgende:
En dat is een 36? Ik snap nu heel goed waar jij 38 kunt laten!
Fit is ace trouwens als je het mij vraagt, hoe zit 'ie bij je waist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:48 schreef T_Fuff het volgende:
Ace dus
Ik heb mezelf ook maar getrakteerd op iets bruuts
[ afbeelding ]TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou de Beckman's er evt wel bij willen hebben of een ander 'smart' model. Kan ik ze aan naar werk.
Love will tear us apart (Joy Division)
Haha ja ik moest gewoon, geld is er dus waarom niet hèquote:Op woensdag 28 december 2011 16:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hahah toch gehaaldNice
Ga je ze nog behandelen?
http://www.90thidpg.us/Equipment/Projects/Dubbing/index.html
of met redwing spul sprayen?
Geinig broekje, ben benieuwd.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:58 schreef Cpt. het volgende:
Vandaag deze besteld, ben benieuwd maar voor die 48 euro kan het niet tegenvallen lijkt me zo
Snel project voor ernaast?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Geinig broekje, ben benieuwd.![]()
Wat zijn trouwens naast Samurai en APC de fast-fading brands?
Heb ik m'n momo voor.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:48 schreef BigSmurf het volgende:
Misschien, met een wat lagere rise. Soort trashbroek, voor het stappen, festivals, je kent het wel.
Misschien heb je teveel A&F banners gezien.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:53 schreef BigSmurf het volgende:
Mja, ik m'n ALD eigenlijk, maar ik vind de rise van beide broeken nogal hoog. Niet dat dat erg is, maar ik wil ook nog wel een broekje met een lagere rise.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Misschien heb je teveel A&F banners gezien.
Die mannen dragen hun broek altijd zo verschrikkelijk laag. De momo en ald hebben gewoon een normale rise. Je hebt gewoon broeken gedragen die veel te laag zijn.quote:
Zo lelijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:53 schreef BigSmurf het volgende:
Mja, ik m'n ALD eigenlijk, maar ik vind de rise van beide broeken nogal hoog. Niet dat dat erg is, maar ik wil ook nog wel een broekje met een lagere rise.
Smaken verschillen gelukkig.quote:
Ik heb het puur over de rise, niet over afgezakte bendes. De Edwin ED77 die ik had was ook veel lager dan m'n Momo en ALD, en m'n Even Steven idem dito.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die mannen dragen hun broek altijd zo verschrikkelijk laag. De momo en ald hebben gewoon een normale rise. Je hebt gewoon broeken gedragen die veel te laag zijn.
Eensch.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die mannen dragen hun broek altijd zo verschrikkelijk laag. De momo en ald hebben gewoon een normale rise. Je hebt gewoon broeken gedragen die veel te laag zijn.
Doe maar 20. 30+ is leuk tijdens vakantie.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:29 schreef BigSmurf het volgende:
Sowieso altijd korte broeken > jeans, alleen al vanwege het feit dat ik veel beter gedij bij 30 graden dan bij 5.
Met 20 graden draag ik vaak ook al een korte broek...quote:Op donderdag 29 december 2011 16:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Doe maar 20. 30+ is leuk tijdens vakantie.
Ik niet ivm werk en zo.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Met 20 graden draag ik vaak ook al een korte broek...
Kantoorbaan had je toch? Vind ik zo gek, je ziet nooit je onderlichaam want die is onder bureau. Goed argument toch? Voortaan gewoon korte broek.quote:
Yes. Wel lullig want de vrouwen mogen gewoon smart casual maar de mannen moeten in pak.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:37 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Kantoorbaan had je toch? Vind ik zo gek, je ziet nooit je onderlichaam want die is onder bureau. Goed argument toch? Voortaan gewoon korte broek.
Ja, want pak is verplicht bij m'n werkgever. Is niet zo erg, want het hoort er bij. Maar ik draag natuurlijk liever denim.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:39 schreef BigSmurf het volgende:
Effen korte broek zonder veel zakken en touwtjes, overhemd met lange mouwen, prima semi-nette kantoorbaan kledij. Mensen die miepen dat je er niet netjes uit ziet moeten eerst maar eens beginnen met het weggooien van hun stropdassencollectie, ouderwets gezeik.
@Don: Als jij een jeans aantrekt naar je werk, krijg je dan commentaar? Zo ja, gewoon een paar dagen doen. Gaan vanzelf meer mensen die trend volgen en stopt het commentaar vanzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |