abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106060142
quote:
3s.gif Op maandag 26 december 2011 16:24 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Zou je dat ook zeggen als we het zouden hebben over.. ik noem maar wat... pedoseksuelen, verkrachters, moordenaars enz ?

Voor deze mensen doet het meisje iets dat volgens hun morele systeem verwerpelijk is. Ze "kunnen daar niet mee omgaan" (sorry voor het meme gebruik) en reageren daarop.
Ja, ze maken mij nl dan niet anders dan de moordenaar, verkrachter etc. Ik kan mij hooguit voorstellen van een gezin/familie dat ze doorgedraaid raken (en dan nog praat ik moord niet goed), maar een hele wijk? Nee, dan zijn ze niets anders dan....
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 26 december 2011 @ 16:28:49 #52
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106060175
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 16:24 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee hoor. Kennen geen god. Een leider volgen tot in de dood is geen religie.

Herhaal die maar tegen die mensen die in kampen zitten
Waarom zou er in een wereld zonder geloof overal kleine noord korea's ontstaan ? Religie en democratsie is toch een totaal verschillend iets ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_106060338
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Waarom zou er in een wereld zonder geloof overal kleine noord korea's ontstaan ? Religie en democratsie is toch een totaal verschillend iets ?
Wanneer je een religie wil verbieden ben je niet anders dan de fundamentalist die je gaat vermoorden tenzij jij je tot die religie gaat wenden.

In mijn ogen ben je dan dus niet anders dan die fundamentalist. Oproepen tot haat zou dus verboden moeten worden. En zo denk ik dus over de gelovige die tot geweld oproept om iemand de mond te snoeren of de wereldse geneugten te verbieden, als ook vanuit de ongelovige die een gelovige zijn samenkomst wil verbieden of oproept tot geweld om bijvoorbeeld een moskee/kerk etc te verbranden of met de grond gelijk te maken (die reacties zie ik hier nl best vaak )
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_106060371
quote:
3s.gif Op maandag 26 december 2011 16:26 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Volgens de Noord Koreanen was de geliefde leider bovenmenselijk met goddelijke krachten; zoals het beheersen van het dierenrijk, waterstromen enz. Vergelijkbaar met de vergoddelijking van Pharaos in het oude Egypte.

Dus ja, Juche is wel een religie ;)
Mja...maar hoop dat je begrijpt watt ik bedoel. Het in kampen stoppen van etc
Ik moet er nu zo vandoor dus kan verder geen reactie plaatsen vandaag. Wens jullie prettige feestdagen :)
  maandag 26 december 2011 @ 16:43:15 #55
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_106060568
quote:
3s.gif Op maandag 26 december 2011 16:26 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Volgens de Noord Koreanen was de geliefde leider bovenmenselijk met goddelijke krachten; zoals het beheersen van het dierenrijk, waterstromen enz. Vergelijkbaar met de vergoddelijking van Pharaos in het oude Egypte.

Dus ja, Juche is wel een religie ;)
ach in Indonesië heeft men weer andere geloven, het geeft niets, maar die extremen ziin schandalig

Het verlaagt de mens tot een rat die andere ratten aanvalt wegens hun geloof in iets doms
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_106060636
En blijkbaar zijn bepaalde niet-gelovigen niet anders hè? Kan je wel zien naar aanleiding van wensen tot totale vernietiging van. :{
pi_106060710
quote:
18s.gif Op maandag 26 december 2011 15:59 schreef Michael-H het volgende:
Iedereen die zijn religie of de denkbeelden ervan aan anderen oplegt of afdwingt met geweld, is zo dom als het achtereind van een varken. Wat dat betreft zou alle religie afgeschaft of uitgeroeid moeten worden
Waarom religie afschaffen ? Omdat een paar mensen religie gijzelen ? Schaf dan domheid af.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_106060770
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 16:46 schreef paddy het volgende:
En blijkbaar zijn bepaalde niet-gelovigen niet anders hè? Kan je wel zien naar aanleiding van wensen tot totale vernietiging van. :{
Jups. Het lijkt wel een menselijke eigenschap.
  maandag 26 december 2011 @ 16:57:59 #59
323876 michaelmoore
pi_106060912
quote:
15s.gif Op maandag 26 december 2011 16:49 schreef elcastel het volgende:

[..]

Waarom religie afschaffen ? Omdat een paar mensen religie gijzelen ? Schaf dan domheid af.
ik heb religie al tientallen jaren afgeschaft, omdat het niets oplevert dan puur tijdverspilling
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 26 december 2011 @ 16:59:30 #60
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106060947
Need...more....gold.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 26 december 2011 @ 17:35:27 #61
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_106061751
Ik ben echt nog geschokt door dit nieuws. Ik wil dit soort mensen gewoon niet begrijpen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_106062520
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:35 schreef livelink het volgende:
Ik ben echt nog geschokt door dit nieuws. Ik wil dit soort mensen gewoon niet begrijpen.
Als sommige mensen zich aan de zijde van God wanen worden ze arrogant en minachtend tegenover anderen. Gelukkig is dat een minderheid, anders zouden we een constante wereldoorlog hebben. Heeft ook niet perse iets met religie te maken, eerder met de drang van iedereen om belangrijker te zijn dan de rest.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_106062587
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:59 schreef michaelmoore het volgende:
Nou ik ben niet anti-joods maar dan mogen ze van mij verbranden in hel net als de Taliban
Dat is een hele geruststelling.
  maandag 26 december 2011 @ 19:20:32 #64
323876 michaelmoore
pi_106063854
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 18:13 schreef waht het volgende:

[..]

Als sommige mensen zich aan de zijde van God wanen worden ze arrogant en minachtend tegenover anderen.
In de naam van een lieve God zijn de meeste mensen gedood en vermoord
pi_106063903
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 16:02 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Jeruzalem is de hoofdstad van het koninkrijk Israël. En dat gebied hebben ze veroverd van anderen, ze zijn niet de oorspronkelijke bewoners. Voor de rest mogen de joden niet teruggaan naar Jeruzalem om een land te stichten, ze zijn door God verbannen.
Ze zijn door god verbannen, maar het vliegend spaghettimonster heeft ze weer in genade aangenomen en gezegd dat ze terug mogen gaan, wel een beetje met de tijd meegaan he.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_106064053
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 15:05 schreef Tijn het volgende:
News flash: Joden zijn geen Christenen.
News flash: Christus was een orthodoxe jood.
pi_106064133
quote:
15s.gif Op maandag 26 december 2011 16:49 schreef elcastel het volgende:

[..]

Zelfde effect.
Conscience do cost.
pi_106064293
Ik wist eigenlijk niet dat joden zo streng waren met kledij voor vrouwen of dat vrouwen achterin de bus moeten zitten in Israel :{
pi_106064311
is dit al weer een religie discussie?
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_106064444
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 19:41 schreef AhmedJaret het volgende:
is dit al weer een religie discussie?
Het lijkt me als je de OT leest dat dat onvermijdelijk is, of kan jij er nog iets anders van bakken?
pi_106064539
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het lijkt me als je de OT leest dat dat onvermijdelijk is, of kan jij er nog iets anders van bakken?
Waarom zou hij in dat kader het Oude Testament moeten lezen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_106064558
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zou hij in dat kader het Oude Testament moeten lezen?
ik bedoel OP :')
pi_106064598
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

ik dacht het NT nu gevolgd wordt dezer dagen?
BAM
pi_106064610
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 19:53 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

ik dacht het NT nu gevolgd wordt dezer dagen?
Zie boven je.
pi_106064939
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zie boven je.
vage kerel ben jij. bedoel je God boven mij?
BAM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')