Gaat echt flexie. Electric blue coming through zoals de OP titel isquote:
Jah gewoon raggen die handel, momo's staan er toch om bekend dat ze slow beginnenquote:Op maandag 9 januari 2012 13:11 schreef BigSmurf het volgende:
Nice. Ik zou willen dat ik progress kon posten van m'n Momo, maar die gaat echt heel traag...
Ik wilde een iets wijder model, voor de afwisseling maar dit is nog wel erg wijdquote:Op maandag 9 januari 2012 12:49 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Welke maat hebje gekregen en wat is je eigen maat?
Beter soak je dan de broek alleen in badKrimpt zolang die vochtig is.
501stf is straight fit dus als je slim veel draagt is dat idd anders
TTS is wel goed, maar het is wennen idd een 501stf. High rise, straight fitquote:Op maandag 9 januari 2012 13:26 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ik wilde een iets wijder model, voor de afwisseling maar dit is nog wel erg wijdIk draag normaal een 32 en had een 31 gevraagd, maar het is ook een 32 geworden. Nou ja, vanochtend was hij nog best wel nat, dus we zullen zien hoe het opdroogt!
858 Rmb = 106.65 euroquote:Op maandag 9 januari 2012 12:19 schreef One_conundrum het volgende:
http://supertalk.superfut(...)2658882#entry2658882
R400 21Oz.
Hoezo, slechte service?quote:Hello,
Unfortunately our shipping prices are standard and although it would be a small piece, we do not adjust our shipping prices. We appreciate your interest, perhaps it would be worth it if you placed a large order (you could go in on an order with friends or family- which is something I've known international customers to do) or you could ship through a proxy if you have other commodities from the US to be shipped. Thanks for your understanding.
Sarah
Sarah Cunningham
Office Manager
Zodra ze besluiten meer slim guys te gaan maken. Anders mogen ze imo wegblijven.quote:
Fully agree.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zodra ze besluiten meer slim guys te gaan maken. Anders mogen ze imo wegblijven.
Die print op de cuff en die selvage pockets.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Freshcotton heeft nu zo'n collab met Wesc (?) weet niet echt wat ik ervan moet vinden.
http://hypebeast.com/2012(...)ni-kelvin-raw-denim/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |