Goedzoquote:
Patent aanvragen op wat? Een stukje software wat berekeningen vanuit de ene cel verwerkt in een andere? Jij bent zeker ook voor patenten op Design Patterns?quote:Op maandag 26 december 2011 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[edit]Current work
Bricklin is currently president of Software Garden, a small company which develops and markets software tools he creates (most notably "Dan Bricklin's Demo Program"), as well as providing speaking and consulting services.
He has released Notetaker HD, an app that integrates hand written notes on the iPad.
Als hij patent had genomen was hij miljardair geweest.
Voor de prijs wel, niet echt hoge kwaliteit plastic, laat staan dat het nooit aluminium is.quote:Op maandag 26 december 2011 21:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
OMG, hier zitten zoveel feitelijke onwaarheden in...
1. De kwaliteit is absoluut niet ver te zoeken.
Klopt, het 32 GB model(zonder dock) is 450 euro. Ipad 2 32GB heb ik gezien voor 600. De oude transformer kon ook al tippen aan de Ipad2, en die is goedkoperquote:2. De Asus Prime is niet ¤279,-
De CPU is beter van de S2, hij is iets kleiner en het scherm groter. De 4s heeft een iets beter scherm en een iets betere GFXquote:3. De Samsung Galaxy S II is niet beter dan de iPhone 4S qua hardware
quote:4. De MacBook is qua hardware, design en prijs beter dan een ultrabook van Samsung of Asus. Sla de reviews er maar op na.
Android 4.0 scoort op punt 1 even hoog.quote:Nog even los van het feit dat je totaal niet snapt waar het om gaat als ij aankomt met 'betere videokaart' als argument. Je hebt gewoon geen idee van wat belangrijk is. Even een lijstje van prioriteiten.
1. Gebruiksgemak
2. Kwaliteit
3. Prijs
4. Hardware
Apple focust zich op gebruiksgemak en kwaliteit. De rest is irrelevant.
Nou wat doen ze dan nog meer?quote:Op maandag 26 december 2011 21:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klopt, ze zijn pas de laatste paar jaar echt goed bezig. Je hebt gelijk als je zegt dat ze nauwelijks echte uitvindingen doen in de zin van, het ontwikkelen van nieuwe technieken. Maar de implementatie is 100% een uitvinding van Apple.
Oh, en als je denkt dat Apple niet meer is dan "goed design + goede marketing" geef je nog steeds aan dat je geen idee hebt waar je over praat.
quote:Op maandag 26 december 2011 21:54 schreef TimCook het volgende:
[..]
Daarom kan je beter Samsung kopen, dat zijn écht innovatieve producten!
Wat? De iPad 2 is glas + aluminium. Weet je wel waar je over praat?quote:Op maandag 26 december 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Voor de prijs wel, niet echt hoge kwaliteit plastic, laat staan dat het nooit aluminium is.
Idd een goede prijs, maar je krijgt er nog steeds crap voor terug, dus nog steeds veel te duur.quote:Op maandag 26 december 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Klopt, het 32 GB model(zonder dock) is 450 euro. Ipad 2 32GB heb ik gezien voor 600. De oude transformer kon ook al tippen aan de Ipad2, en die is goedkoper.
Ok fijn. De 4S en S2 HD zitten erg dichtbij elkaar. Verder zijn specs niet relevant dus ik vind de discussie ook niet echt interessant.quote:Op maandag 26 december 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De CPU is beter van de S2, hij is iets kleiner en het scherm groter. De 4s heeft een iets beter scherm en een iets betere GFX
De S2 HD is wél beter
Welke kwaliteit, welke hardware?quote:Op maandag 26 december 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Android 4.0 scoort op punt 1 even hoog.
Kwaliteit is van Samsung vergelijkbaar en soms beter. Die van Asus is beter.
Prijs/kwaliteit is beter bij Samsung en Asus
De hardware is minder bij apple.
Goede software + hardware maken.quote:
Hoe dan ook nog, nog steeds lag.quote:Op maandag 26 december 2011 22:05 schreef Smoofie het volgende:
@ hierboven.
Android 4 is er pas over een maand of 2.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:03 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje toont toch precies aan dat de concurrentie geen gelijkwaardige concurrent voor een betere prijs heeft?
Dus? Wat wil je ermee zeggen? De Zenbook heeft een matig toetsenbord, een minder scherm en een matig touchpad. Dat is veel belangrijker dan de PCMark 7 score.quote:
Goede Software? LOL zoals iTunes?quote:Op maandag 26 december 2011 22:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goede software + hardware maken.
Er is geen enkele telefoon of tablet die zo'n goed totaalpakket biedt als de iPhone en iPad, waar het gebruiksgemak zo hoog is. Die kwaliteit is enkel zo hoog omdat Apple de controle houdt over alles. Dat kan vervelend zijn, maar als ik mijn telefoon gebruik heb ik er continu profijt van. Dan neem ik die 10 sec die het duurt om iTunes op te starten t.o.v. drag & drop voor lief.
Zo werkt een patent niet, weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 26 december 2011 22:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het concept van de spreadsheet
Scherm van Asus is beter .quote:Op maandag 26 december 2011 22:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus? Wat wil je ermee zeggen? De Zenbook heeft een matig toetsenbord, een minder scherm en een matig touchpad. Dat is veel belangrijker dan de PCMark 7 score.
iTunes is goed maar traag. Met goede software doel ik op OS X en iOS.quote:Op maandag 26 december 2011 22:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goede Software? LOL zoals iTunes?
Als ik dat installeer krijg ik als cadeau gelijk 2 background services geinstalleerd.
En Hardware? Je bedoelt dat ze dat laten assembleren, Apple heeft uit pure armoede maar Intel moeten nemen nadat ze door hadden dat hun systemen echt niet meer mee konden.
Goede software zoals iOS / OS X.quote:Op maandag 26 december 2011 22:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goede Software? LOL zoals iTunes?
Als ik dat installeer krijg ik als cadeau gelijk 2 background services geinstalleerd.
En Hardware? Je bedoelt dat ze dat laten assembleren, Apple heeft uit pure armoede maar Intel moeten nemen nadat ze door hadden dat hun systemen echt niet meer mee konden.
I.v.m. de MBA wel ja, dat klopt. Maar de Asus is niet goedkoper en het toetsenbord en touchpad is een stuk minder.quote:
Moet ik toegeven ja.quote:Op maandag 26 december 2011 22:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
I.v.m. de MBA wel ja, dat klopt. Maar de Asus is niet goedkoper en het toetsenbord en touchpad is een stuk minder.
Vreemd dat dezelfde processor bij de macbook ineens veel sneller is?quote:Op maandag 26 december 2011 22:03 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje toont toch precies aan dat de concurrentie geen gelijkwaardige concurrent voor een betere prijs heeft?
Niet relevant, de Samsung Galaxy Tab heeft een SD-slot een verwisselbare accu.quote:Op maandag 26 december 2011 22:12 schreef TimCook het volgende:
Even wat relevante vergelijkingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |