Het was geen reeks dus ligt niet aan jouquote:Op maandag 26 december 2011 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb hem toch echt via de open nieuw deel knop gemaakt?
De "neus" gaan we veel meer zien in de toekomst. Het is veel handiger voor de vering en daardoor voor het comfort van de coureur. Ik weet uit betrouwbare bron dat het niet echt bevoordelijk is voor je rug als je dakar rijdt in een vrachtwagenquote:
Stiekem wil je gewoon meerijden in de Ladaquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
heerlijk al die fotos en filmpjes op twitter nu
en heerlijk dat mn mailbox volstroomt met persberichten dit jaarVolgend jaar wil ik in Zuid Amerika zitten met mn camera en laptop!
daar heb ik nooit een geheim van gemaakt toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:33 schreef classpc het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon meerijden in de Lada.
is net op bed gegaan, de pizza is op. Zijn helaas geen foto's gemaakt van de wheely na het podiumquote:Op zondag 1 januari 2012 01:20 schreef Dekatria het volgende:
Zo, ook maar eens op de volgknop gedrukt hier. Frans Verhoeven!
Dat is de wet van de kijkcijfers, we moeten al blij zijn dat er een zender is die aandacht geeft aan autosportquote:
ik kijk voor de motorenquote:Op zondag 1 januari 2012 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is de wet van de kijkcijfers, we moeten al blij zijn dat er een zender is die aandacht geeft aan autosport
quote:Op zondag 1 januari 2012 03:15 schreef jpjedi het volgende:
Aart Bosman heeft een vette bekeuring gehad voor het niet voeren van verlichting. Afgekocht met caps en sleutelhangers
Is dat ding niet loeizwaar?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind de rally het moist
en de servicetrucks, perswagens, organisatiewagens en dergelijke![]()
en ik support OSCar eODie WEL met een elektrieken auto het gaan proberen, wat Coronel niet gelukt is!
http://www.marathonrally.(...)mw_x3cc.19775.0.html (met vergelijkende foto's)quote:...
Rumours said, that the new Great Wall Haval is simply a new or former X-raid BMW X3CC platform. The car looks totally similar in many technical and optical parts, Great Wall changed from petrol- to diesel-engine - or is China copying again?
It looks to be a big secret. Great Wall officially announced no technical details (because they would be similar with the BMW-Engine) and most of the parts are 100% similar with the former X-Raid BMW. Thomas Quandt from X-raid officially says: "We only helped Great Wall, like we helped Volvo Pewano". But this is the "light" answer, because inside the Volvo is maybe 20% X-raid, but the Great Walls are nearly identically.
...
ja, dat dus !quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:58 schreef jpjedi het volgende:
Kut, ik was hem ook kwijt uit mijn myAT..
Maar we zijn er weer bij
Oja, dat was de site die ik vorig jaar ook gebruikte.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
http://dakar.visser.it/in(...)&stand=S&country=POL
Oh, en ik kijk hier voor de tussenstanden
En ik kijk voornamelijk voor de motoren (duh!) en de Trucks.. kippevel en brok in m'n keel elk jaar als die beelden zie.. machtig mooi
niet te gelovenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:03 schreef theclansman het volgende:
er schijnt al een doode te zijn
16.51 onbevstigde berichten dat de argentijn boero bij een zwaar ongeluk is overleden
http://www.rallymaniacs.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |