Kan opzich wel.. Maar tochquote:Op maandag 9 januari 2012 20:49 schreef H-D het volgende:
En de gewone 2.0? Of is dat eigenlijk ook net te weinig?
Nouja, dan 177quote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
177pk, alleen de nieuwste (sinds 2010) hebben 184pk.
Nog steeds ruim voldoende hoor, uitstekende motor en nog beter verbruik.
Hahaquote:
Vredestein-banden zijn niet eens zo duur viel me laatst opquote:Op maandag 9 januari 2012 20:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hahanee die auto heb ik gelukkig allang niet meer
zijn nu wel vredesteijn banden.
Zou het niet weten eerlijk gezegd, heb zelf nooit S40 geredenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
merk je daar nog verschil mee in vergelijking met de 1.8?
Ja dat klopt het scheelt niet zo heel veel, maar misschien voelt ie dan wel een stuk vlotter ofzoquote:Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en het verschil tussen een 1.8 en een 2.0 vind ik wel te verwaarlozen als ik de specificaties bekijk.
niet wanneer je een dikke gastank achterin hebt wss.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja dat klopt het scheelt niet zo heel veel, maar misschien voelt ie dan wel een stuk vlotter ofzo
ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef H-D het volgende:
Nice, die S40 ziet er echt heeeeel fraai uit. En da's de 1.8?
als een zonnetjequote:Op maandag 9 januari 2012 20:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Mooie auto. Rijdt fijn? 1.8 lijk me altijd zo ondergemotoriseerd maar dat valt wel mee dan?
Welke maat heb je er onder liggen dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
als een zonnetjebijna 270k op de teller met lpg g3, maar rijdt heel lekker.
Alleen door die banden die te groot zijn (door mijn fout aan de garage de verkeerde maat ofzo doorgegeven) moet je er niet met meer dan 2 man inzitten
En sowieso is de achterbank een beetje krap als iedereen rond de 1.90 is.
Maar als student zijnde heb ik toch niet te klagen.
geen idee, net 1 te groot.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Welke maat heb je er onder liggen dan?
Tof!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
als een zonnetjebijna 270k op de teller met lpg g3, maar rijdt heel lekker.
Alleen door die banden die te groot zijn (door mijn fout aan de garage de verkeerde maat ofzo doorgegeven) moet je er niet met meer dan 2 man inzitten
En sowieso is de achterbank een beetje krap als iedereen rond de 1.90 is.
Maar als student zijnde heb ik toch niet te klagen.
hiervoor had ik een 440, maar die heb ik weggedaan omdat ie toch teveel kleine dingetjes had die teveel kostten. maar die had wel heerlijke stoelenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:05 schreef H-D het volgende:
[..]
Tof!
Ik vind mijn Volvo tot nu toe ook erg fijn rijden. Fijner dan mijn Lancia die ik hiervoor had
Hmm ja daar hoor ik inderdaad ook vaak positieve verhalen over. Maar denk dat zo'n S40 overall toch wel fijner is of niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
hiervoor had ik een 440, maar die heb ik weggedaan omdat ie toch teveel kleine dingetjes had die teveel kostten. maar die had wel heerlijke stoelen
zekerquote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm ja daar hoor ik inderdaad ook vaak positieve verhalen over. Maar denk dat zo'n S40 overall toch wel fijner is of niet?
En als je er met teveel mensen in zit?quote:
Had ie al veel eerder mee moeten komenquote:Op maandag 9 januari 2012 21:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En als je er met teveel mensen in zit?
Is het niet een beetje service van de garage als die ze omwisselt?
Heb je handbak of aut. eigenlijk?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
zekerals ik goede banden neem de volgende keer istie voor mij heulemaal goed
ja, hadden ze wel gezegd ja. Alleen had ik er zelf ook eerst last van in mn 1tje. totdat ik dus hele sterke veren eronder liet zetten, toen had ik er geen last van (alleen wanneer ik drempels te hard pakte)quote:Op maandag 9 januari 2012 21:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En als je er met teveel mensen in zit?
Is het niet een beetje service van de garage als die ze omwisselt?
dat dusquote:Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had ie al veel eerder mee moeten komen
Ja, dat is zo.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja, hadden ze wel gezegd ja. Alleen had ik er zelf ook eerst last van in mn 1tje. totdat ik dus hele sterke veren eronder liet zetten, toen had ik er geen last van (alleen wanneer ik drempels te hard pakte)
en een maandje of 2 later kwam ik er achter toen ik ineens allemaal maten in de auto moest meenemen. toen vond ik het wel een beetje aso om dan nog terug te gaan nadat ik al 10k km ermee had gereden
Zeker te hoge hoogtemaat?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
erhm halfjaar nu?
Misschien als ze slijten dat ik er dan geen last meer van heb
Ohja dan ben je wel een beetje te laat jaquote:Op maandag 9 januari 2012 21:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
erhm halfjaar nu?
Misschien als ze slijten dat ik er dan geen last meer van heb
tjaquote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Maar wel lekker handig, zo hoef je nooit veel mensen mee te nemen.
Ja zegt die idioot: "Als wij twee dan in de S40 gaan, kunnen jullie 5 in de AX"..quote:Op maandag 9 januari 2012 21:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Maar wel lekker handig, zo hoef je nooit veel mensen mee te nemen.
rijdt perfectquote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik had die banden er echt zó hard onderuit geskupt![]()
Dat rijd toch voor geen meter man
Of aardig wat bagage.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
rijdt perfect![]()
Alleen niet met 3/4 man erin
Wel heel veel dan iddquote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Al zat daar dan wel heel veel bier al in de auto
Dat zeg ikquote:Op maandag 9 januari 2012 21:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
rijdt perfect![]()
Alleen niet met 3/4 man erin
bakstenen geven nog meer mee volgens mijquote:Op maandag 9 januari 2012 21:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Kwam vorige week leuke dikke veertjes tegen in het magazijn op stage
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 pitters moet je aardig doorjankenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Vanaf zaterdag mogen jullie uitkijken voor een donkergrijze Peugeot 107in de omgeving Utrecht. Ik rij waarschijnlijk nog niet zo heel hard want dat motortje is even wennen
Verbruikt dat zoveel dan? zo'n 1.3.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:29 schreef CherryLips het volgende:
De Picanto heb ik de 1.3 gereden, maar die werd me gewoon te duur.
Ja dat dusquote:
Loopt wel een stuk soepeler dan de 1.0 vind ik zelf. Maar is wel een stukje duurder jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:29 schreef CherryLips het volgende:
De Picanto heb ik de 1.3 gereden, maar die werd me gewoon te duur.
Huh, daar snap ik iets nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In aanschafik heb nu een tweedehands.
Ja die van mij zal ook wel iets van 1:8 doen ofzo:Pquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja dat dusMijn slurpbak rijdt 11,2 liter op de 100 km. En met optrekken op de snelweg is het 1:4.
Maar die Picanto kan ook 2e hands toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In aanschafik heb nu een tweedehands.
Ojee.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Vanaf zaterdag mogen jullie uitkijken voor een donkergrijze Peugeot 107in de omgeving Utrecht. Ik rij waarschijnlijk nog niet zo heel hard want dat motortje is even wennen
De nieuwe is van april 2011 dus die is dan nog vrij zeldzaam.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:48 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar die Picanto kan ook 2e hands toch?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Huh, daar snap ik iets nietaanschaf is toch eenmalig? hoe kan ie dan op een gegeven moment ineens duur worden?
Het kan in een 480 zitten jaquote:
Anders een keer poetsenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Wel interessant deze iig.. Ziet er op de foto's ook nog strak uit
Ik en poetsen?quote:
Vandaag nog getankt, 1:19.2quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:48 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja die van mij zal ook wel iets van 1:8 doen ofzo:P
Dan gaat ik meequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik gooi binnenkort denk ik de auto door de wasstraat.. In de buurt een aanbieding, basiswasbeurt voor 2,50
Ik vandaag voor 1.389... Diesel wordt duurquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Damn.
Ik tankte van de week voor 1.511 per liter
In Putjebroek, bij de Formido in de buurtquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan gaat ik meemijne moet ook weer
Oooh had niet door dat je de nieuwe Picanto wildequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De nieuwe is van april 2011 dus die is dan nog vrij zeldzaam.
Nee, die vind ik niet mooiquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Oooh had niet door dat je de nieuwe Picanto wilde
Aah nu snap ik je verhaalquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry, had te snel gereageerd, ik wilde de nieuwe, vind te oude niet mooi.
vandaag ff met de bedrijfsauto door de wasstraat geweestquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik gooi binnenkort denk ik de auto door de wasstraat.. In de buurt een aanbieding, basiswasbeurt voor 2,50
Net als ze weer dat smerige zout gaan strooien. Helaas, maar de auto moet er natuurlijk wel een beetje schoon uit zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:10 schreef gateway het volgende:
[..]
vandaag ff met de bedrijfsauto door de wasstraat geweesthijs weer schoon, net zo voor de vrieskou van volgende week
Mijne is al maanden niet gewassenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:35 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Net als ze weer dat smerige zout gaan strooien. Helaas, maar de auto moet er natuurlijk wel een beetje schoon uit zien.
Mijne staat ook 3 dagen in de week voor het pand van stage.. Zo ongeveer naast de voordeurquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:39 schreef gateway het volgende:
naja, bedrijfsauto's zijn visitekaartje voor de zaak he, dus ja.... En we mogen 1x per maand doro de wasstraat op kosten van de baas, dusja
Jazeker. Gisteren ruim 80 euro voor een volle tank, en dan had ik 'm niet eens helemaal leeg gereden!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:11 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik vandaag voor 1.389... Diesel wordt duur
mjah das je priveauto neem ik aan? en niet van de zaak?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijne staat ook 3 dagen in de week voor het pand van stage.. Zo ongeveer naast de voordeur
Hahquote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:23 schreef gateway het volgende:
[..]
mjah das je priveauto neem ik aan? en niet van de zaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |