Tja, topics als deze verzanden altijd in eeuwige discussies, omdat Steve Jobs in het rijtje Mao, Mussolini, Kim Jong-Il en Hitler staat.quote:Op maandag 26 december 2011 22:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook, blijkbaar niet.
Soms moet het wel als er dingen gewoon niet kloppen aan de OP.quote:Op maandag 26 december 2011 22:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zulke topics worden altijd gekaapt door anti-Apple fanboys.
Oké, het is geen Canos EOS 600D, wat nu?quote:Op maandag 26 december 2011 22:34 schreef raptorix het volgende:
"Apple iPhone 4 camera: Verdict
In ideal conditions, such as well lit scenes, the iPhone 4 camera performs well and the best results are achieved when using HDR mode. Due to the quality of the LCD screen images often look better on the iPhone itself than on the computer. The iPhone 4 camera should not be seen as an alternative option to a compact camera but if you are in the market for a phone with a decent camera then it's unlikely you'll be disappointed by what the iPhone 4 camera has to offer. If Apple can create a sensor with more megapixels and introduce the ability to change more settings then the future of iPhone photography looks interesting."
Dus? Zegt dit dat de iPhone 4 camera slechter is dan die van anderen? Neen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:34 schreef raptorix het volgende:
"Apple iPhone 4 camera: Verdict
In ideal conditions, such as well lit scenes, the iPhone 4 camera performs well and the best results are achieved when using HDR mode. Due to the quality of the LCD screen images often look better on the iPhone itself than on the computer. The iPhone 4 camera should not be seen as an alternative option to a compact camera but if you are in the market for a phone with a decent camera then it's unlikely you'll be disappointed by what the iPhone 4 camera has to offer. If Apple can create a sensor with more megapixels and introduce the ability to change more settings then the future of iPhone photography looks interesting."
Als iedereen zich zou realiseren dat we het over een telefoontje hebben (ongeacht welk merk en OS) en niet over een verlengstuk van het ego zou het al een stukje schelen denk ik.quote:Op maandag 26 december 2011 22:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tja, topics als deze verzanden altijd in eeuwige discussies, omdat Steve Jobs in het rijtje Mao, Mussolini, Kim Jong-Il en Hitler staat.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:35 schreef raptorix het volgende:
Review is redelijk dodelijk, hoef het niet nog eens te verduidelijken.
Dodelijk inderdaad.quote:The iPhone 4 camera should not be seen as an alternative option to a compact camera but if you are in the market for a phone with a decent camera then it's unlikely you'll be disappointed by what the iPhone 4 camera has to offer.
We hebben het niet over een telefoon, we hebben het over een kwaadaardig bedrijf dat kleine innovatieve bedrijven bruut de nek omdraait, hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 22:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Als iedereen zich zou realiseren dat we het over een telefoontje hebben (ongeacht welk merk en OS) en niet over een verlengstuk van het ego zou het al een stukje schelen denk ik.
Maar Samsung is groter dan applequote:Op maandag 26 december 2011 22:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
We hebben het niet over een telefoon, we hebben het over een kwaadaardig bedrijf dat kleine innovatieve bedrijven bruut de nek omdraait, hoor.
Om nog maar te zwijgen over de onuitputtelijke bron van "collega's" die toevallig allemaal Apple producten kopen maar er wel doodongelukkig mee zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 22:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zulke topics worden altijd gekaapt door anti-Apple fanboys zoals raptorix. De discussies duren altijd lang omdat je constant bezig bent dit soort mensen op hun feitelijke onjuistheden te wijzen, en ze verzinnen informatie waar je bij staat.
LOL, Gastquote:Op maandag 26 december 2011 22:35 schreef raptorix het volgende:
Review is redelijk dodelijk, hoef het niet nog eens te verduidelijken.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:37 schreef TimCook het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de onuitputtelijke bron van "collega's" die toevallig allemaal Apple producten kopen maar er wel doodongelukkig mee zijn.
Het scheelt 8 Miljard ten opzichte van Samsung Elektronics, de rest van Samsung telt dan niet eens mee.quote:
Prima, van welke collega heb je dit gehoord?quote:Op maandag 26 december 2011 22:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het scheelt 8 Miljard ten opzichte van Samsung Elektronics, de rest van Samsung telt dan niet eens mee.
Omdat de Apple-haters niet weten waar ze over praten.quote:Op maandag 26 december 2011 22:41 schreef Dance-Commander het volgende:
Waarom eindigt elk topic over Apple of een android-smartphone in dezelfde debiele discussie tussen dezelfde 10 idioten?
Gebrek aan feitelijke kennis, rationeel denkvermogen en intelligentie bij figuren als raptorix.quote:Op maandag 26 december 2011 22:41 schreef Dance-Commander het volgende:
Waarom eindigt elk topic over Apple of een android-smartphone in dezelfde debiele discussie tussen dezelfde 10 idioten?
Welke collega heeft dit jou verteld?quote:Op maandag 26 december 2011 22:43 schreef raptorix het volgende:
Ach ja, over 2 jaar kunnen ze niet meer op Fok komen, want FOK moet dan licentie gelden over maken aan Apple.
Is duidelijke lijn in strategie van Apple, doen ze nu al met andere uitgevers.quote:Op maandag 26 december 2011 22:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welke collega heeft dit jou verteld?
Welke strategie precies? Kan je dat even helder uitleggen?quote:Op maandag 26 december 2011 22:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is duidelijke lijn in strategie van Apple, doen ze nu al met andere uitgevers.
Staat dat dan niet op die Apple sites die je leest?quote:Op maandag 26 december 2011 22:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke strategie precies? Kan je dat even helder uitleggen?
Welke strategie precies? Kan je dat even helder uitleggen?quote:Op maandag 26 december 2011 22:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Staat dat dan niet op die Apple sites die je leest?
Nee. Dus nogmaals, leg het even uit. Kort, bondig, helder en voorzien van feiten. Hint: de mening van je collega's telt niet.quote:Op maandag 26 december 2011 22:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Staat dat dan niet op die Apple sites die je leest?
Geen idee, als merk A niets vind, koop je een ander, thats it,quote:Op maandag 26 december 2011 22:41 schreef Dance-Commander het volgende:
Uitgevers mogen geen apps in de markt plaatsen waarmee abonementen zoals tijdschriften en bladen gelezen kunnen worden zonder dat ze 30 procent van het abbo geld naar Apple moeten overkomen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Dus nogmaals, leg het even uit. Kort, bondig, helder en voorzien van feiten. Je collega's tellen niet.
Klopt. En wat heeft dat te maken met Fok?quote:Op maandag 26 december 2011 22:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uitgevers mogen geen apps in de markt plaatsen waarmee abonementen zoals tijdschriften en bladen gelezen kunnen worden zonder dat ze 30 procent van het abbo geld naar Apple moeten overkomen.
Ben je echt zo dom?quote:Op maandag 26 december 2011 22:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt. En wat heeft dat te maken met Fok?
Ben jij zo dom? Wat hebben uitgevers van kranten te maken met websites?quote:
En?quote:Op maandag 26 december 2011 22:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uitgevers mogen geen apps in de markt plaatsen waarmee abonementen zoals tijdschriften en bladen gelezen kunnen worden zonder dat ze 30 procent van het abbo geld naar Apple moeten overkomen.
Christus.quote:Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben jij zo dom? Wat hebben uitgevers van kranten te maken met websites?
Ik hoef de App Store niet te gebruiken om naar Fok te gaan op mijn iPhone of iPad. Wat is dus de relevantie van Apple's beleid betreffende de App Store voor uitgevers met betrekking tot Fok?quote:Op maandag 26 december 2011 22:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, wil het ook niet weten ookquote:Op maandag 26 december 2011 22:50 schreef Smoofie het volgende:
Merkie, weet je al meer over de groene haas ?
Dat het technisch niet zo moeilijk is om sites te blocken die niet willen betalen aan Apple, ben je echt zo naieef?quote:Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik hoef de App Store niet te gebruiken om naar Fok te gaan op mijn iPhone of iPad. Wat is dus de relevantie van Apple's beleid betreffende de App Store voor uitgevers met betrekking tot Fok?
Tuurlijk is dat mogelijk, maar jij had het net over 'in lijn met het beleid'. Apple's beleid is niet alles technisch mogelijk is blokkeren, dus wat lul je nou?quote:Op maandag 26 december 2011 22:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat het technisch niet zo moeilijk is om sites te blocken die niet willen betalen aan Apple, ben je echt zo naieef?
Ik geloof best dat het technisch niet zo moeilijk is. Ik vraag me alleen af wat het verband is tussen een internetbrowser en een uitgever die tijdschriften wil verkopen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat het technisch niet zo moeilijk is om sites te blocken die niet willen betalen aan Apple, ben je echt zo naieef?
Zucht, ben je zo dom om te begrijpen wat een verdienmodel is?quote:Op maandag 26 december 2011 22:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het technisch niet zo moeilijk is. Ik vraag me alleen af wat het verband is tussen een internetbrowser en een uitgever die tijdschriften wil verkopen.
Hm, dan zou Apple dus 30% krijgen van de 0 euro die ik aan FOK! betaal. Dat is wel een interessant verdienmodel.quote:Op maandag 26 december 2011 22:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zucht, ben je zo dom om te begrijpen wat een verdienmodel is?
Apple verdient aan het hebben van een winkel. Als een krant een tijdschrift in de winkel wel leggen, verdient een echte winkel daar ook aan. Dat is voor Apple niet anders. Een website bezoeken is niet iets waar Apple een bijdrage aan levert, dus daar zal je ook nooit voor hoeven te betalen.quote:Op maandag 26 december 2011 22:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zucht, ben je zo dom om te begrijpen wat een verdienmodel is?
Maar wel lijn in beleid om ongegeneerd mee te proviteren van content producers, eerst op muziek gebied, toen op abonementen, en straks op websites.quote:Op maandag 26 december 2011 22:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat mogelijk, maar jij had het net over 'in lijn met het beleid'. Apple's beleid is niet alles technisch mogelijk is blokkeren, dus wat lul je nou?.
Dat is Danny zijn probleem, waarom zouden ze FOK nog doorgeven, ze verdienen er geen fuck aan.quote:Op maandag 26 december 2011 22:53 schreef TimCook het volgende:
[..]
Hm, dan zou Apple dus 30% krijgen van de 0 euro die ik aan FOK! betaal. Dat is wel een interessant verdienmodel.
Dat is niet 'profiteren'. Apple lokt klanten, Apple regelt de hosting, Apple regelt de distributie, Apple regelt alles.quote:Op maandag 26 december 2011 22:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar wel lijn in beleid om ongegeneerd mee te proviteren van content producers, eerst op muziek gebied, toen op abonementen, en straks op websites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |