abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106076950
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 december 2011 01:33 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Lopen een orthodoxe Jood en een salafist in de Kalverstraat, zegt de een tegen de ander; ' doe es normaal man! ' De ander 'Doe es normaal man? Doe zelf normaal! '
:D :')
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_106077233
Israel city braces for thousands of protesters against exclusion of women
Haredim clashed with police officers, calling them Nazis, throughout Monday; at least six were arrested or detained for questioning.

More than 10,000 people are expected at a rally in Beit Shemesh on Monday to protest the exclusion of women as well as violence against girls and women by Haredi extremists. The rally will begin at 6 P.M., near the Orot Banot school.

The school's arguably most-famous student is Na'ama Margolese, the 8-year-old American immigrant who became a focal point after Channel 2 news broadcast a story Friday night showing her facing a daily gauntlet of abuse from Haredi extremists as she walks to school. The rally was originally slated to take place in the courtyard of the school, but the venue was changed after organizers said Haredi extremists had threatened violence unless the location were changed.

On Monday night, MK Chaim Amsellem (Shas ) visited the Margolese family at home and participated in their Hanukkah candle-lighting ceremony. Amsellem gave Na'ama a siddur, or prayer book, in which he wrote a dedication: "When you walk to school, an entire nation is behind you."

Beit Shemesh Mayor Moshe Abutbul had asked to visit the family for candle-lighting Monday but the Margoleses firmly rejected the request, even after repeated phone calls and text messages from city officials.

Meanwhile, violence continued in Beit Shemesh on Monday as Haredim clashed with police officers and attacked two television news crews. At least six people were arrested or detained for questioning.

The violent scenes in Beit Shemesh on Monday, when a Channel 2 news team was attacked by 200 Haredi men, were repeated on Monday: On Monday morning, dozens of ultra-Orthodox men surrounded police officers and municipal inspectors who came to remove, for at least the third time this week, a sign on Hazon Ish Street, in the Haredi neighborhood Nahala Vemenuha, ordering men and women to use separate sidewalks. The men tried to prevent the sign's removal, calling the police officers "Nazis" and dancing around them in circles.

A few hours later a crew from Channel 10 was attacked as it tried to film a piece on education in the city. Police officers dispatched to the scene after the news team called for help clashed with dozens of Haredim. Some of them lay on the ground in an attempt to keep other members of the group from being arrested. Three people were taken into custody.

About an hour later, a second television crew was attacked as it filmed the controversial sign. The Channel 2 camera crew was pelted with eggs, and a videographer was physically assaulted. Police officers sealed off the street and found themselves facing around 300 Haredim who shouted at them to leave, threw rocks at them and set dumpsters on fire. Officers detained three suspects for questioning.

Like the social protests of the past year, the rally scheduled for tonight came together spontaneously on Facebook. Within hours of the airing of the television segment, Beit Lessin Theater actor Tsviki Levin started a Facebook group called, in Hebrew, "1,000 Israelis are going to Beit Shemesh to protect little Na'ama." He soon linked up with the Be Free Israel (Israel Hofshit ) movement, and additional organizations such as Hitorerut Yerushalmim (Wake up Jerusalem ) joined them.

Na'ama Margolese, city officials, Tanya Rosenblit - who became a symbol of the cause when she recently refused to sit in the back of a public bus carrying Haredi passengers - and Zion Sultan, a local journalist and activist against religious coercion, will take part in lighting the Hanukkah menorah on stage.

Buses will be chartered, using donated funds, to bring participants from Jerusalem, Tel Aviv, Haifa and the Sharon region. Organizers say Meretz and Kadima are expected to charter additional buses for their respective party workers.

Israel Hofshit said politicians would not be allowed to address the rally or to conduct political activities, in keeping with the request of Beit Shemesh residents who say they don't want the event to become political.

A group of Haredi residents of Beit Shemesh led by Rabbi Dov Lipman has asked to take part in the rally. Lipman has requested permission to address the crowd.

Haaretz

Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_106077307
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 december 2011 01:33 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Lopen een orthodoxe Jood en een salafist in de Kalverstraat, zegt de een tegen de ander; ' doe es normaal man! ' De ander 'Doe es normaal man? Doe zelf normaal! '
Dit is nog slechter dan tong.

Volgens mij duurt het nog wel even voor dit soort multiculturele humor hier populair wordt.
  dinsdag 27 december 2011 @ 02:17:55 #104
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_106077368
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 01:36 schreef Aloulou het volgende:
De charedim (haredi's) zijn inderdaad gegroeid door hun hele grote gezinnen en gesubsidieerde levensstijl waarin ze niet werken en heel de dag hun religie bestuderen en naar de synagoge gaan. Het ironische is dat de joodse staat ze zelf groot heeft gemaakt dus en dat nu niet meer terug is te draaien door demografische ontwikkelingen waarin seculieren gemiddeld 2 of maximaal 3 kinderen hebben terwijl dat bij charedim er minimaal 5 of 6 zijn. Meeste spanningen tussen de groepen werden lang afgedaan als "dan hebben ze daar hun eigen plekje maar", maar bij een groter aantal charedim op de populatie wordt het probleem en de clash alleen maar groter.

Het rare is dat die joden zich hetzelfde gedragen en kleden en dezelfde ideeën hebben als de Taliban
allemaal domme baardapen
Misschien moeten ze zich aansluiten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_106077506
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 02:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Het rare is dat die joden zich hetzelfde gedragen en kleden en dezelfde ideeën hebben als de Taliban...
Dat is niet raar en vrij goed te verklaren. Hoewel de "Taliban" nogal een grote stap verder gaat door alles en iedereen in hun aanslagen mee te nemen en de haredim in Israel dat vooralsnog niet gedaan hebben. Baas boven baas he. Wij Moslims hebben vooralsnog nog steeds de meeste rare snuiters rondlopen in onze gelederen :7
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  dinsdag 27 december 2011 @ 02:37:23 #106
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106077525
Dat is niks nieuws in Israël.
Die orthodoxe joden zijn geen haar beter dan die islamitische terroristen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_106077694
Orthodoxe religieuzen zijn allemaal even erg, ongeacht welke religie ze aanhangen. Op een bepaald moment neemt de religie ziekelijke vormen aan en is het hek van de dam...
pi_106077740
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 02:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat is niks nieuws in Israël.
Die orthodoxe joden zijn geen haar beter dan die islamitische terroristen.
Is dat zo?
pi_106079846
Wat zijn die joden trouwens ongelofelijk lelijke mensen zeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 27 december 2011 @ 10:41:03 #110
323876 michaelmoore
pi_106080011
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:32 schreef Hathor het volgende:
Wat zijn die joden trouwens ongelofelijk lelijke mensen zeg.
Nou dat valt wel mee, ik heb hele knappe meiden gezien daarvandaan
Maar dat is geen criterium om te oordelen
Domheid en godsdienstwaanzin in een persoon, dat is erg
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_106080770
Een oordeel geven over religie zonder je erin te verdiepen.
Ja TS, jij komt er wel :')
Twiddel
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:19:20 #112
356891 Abed
hooggeleid
pi_106080827
Als mozes de zee dicht had gelaten waren we van al dat gezeik af geweest.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:27:19 #113
323876 michaelmoore
pi_106080979
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:16 schreef summer2bird het volgende:
Een oordeel geven over religie zonder je erin te verdiepen.
Ja TS, jij komt er wel :')
waarom moet ik me in religie verdiepen, weet jij wel hoeveel goden en halfgoden er zijn????
pi_106081107
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 01:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

er is geen verschil, het zijn allemaal idioten
Haha, veel mensen zijn idioten. Dat is inherent aan mens zijn.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_106081144
:')
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_106081261
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 02:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Het rare is dat die joden zich hetzelfde gedragen en kleden en dezelfde ideeën hebben als de Taliban
allemaal domme baardapen
Misschien moeten ze zich aansluiten
[ afbeelding ]
Die gasten met die hoeden en pijpekrullen zijn ook net zo debiel. Gewoon achterlijk tuig, niets meer niets minder.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_106081502
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:27 schreef michaelmoore het volgende:
waarom moet ik me in religie verdiepen, weet jij wel hoeveel goden en halfgoden er zijn????
Er is maar één God.
pi_106081793
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:52 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Er is maar één God.
Klopt en dat is Thor. Die was ook een stuk eerder present dan die poepgod van jou.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_106081798
quote:

[..]

Er is maar één God.
Christendom kent mini-godjes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:06:44 #120
323876 michaelmoore
pi_106081837
quote:

[..]

Er is maar één God.
En dat is Allah???
Of iemand anders ??
Wat leesvoer voor je

nee hoor duizenden verschillenden
ga maar eens naar Thailand
Of Egypte
http://egypte-info-site.nl/goden-godinnen.html

[ Bericht 9% gewijzigd door michaelmoore op 27-12-2011 12:13:38 ]
pi_106084010
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

En dat is Allah???
Of iemand anders ??
Wat leesvoer voor je

nee hoor duizenden verschillenden
ga maar eens naar Thailand
Of Egypte
http://egypte-info-site.nl/goden-godinnen.html
Allah is de enige echte God ja. En de Islam is Zijn religie.
Egypte is inmiddels voor 90%+ islamitisch. Ik heb je in een ander topic al gezegd dat we niet meer in het jaar 500 voor Christus leven.

Het zuiden van Thailand is islamitisch. In de toekomst worden ze allemaal moslim.
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:40:49 #122
323876 michaelmoore
pi_106084273
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:30 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Allah is de enige echte God ja. En de Islam is Zijn religie.
Egypte is inmiddels voor 90%+ islamitisch. Ik heb je in een ander topic al gezegd dat we niet meer in het jaar 500 voor Christus leven.

nou prima toch, maar geloof me, een god bestaat niet , geen enkele
En er is ook geen hemel, en als je dood bent dan vreten de wurmen je op, gek he??
pi_106084565
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nou prima toch, maar geloof me, een god bestaat niet , geen enkele
En er is ook geen hemel, en als je dood bent dan vreten de wurmen je op, gek he??
Jou geloven? Mooit niet dat ik een door de duivel misleid iemand ga geloven. :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:54:49 #124
323876 michaelmoore
pi_106084641
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Jou geloven? Mooi niet dat ik een door de duivel misleid iemand ga geloven. :')
_O- _O- _O- _O- _O- :W
Heb ik een verrassing voor je!! De duivel bestaat ook niet , wist je niet he??
nou ja mijn buurvrouw heeft er wat van weg ok ;)
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:56:07 #125
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106084682
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Jou geloven? Mooit niet dat ik een door de duivel misleid iemand ga geloven. :')
:')
pi_106084788
Ah. Het wekelijkse god/geen god topic.
Twiddel
pi_106084795
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:54 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- :W
Heb ik een verrassing voor je!! De duivel bestaat ook niet , wist je niet he??
nou ja mijn buurvrouw heeft er wat van weg ok ;)
Je spreekt jezelf tegen?
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:05:04 #128
323876 michaelmoore
pi_106084957
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:59 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen?
nee mij buuv lijkt erop, maar dat is echt mijn buuv
De duivel bestaat echt niet , valt mee he ?? :)

Sinterklaas wel hoor , want dat weet ik zeker
En pedofiele bisschoppen ook

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 27-12-2011 14:12:48 ]
pi_106085019
Och heden, de duivel :') ? Kom op, zeg!
pi_106085585
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:05 schreef michaelmoore het volgende:
nee mij buuv lijkt erop, maar dat is echt mijn buuv
De duivel bestaat echt niet , valt mee he ?? :)
Weet je wat ik denk, ik denk dat jij bang bent dat wij reli-gekken weleens gelijk kunnen hebben dat God bestaat.

Ik geloof niet alleen dat Hij bestaat, ik weet het zeker, moslims geloven niet alleen, maar beschikken over bewijs dat God bestaat.

Er is maar 1 God, Allah, en er is maar 1 echte religie, Zijn religie heet Islam, dat is altijd zo geweest, vanaf de eerste tot de laatste van de 124.000 profeten van God (vrede zij met hen allen).

Alle andere gelovigen zijn misleid. Christenen? Die aanbidden een man, en niet God. Joden? Hoeveel profeten hebben de joden wel niet vermoord, de joden houden ervan om te rebelleren tegen God, zelfs vandaag de dag kunnen we zien hoe ze denken dat ze slimmer dan God zijn en allerlei manieren verzinnen om Zijn regels te omzeilen. Zie hieronder een voorbeeld van hun gedrag:

quote:
Normaliter mogen Joden op de Sabbat buitenshuis geen arbeid verrichten of veel lopen, ze mogen o.a.. niets ‘tillen’ (b.v. in hun zak stoppen). Dat beperkt de mogelijkheden nog al, maar daar is wat op gevonden, namelijk de Eroew, die dient als uitbreiding van het ‘huiselijk gebied’. Dit biedt Joden dus wat meer vrijheid.

Ook als er geen Eroev is zijn er wel wat mogelijkheden, want het zou wat lastig zijn als een Jood in Nederland niet met z'n sleutels over straat kan naar de Synagoge. Dan worden die sleutels echter voorzien van twee gaatjes zodat ze als onderdeel van een riem gedragen kunnen worden. Dan til je de sleutel niet, maar draag je hem. En kleding dragen mag wel, want ze hoeven natuurlijk niet naakt over straat.
De laatste keer dat een groep van hen dit soort zaken verzonnen omdat ze dachten slimmer te zijn dan de Schepper van de hemelen en aarde, werden ze als straf veranderd in varkens en apen.

De hindoes? Get real, ik ga toch niet koeien en ratten aanbidden.
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2011 @ 14:28:42 #131
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_106085627
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:27 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Weet je wat ik denk, ik denk dat jij bang bent dat wij reli-gekken weleens gelijk kunnen hebben dat God bestaat.

Ik geloof niet alleen dat Hij bestaat, ik weet het zeker, moslims geloven niet alleen, maar beschikken over bewijs dat God bestaat.

Vertel eens even dan...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:29:00 #132
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106085638
quote:

[..]

En dat is..?
pi_106085686
Hieronder één bewijs, bekijk alle delen bij gerelateerde videos:

Meer bewijs wanneer jullie je goed gedragen.
pi_106085688
Wij wachten allemaal met smart op je bewijzen. Zal je in 1x een hoop volgelingen opleveren zo.

Iets in deze trend?

dinsdag 27 december 2011 @ 14:33:33 #135
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106085791
quote:

[..]

Er is maar 1 God, Allah, en er is maar 1 echte religie, Zijn religie heet Islam, dat is altijd zo geweest, vanaf de eerste tot de laatste van de 124.000 profeten van God (vrede zij met hen allen).

Alle andere gelovigen zijn misleid. Christenen? Die aanbidden een man, en niet God. Joden? Hoeveel profeten hebben de joden wel niet vermoord, de joden houden ervan om te rebelleren tegen God, zelfs vandaag de dag kunnen we zien hoe ze denken dat ze slimmer dan God zijn en allerlei manieren verzinnen om Zijn regels te omzeilen. Zie hieronder een voorbeeld van hun gedrag:

[..]

De laatste keer dat een groep van hen dit soort zaken verzonnen omdat ze dachten slimmer te zijn dan de Schepper van de hemelen en aarde, werden ze als straf veranderd in varkens en apen.

De hindoes? Get real, ik ga toch niet koeien en ratten aanbidden.
De islam is net zo belachelijk als alle andere religies.
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2011 @ 14:37:51 #136
341203 3-voud
pi_106085947
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:30 schreef Adam1981 het volgende:
Hieronder één bewijs, bekijk alle delen bij gerelateerde videos:

Meer bewijs wanneer jullie je goed gedragen.
Dat is geen bewijs. Gewoon een filmpje met veel gewauwel en hoe dieren de naam van God kennen. Als dit voor jou bewijs is heb je ook geen problemen met de verhalen van Harry Potter voor feiten aan te nemen.

Heb je niks beters? Of is het allemaal van dit erbarmelijke niveau?
pi_106086174
quote:
The Story of a Scholar and an Atheist

There is one story of a Scholar and an Atheist. Long ago an Atheist did not believe the existence of God. He asked a scholar for a debate about the existence of God. Among the questions are: “Does God exist?” and “If God exists then where is God?”

Then they decided when and where the debate takes place.

The Atheist and the villagers were waiting for the scholar, but the scholar did not come right on time. When the Atheist and the villagers thought that the scholar will not come for the debate, then the scholar showed up.

“I am sorry to keep you waiting for so long. But the rain is so heavy so the river floods. The bridge drifted away so I could not cross it. Thank God suddenly there was a big tree fell down. Then the branches cut out by themselves so the trunk was branchless. After that the trunk was cut and a hole was created so it became a boat. So I used the boat and crossed the river,” said the scholar.

The Atheist and the villagers were laughing. :D :D :D The Atheist said to the villagers, “This scholar is mad. How can a tree became a boat by itself with no one made it? How can a boat exist with no maker who made it?”

The villagers were laughing out loud.

After the people calmed down, the scholar said, “If you believe that the boat could not exist without its maker, then how could you believe the earth, sky, and its contents exist without its creator? Which is the most difficult to make? Making a boat or creating the earth, sky, and its contents?

Hearing that, they realized that they trapped with their own statement.
pi_106086183
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:33 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

De islam is net zo belachelijk als alle andere religies.
Jij weet 0,0 van de Islam af, geef het toe, in plaats van mensen te misleiden.
pi_106086266
1/6 van de Koran bevat wetenschappelijke zaken die een analfabeet in de woestijn in de 7de eeuw onmogelijk had kunnen weten:

dinsdag 27 december 2011 @ 14:48:08 #140
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106086316
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:44 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Jij weet 0,0 van de Islam af, geef het toe, in plaats van mensen te misleiden.
Ik heb boeken gelezen van mensen die uit die landen komen, dus ik weet er wel degelijk iets van.

En al je "bewijs" is geen bewijs, maar propaganda. Als bronnen worden vaak ook enorm subjectieve sites aangewezen.
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2011 @ 14:48:14 #141
341203 3-voud
pi_106086318
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:43 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Leuk verhaaltje. Ken je die al van Doornroosje?

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:46 schreef Adam1981 het volgende:
1/6 van de Koran bevat wetenschappelijke zaken die een analfabeet in de woestijn in de 7de eeuw onmogelijk had kunnen weten:

Benoem ze eens dan. Je maakt iedereen nu al religie-moe met filmpjes van totaal 6 uur.
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:49:13 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106086348
Religie is de hersentumor van de mensheid, zodra je in stage IIIb komt is het hopeloos
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106086539
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb boeken gelezen van mensen die uit die landen komen, dus ik weet er wel degelijk iets van.
Hirsi Ali, Afshin Ellian, Salman Rushdie en consorten zeker? Je bent misleid en zij zijn rijker geworden over de rug van schaapjes zoals jij die hun onzin geloven. Het zijn de agenten van satan die de mensen weg willen houden van God's religie de Islam.
pi_106086605
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:48 schreef 3-voud het volgende:
Benoem ze eens dan. Je maakt iedereen nu al religie-moe met filmpjes van totaal 6 uur.
Als je niet eens bereid bent om een paar uurtjes te besteden om je Islam-kennis wat op te vijzelen, dan ben je een hopeloos geval.
pi_106086686
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:30 schreef johnnylove het volgende:
Iets in deze trend?

[ afbeelding ]
Jouw plaatje :') Opscheppen over "Science" terwijl de "scientists" zich bekeren naar de Islam:

dinsdag 27 december 2011 @ 14:59:22 #146
323876 michaelmoore
pi_106086689
quote:

[..]

Geeft niet als men anderen er maar niet mee lastig valt , dan is er niets aan de hand
quote:
Dat zijn nu van die gekken die kleine meisjes gaan uitschelden als ze niet een doek over hun hoofd doen
pi_106086721
Waarom zijn het altijd de niet zo slimme mensen die volledig doorslaan in geloofsbetuiging.....

Anyways, heb jij al eens gehoord van de term indoctrinatie?
pi_106086749
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat zijn nu van die gekken die kleine meisjes gaan uitschelden als ze niet een doek over hun hoofd doen
Wijlen Sheikh Deedat heeft daar een mooi antwoord op gegeven:

pi_106086758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:57 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Als je niet eens bereid bent om een paar uurtjes te besteden om je Islam-kennis wat op te vijzelen, dan ben je een hopeloos geval.
Als jij niet eens bereid bent om een paar uurtjes te besteden om je harry-potter-kennis wat op te vijzelen dan ben je een hopeloos geval.
Conscience do cost.
pi_106086781
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:00 schreef havanagila het volgende:
Anyways, heb jij al eens gehoord van de term indoctrinatie?
Jazeker. Jij bent geïndoctrineerd door satan's helpers in deze wereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')