Je werd zelfs genoemd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jaaaa, één van mijn requests![]()
Cloudbusting
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:38 schreef borisz het volgende:
Ben op 35% jacht geweest bij de AH
Schade: Rollade, varkenshaas en konijnenbouten.
Ik werk bij de AH, en twee weken voor kerst kwamen er al mensen om te vragen of de kerstartikelen (borden, servetten, placemats etc.) in de aanbieding waren, TWEE weken VOOR kerstquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:38 schreef borisz het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik werk bij de AH, en twee weken voor kerst kwamen er al mensen om te vragen of de kerstartikelen (borden, servetten, placemats etc.) in de aanbieding waren, TWEE weken VOOR kerstToen hadden we ze net 1 dag binnen
Nederlandersquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik werk bij de AH, en twee weken voor kerst kwamen er al mensen om te vragen of de kerstartikelen (borden, servetten, placemats etc.) in de aanbieding waren, TWEE weken VOOR kerstToen hadden we ze net 1 dag binnen
Dadelijk hier ook es de XL binnenwandelenquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:38 schreef borisz het volgende:
goed plan!quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:38 schreef borisz het volgende:
[sarcasme]Neeee, niet de beste band ooit!!![/sarcasme]quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ff de AH geplunderd. Pallets kaarsen en andere dingen voor een paar cent. Vanavond van een luxe gourmetschotel met tournedos etc. genieten
.
Sommige kaarsen waren van 4 euro voor 49 cent. Alsof je daaraan kunt zien dat ze voor kerst zouden zijnquote:
Nee idd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sommige kaarsen waren van 4 euro voor 49 cent. Alsof je daaraan kunt zien dat ze voor kerst zouden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |