Dan heeft het toch geen zin hier aan mee te doen? Als dat gebeurt zal het internet etc. ook wel plat gaan en kun je dus niet winnen hier.....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef Bankfurt het volgende:
Hoog: 325
Laag: 120
Eind geen: beurs wordt gesloten voor onbepaalde tijd
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:23 schreef Bankfurt het volgende:
Hoog: 325
Laag: 120
Eind geen: beurs wordt gesloten voor onbepaalde tijd
Ik ga er maar van uit, dat de mogelijk gewijzigde AEX (en niet perse de huidige samenstelling) als leidraad zal gelden. Zoveel maakt het ook niet uit, want de enige financials zijn ING en Aegon en die zijn samen 14,5% van de AEX.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
In dat geval wordt de AEX herwogen door Euronext. Het gaat hier dus om de officiele AEX index stand zoals verstrekt door Euronext.
--> Ik denk er nog een paar daagjes over na
Jawel, dat kon wel, maar dat deed niemand.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:50 schreef raptorix het volgende:
Vorig jaar kon je niet laag genoeg zitten
| 1 | 45 [b] 329 [/b] 236 [b] 286 http://forum.fok.nl/user/profile/201354 [/b] |
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:39 schreef Sigma22 het volgende:
Kan ik mijn voorspelling nog wijzigen? Die Tostrams pipo was nogal negatief over dit jaar dus ik wil mijn voorspelling naar boven bijstellen.
Hoog: 355
Laag: 301
Eind: 345
Jazeker, dat kan nog t/m 11 januari.quote:
Nou, ik meen het serieus, Wallstreet bijvoorbeeld was voor onbepaalde tijd gesloten na 09/11.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:00 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dan heeft het toch geen zin hier aan mee te doen? Als dat gebeurt zal het internet etc. ook wel plat gaan en kun je dus niet winnen hier.....
Maar goed we zullen zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |