quote:Nasser Al-Attiyah and Robby Gordon's Hummers (numbers 300 and 303) are reported to have stopped on the liaison route to Santa Rosa de la Pampa. Both of them appear to have been struck by mechanical issues a few kilometres after the end of the first special. The two crews are reportedly trying to solve these hitherto unspecified problems.
quote:The former South African motorcycle rider, participating at the wheel of a Volvo XC60-based Pewano, has been the victim of a fire which has destroyed his vehicle. Both the driver and his German teammate Jürgen Schröder emerged unscathed.
http://www.buenosairesher(...)ro-dies-in-accident-quote:Op zondag 1 januari 2012 17:37 schreef theclansman het volgende:
17:28: De Argentijn Jorge Martinez Boero is tijdens de eerste etappe tijdens een val zwaar gewond geraakt. Nooddiensten hebben de motorcoureur per helicopter vervoerd naar Mar del Plata, waar Boero aan zwaar borst- en hoofdletsel is overleden.
[ afbeelding ]R.I.P
Heeft niet lang geduurd voor het eerste slachtoffer viel. RIPquote:Op zondag 1 januari 2012 17:37 schreef theclansman het volgende:
17:28: De Argentijn Jorge Martinez Boero is tijdens de eerste etappe tijdens een val zwaar gewond geraakt. Nooddiensten hebben de motorcoureur per helicopter vervoerd naar Mar del Plata, waar Boero aan zwaar borst- en hoofdletsel is overleden.
[ afbeelding ]R.I.P
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Waarom zijn chagin en kabirov er eigenlijk niet bij? Heb ik iets gemist?
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
De Rooy heeft wel 't geluk dat Kabirov en Chagin met pensioen zijn gegaan
Volgens mijn bron is het toch iets anders.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
1 502 DE ROOY (NLD), RODEWALD (NLD), COLSOUL (BEL) IVECO 000:17:18 00:00:00
2 505 STACEY (NLD), VAN GOOR (NLD), DER KINDEREN (NLD) IVECO 000:18:06 00:00:48 00:00:00
3 506 VAN GINKEL (NLD), BRUINSMA (NLD), DE ROOY (NLD) GINAF 000:18:06 00:00:48 00:00:00
4 501 LOPRAIS (CZE), ALMÁ¦I (CZE), ERNST (CZE) TATRA 000:18:09 00:00:51 00:00:00
5 507 VAN VLIET (NLD), PETER (NLD), BRUYNKENS (BEL) MAN 000:18:09 00:00:51 00:00:00
1,2,3 en 5bazen!
Ja, hier inmiddels ook:quote:Op zondag 1 januari 2012 18:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Volgens mijn bron is het toch iets anders.
Jaquote:Op zondag 1 januari 2012 18:14 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Oh, zijn ze echt met pensioen?
Gas erop! Nie nurmaol!quote:Op zondag 1 januari 2012 18:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat hmmmz? Je verwacht toch niet dat die top 5 rijdt?
quote:GoKoBra Jurgen vd Goorbergh
SMS jurgen; sorry slecht nieuws.... auto wil niet meer starten voor de proef. Ga nu achter de 6x6 door de proef... fb.me/JMbTlYJM
54 minuten geleden
Want? Je hoeft toch niet voor een winst of podiumplek te gaan? Uitrijdenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die vent is echt te oud, die moet lekker servicetruck rijden als hij perse nog wil sturen.
De race is natuurlijk nog maar net bezig. Maar inderdaad, een goed begin is het halve werkquote:Op zondag 1 januari 2012 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop wel dat de Nederlandse heren dit vol gaan houden zeg! Dat wordt een mooie race dan!
Vorig jaar om deze tijd lag de Rooy er al uit natuurlijk en waren Kabirov en Chagin al de gedoodverfde winnaarsquote:Op zondag 1 januari 2012 18:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De race is natuurlijk nog maar net bezig. Maar inderdaad, een goed begin is het halve werk
Wat een onzin.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die vent is echt te oud, die moet lekker servicetruck rijden als hij perse nog wil sturen.
Dat dus. Liever rustig rijden en de eindstreep halen dan à la De Rooij jezelf aan stront rijden binnen no time. Dat kent Bekx nog wel van vorig jaar. Net als Van Ginkel...quote:Op zondag 1 januari 2012 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vorig jaar om deze tijd lag de Rooy er al uit natuurlijk en waren Kabirov en Chagin al de gedoodverfde winnaarsik vind dit begin toch een stuk vrolijker
Je zegt toch hetzelfde? service trucks rijden toch ook voor het klassement maar geen top klassering. Wil niet zeggen dat hij niet kan raggen maar het zou hem sieren als hij zijn stoel beschikbaar stelt voor opkomend talent. Echter bij Dakar is het vaak zo dat de mensen met het geld de sponsor zijn met de interesse voor Dakar en ook zelf willen rijden. Dan is het gat met fabrieksteams vaak wat groter, dat zie je vooral bij auto`s en motoren. Echter bij Dakar vind ik dat eigenlijk nog relatief want Dakar win je ook op ervaring en doorzettingsvermogen en niet op dat ene piekmomentje.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Iedereen buiten de top 10 dan maar niet mee laten doen?
Yes. Pas om half 11 beelden van de eerste etappe, zo luidde het volgens mij.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:56 schreef Mikkie het volgende:
Overigens heb ik nu RTL aan staan... schijnt om 20.00u en 22.30u een uitzending te komen over Dakar.
Ik zeg niet hetzelfdequote:Op zondag 1 januari 2012 19:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je zegt toch hetzelfde? service trucks rijden toch ook voor het klassement maar geen top klassering. Wil niet zeggen dat hij niet kan raggen maar het zou hem sieren als hij zijn stoel beschikbaar stelt voor opkomend talent. Echter bij Dakar is het vaak zo dat de mensen met het geld de sponsor zijn met de interesse voor Dakar en ook zelf willen rijden. Dan is het gat met fabrieksteams vaak wat groter, dat zie je vooral bij auto`s en motoren. Echter bij Dakar vind ik dat eigenlijk nog relatief want Dakar win je ook op ervaring en doorzettingsvermogen en niet op dat ene piekmomentje.
laat maar dan okquote:
Ik heb de 24-12 uitzending gisteren nog gekeken op de ipad en hoefde er niets voor te betalen. misschien bij de etappe verslagen is het wat anders maar ben nog nooit betaalde herhalingen tegen gekomen.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
Hebben jullie enig idee wat 't kost om die afleveringen terug te kijken op RTL gemist ?We moeten sowieso al via een vpn kijkenmaar moeten dan dus ook nog gaan betalen
De etappeverslagen zijn al 2 jaar betaald.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb de 24-12 uitzending gisteren nog gekeken op de ipad en hoefde er niets voor te betalen. misschien bij de etappe verslagen is het wat anders maar ben nog nooit betaalde herhalingen tegen gekomen.
Oh niets van gemerkt. Ik gebruik de ipad en daarop is het gratis. Tevens heb je dan niet het probleem dat hij checkt of je in NL bent.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De etappeverslagen zijn al 2 jaar betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |