Zacht.quote:Op maandag 26 december 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
Ik ben.. hmm. Laten we het maar gewoon "zacht" noemen.![]()
![]()
Er tegen vechten heeft geen zin, ik heb het geaccepteerd.quote:
Daarom voel je je ook zo flubberig denk ik..quote:Op maandag 26 december 2011 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook wel zacht, omdat ik toch nauwelijks gespierd ben
quote:Op maandag 26 december 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
![]()
Dat meisje was wel slank hoor. Ik houd gewoon van mager bij meisjes.quote:Op maandag 26 december 2011 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af wat jullie slank vinden want ik word toch wel een beetje bang als ik loka en Myr zo hoor over dat meisje dat myr poste en gewoon zouden willen dat ze nog dunner was -.-
Eensquote:Op maandag 26 december 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
![]()
Newb heeft ook wel vet hoor, ik kan het wel waarderenquote:Op maandag 26 december 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Er tegen vechten heeft geen zin, ik heb het geaccepteerd.
Hmm lekker, magerquote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat meisje was wel slank hoor. Ik houd gewoon van mager bij meisjes.
Dat is waarschijnlijk de oorzaak ja. Maar ik hoef ook geen hard en strak lichaam eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom voel je je ook zo flubberig denk ik..
Slank is een beetje relatief he. Het buikje wat Myraela postte vond ik slank, maar dunner moet het echt niet worden hoor. Dan gaat het richting Anorexia.quote:Op maandag 26 december 2011 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af wat jullie slank vinden want ik word toch wel een beetje bang als ik loka en Myr zo hoor over dat meisje dat myr poste en gewoon zouden willen dat ze nog dunner was -.-
Ik niet. Magere meisjes zijn voor mij een no-go.quote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat meisje was wel slank hoor. Ik houd gewoon van mager bij meisjes.
Ach, van een strakke kont is nog nooit iemand lelijker geworden.. En een strakke buik ook niet.quote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de oorzaak ja. Maar ik hoef ook geen hard en strak lichaam eigenlijk.
Maar Newb is niet zo algemeen knuffelbaar als ik.quote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb heeft ook wel vet hoor, ik kan het wel waarderen
Lig je met haar in bed.. valt je dreadlock zo op der arm... arm gebroken.quote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik niet. Magere meisjes zijn voor mij een no-go.
maar het is zoveel mooier dan dat blubberende vetquote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet niet. Ik zou geen vriend met een strakke buik willen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, van een strakke kont is nog nooit iemand lelijker geworden.. En een strakke buik ook niet.
Wegens in het verleden opgedane ervaringen niet grappig.quote:Op maandag 26 december 2011 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lig je met haar in bed.. valt je dreadlock zo op der arm... arm gebroken.
Als iemand er fragiel uit gaat zien dan word ik ook wel bang ja.
Ligt er aan hoe mager toch wel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2011 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lig je met haar in bed.. valt je dreadlock zo op der arm... arm gebroken.
Als iemand er fragiel uit gaat zien dan word ik ook wel bang ja.
Er is ook een verschil tussen strak en magerquote:Op maandag 26 december 2011 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, van een strakke kont is nog nooit iemand lelijker geworden.. En een strakke buik ook niet.
Als ik me uitrek kun je ze tellen. Maar dat telt niet vind ik.quote:Op maandag 26 december 2011 01:55 schreef twi het volgende:
Zodra je zonder veel moeite ribben kunt tellen, dan weet je dat er iets mis is.
Misschien een lullige vraag, maar als je je eigen gewicht zo relateert aan een eventueel meisje, waarom val je dan niet af/ga je niet sporten? Minder lullig bedoeld dan het klinkt hoor, want ik heb ook al een tijd bezig om op gewicht te komen, mede om dezelfde reden.quote:Op maandag 26 december 2011 01:55 schreef heloef het volgende:
Ik zou hele slanke meisjes niet eens durven te versieren, dus ik zal toch wel meisjes met een buikje krijgen later.
Telt wel. Dat gaat bij mij echt niet lukkenquote:Op maandag 26 december 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik me uitrek kun je ze tellen. Maar dat telt niet vind ik.
Dat telt inderdaad niet.quote:Op maandag 26 december 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want dan doe je moeitequote:Op maandag 26 december 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Do you even lift?quote:Op maandag 26 december 2011 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien een lullige vraag, maar als je je eigen gewicht zo relateert aan een eventueel meisje, waarom val je dan niet af/ga je niet sporten? Minder lullig bedoeld dan het klinkt hoor, want ik heb ook al een tijd bezig om op gewicht te komen, mede om dezelfde reden.
Ik vat het ook niet zo op hoor, ik heb wel de hele zomer gesport alleen te lui om het vol te houden.quote:Op maandag 26 december 2011 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien een lullige vraag, maar als je je eigen gewicht zo relateert aan een eventueel meisje, waarom val je dan niet af/ga je niet sporten? Minder lullig bedoeld dan het klinkt hoor, want ik heb ook al een tijd bezig om op gewicht te komen, mede om dezelfde reden.
Moet je niet eens met je zieke hoofd gaan slapen?quote:
Jij beweert ook een buik te hebben.. Geen idee waar die is hoorquote:
Niet sporten maar veel wandelen en fietsen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vat het ook niet zo op hoor, ik heb wel de hele zomer gesport alleen te lui om het vol te houden.
Het is toch gewoon een soort van intimiderend vind ik als ze echt zo heel slank is.
Maar op die enorm slanke types val ik niet zo heel snel.
Dat lukte mij op een lager gewicht ook. Hoe gelukkig ik toen was.quote:Op maandag 26 december 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pics?quote:Op maandag 26 december 2011 01:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij beweert ook een buik te hebben.. Geen idee waar die is hoor
Nog niet nee, heb pas net een afspraak met de sportschool gemaakt. Maar ben al een hele tijd bezig om me überhaupt lekker genoeg te voelen om zover te komen dat ik naar de sportschool ga via eigen methodes.quote:
Ik heb het geprobeerdquote:Op maandag 26 december 2011 01:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moet je niet eens met je zieke hoofd gaan slapen?
Ik heb dat ook hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vat het ook niet zo op hoor, ik heb wel de hele zomer gesport alleen te lui om het vol te houden.
Het is toch gewoon een soort van intimiderend vind ik als ze echt zo heel slank is.
Maar op die enorm slanke types val ik niet zo heel snel.
Lekkorquote:Op maandag 26 december 2011 02:00 schreef Sinji het volgende:
Goede 2e Kerstdag y'all
Klein cadeautje voor het slapen gaan
[ afbeelding ]
Die heupbotten zijn overigens wel relaxt om met je vuisten tegen te slaan om je af te reageren. Het is daar niet pijnlijk ofzo. Jammer genoeg wel een tic geworden.quote:Op maandag 26 december 2011 02:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lukte mij op een lager gewicht ook. Hoe gelukkig ik toen was.De hele dag door zat ik eraan te duwen en te porren. Overigens doe ik dat overal waar ik bot voel.
Ik heb het overigens laten vallen omdat ik mezelf geaccepteerd en tot het besef was gekomen dat ik niet superslank hoefde te zijn om een leuk meisje te vinden. Tuurlijk zal het vast helpen maar ik heb andere goede punten die dat compenseren.quote:Op maandag 26 december 2011 02:00 schreef twi het volgende:
[..]
Nog niet nee, heb pas net een afspraak met de sportschool gemaakt. Maar ben al een hele tijd bezig om me überhaupt lekker genoeg te voelen om zover te komen dat ik naar de sportschool ga via eigen methodes.
Google plyometric exercises. Kun je thuis al een mooie basis opbouwen voordat je het ijzer aanraaktquote:Op maandag 26 december 2011 02:00 schreef twi het volgende:
[..]
Nog niet nee, heb pas net een afspraak met de sportschool gemaakt. Maar ben al een hele tijd bezig om me überhaupt lekker genoeg te voelen om zover te komen dat ik naar de sportschool ga via eigen methodes.
Als ik me af wil reageren doe ik juist dingen die wel pijn doen. Dat zorgt juist dat het wel lekker allemaal eruit gaat.quote:Op maandag 26 december 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heupbotten zijn overigens wel relaxt om met je vuisten tegen te slaan om je af te reageren. Het is daar niet pijnlijk ofzo. Jammer genoeg wel een tic geworden.
Wtf?quote:Op maandag 26 december 2011 02:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik me af wil reageren doe ik juist dingen die wel pijn doen. Dat zorgt juist dat het wel lekker allemaal eruit gaat.
Ik denk dat veel vrouwen daar wel last van hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 02:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor.![]()
Bij meisjes dan. Van slanke mannen word ik niet onzeker, maar van slanke meisjes wel.
Maar 5 minuten later is het zo kut.quote:Op maandag 26 december 2011 02:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik me af wil reageren doe ik juist dingen die wel pijn doen. Dat zorgt juist dat het wel lekker allemaal eruit gaat.
Nou als een meisje slank is ligt er een extra drempel.quote:Op maandag 26 december 2011 02:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor.![]()
Bij meisjes dan. Van slanke mannen word ik niet onzeker, maar van slanke meisjes wel.
Waarom ga je niet een stuk rennen ofzo? Kan je je ook af reageren, en hoef je jezelf niet te slaanquote:Op maandag 26 december 2011 02:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heupbotten zijn overigens wel relaxt om met je vuisten tegen te slaan om je af te reageren. Het is daar niet pijnlijk ofzo. Jammer genoeg wel een tic geworden.
Jezelf pijn doen om af te reageren? Of mis ik hier iets...quote:
Het helpt echt als je je kut voelt hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 02:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jezelf pijn doen om af te reageren? Of mis ik hier iets...
Minder effectief.quote:Op maandag 26 december 2011 02:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Waarom ga je niet een stuk rennen ofzo? Kan je je ook af reageren, en hoef je jezelf niet te slaan
Waarom denk je dat zoveel mensen in hun polsen lopen te krassen?quote:Op maandag 26 december 2011 02:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zelfdestructief gedrag. Heel erg logisch..quote:Op maandag 26 december 2011 02:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pijn is echt, en kan je controle over uitoefenen...quote:Op maandag 26 december 2011 02:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom dat?quote:Op maandag 26 december 2011 02:05 schreef Sinosappel het volgende:
Hmmm ik word niet echt onzeker van slanke meisjes
Wel van fitte vrouwen
Ach, ik denk dat het vaker gebeurt dan je denkt. Maar meestal niet in de hele extreme vormen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:05 schreef Sinosappel het volgende:
Ow
Wist niet dat mensen dat hier deden..sorry
No thanks...Er zijn ook andere manieren om je af te reageren.quote:Op maandag 26 december 2011 02:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het helpt echt als je je kut voelt hoor.
Op school ging ik altijd naar buiten in de pauze om te vloeken enzoquote:Op maandag 26 december 2011 02:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Tijdens de kunstacademie ging ik achter hard tegen de containers aan schoppen.
Ik doe kickboxen, daarom ben ik altijd tranquilloquote:Op maandag 26 december 2011 02:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
Tijdens de kunstacademie ging ik achter hard tegen de containers aan schoppen.
Ik zou het (denk ik) niet meer kunnen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pijn is echt, en kan je controle over uitoefenen...
Idd. Hetzelfde idee als flink aan de zuip gaan, heel hard gaan sporten, of schreeuwen en met deuren gooien.quote:Op maandag 26 december 2011 02:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat het vaker gebeurt dan je denkt. Maar meestal niet in de hele extreme vormen.
Niet alleen vrouwen, ik doe het dan toevallig niet maar goed.quote:Op maandag 26 december 2011 02:06 schreef palawan het volgende:
Vrouwen logica blijkbaar... ik ben opgefokt, dus ga ik mezelf maar pijnigen of slaan
Ga wat nuttigs doen met die energie dan
Thanks, zal ik zeker naar kijken en wel van pas komen,quote:Op maandag 26 december 2011 02:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Google plyometric exercises. Kun je thuis al een mooie basis opbouwen voordat je het ijzer aanraakt
Zelfs de meeste simpele games kunnen voor agressie zorgen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:06 schreef heloef het volgende:
Ik word niet snel boos, ik word alleen boos als ik verlies met gamen dan komt ook alle andere agressie er meteen uit.
Dat doe nu ook nog, vooral als ik in gezelschap ben en dingen weg probeer te drukken.quote:Op maandag 26 december 2011 02:05 schreef Joysa het volgende:
Ik zet altijd kei hard mn nagels in mn handpalmen als ik me af moet reageren, heerlijk
Omdat ik dat zelf ook wil. Ben wel fit hoor maar kan altijd beter natuurlijk als je vrouwen ziet die in fokking goeie shape zijnquote:
Hetzelfde idee toch? Ik ging dan los op mijn boksbal tot mijn knokkels bloedden, of goed aan de drank en drugs.quote:Op maandag 26 december 2011 02:08 schreef twi het volgende:
[..]
Thanks, zal ik zeker naar kijken en wel van pas komen,
En verder kan ik echt niet bij zelfpijniging. Uit frustratie soms eens wat dom doen als tegen een muur slaan, oké. Maar dingen die hier beschreven worden?
Ik ben het van sommige mensen hier wel gewendquote:Op maandag 26 december 2011 02:08 schreef twi het volgende:
[..]
Thanks, zal ik zeker naar kijken en wel van pas komen,
En verder kan ik echt niet bij zelfpijniging. Uit frustratie soms eens wat dom doen als tegen een muur slaan, oké. Maar dingen die hier beschreven worden?
Ik doe het ook niet.quote:Op maandag 26 december 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet alleen vrouwen, ik doe het dan toevallig niet maar goed.
quote:Op maandag 26 december 2011 02:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe nu ook nog, vooral als ik in gezelschap ben en dingen weg probeer te drukken.
FIFA doet vreemde dingen met mij, ik smijt dingen weg, beginnen in te beuken op mijn bed enzovoort enzovoort.quote:Op maandag 26 december 2011 02:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zelfs de meeste simpele games kunnen voor agressie zorgen.
I like that.quote:Op maandag 26 december 2011 02:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat ik dat zelf ook wil. Ben wel fit hoor maar kan altijd beter natuurlijk als je vrouwen ziet die in fokking goeie shape zijn
Juist de simpelere games zorgen voor meer agressie!quote:Op maandag 26 december 2011 02:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zelfs de meeste simpele games kunnen voor agressie zorgen.
He ik ook niet.quote:Op maandag 26 december 2011 02:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet.
Wordt ook eigenlijk bijna nooit boos. wel geërgerd, maar niet boos. Maak me bijna nooit ergens druk over
Ik ga dan vooral vloeken naar de console en personage waarmee ik speel.quote:Op maandag 26 december 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
FIFA doet vreemde dingen met mij, ik smijt dingen weg, beginnen in te beuken op mijn bed enzovoort enzovoort.
Simpele mensen worden ook sneller aggresiefquote:Op maandag 26 december 2011 02:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist de simpelere games zorgen voor meer agressie!
Vroeger had ik dat heel erg "oeh maar die jongen is wel slank" vooral als het dan zomer was probeerde ik alles meteen weg te stoppen en te verbergen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat ik dat zelf ook wil. Ben wel fit hoor maar kan altijd beter natuurlijk als je vrouwen ziet die in fokking goeie shape zijn
Niet per definitie.quote:Op maandag 26 december 2011 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Simpele mensen worden ook sneller aggresief
Daarom speel ik die lego games, want dan kun je niet dood.quote:Op maandag 26 december 2011 02:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist de simpelere games zorgen voor meer agressie!
Gek eigenlijk.quote:
Wat voor termen gooi je dan los?quote:Op maandag 26 december 2011 02:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ga dan vooral vloeken naar de console en personage waarmee ik speel.
Zeker niet.quote:Op maandag 26 december 2011 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Simpele mensen worden ook sneller aggresief
Battletoads vroeger...quote:Op maandag 26 december 2011 02:12 schreef twi het volgende:
De tijd dat ik een spelletje door bleef spelen terwijl het me zo frustreerde dat ik rare dingen ging doen is wel voorbij hoor. Dan ga ik liever wat anders doen wat me wel ontspant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik dus weer niet.quote:Op maandag 26 december 2011 02:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Best wel... kan je dat niet kapot relativeren?
"het is maar een spelletje"
Spelbreker.quote:Op maandag 26 december 2011 02:13 schreef Myraela het volgende:
Zodra een spelletje me frustreert stop ik ermee hoor.
Je lijkt ook echt op die vriendin van me XDquote:Op maandag 26 december 2011 02:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kan zo even niks bedenken, maar het is vooral commentaar.
Ik zie jou hooguit "Nare vlegel!" uitroepen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
MARIO, GA VLIEGEN MET DIE STAART DANquote:Op maandag 26 december 2011 02:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik krijg dan een soort van winnaarsmentaliteit om alsnog te winnen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:13 schreef Myraela het volgende:
Zodra een spelletje me frustreert stop ik ermee hoor.
Ja, soms ben ik ook wel te koppig en moet het me gewoon lukken.quote:Op maandag 26 december 2011 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg dan een soort van winnaarsmentaliteit om alsnog te winnen.
Ik ben niet scherp, ik doe dingen dubbel.quote:Op maandag 26 december 2011 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg dan een soort van winnaarsmentaliteit om alsnog te winnen.
Zoiets ja, alleen dan met een paar keer klote en kut doorheen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
MARIO, GA VLIEGEN MET DIE STAART DAN![]()
Zoiets?
Dat heb ik dus altijd.quote:Op maandag 26 december 2011 02:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, soms ben ik ook wel te koppig en moet het me gewoon lukken.
Ja ik was vroeger een dikkertjequote:Op maandag 26 december 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat heel erg "oeh maar die jongen is wel slank" vooral als het dan zomer was probeerde ik alles meteen weg te stoppen en te verbergen.
Op momenten dat ik ging schelden gebruikte ik vroeger vaak het woord polio. Simpelweg omdat het er zo krachtig uitfloeptquote:Op maandag 26 december 2011 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
Bij mij komen er eigenlijk alle variaties op tyfus, tering, kolere, en kut uit. En godverdomme.
Ik denk dat iedereen zelf al wel begreep dat het niet de beste manier is om met pijn om te gaan.quote:Op maandag 26 december 2011 02:17 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm niet om lullig te doen hoor maar stop met jezelf pijn als je het moeilijk hebt, het kan namelijk je verwerking en omgaan met emoties helemaal verneuken.
Ik heb het afgeleerd en het is nog steeds moeilijk om met emoties om te gaan
Het is volgens mij juist een gevolg van de verneuktheid van het vermogen met emoties om te gaan.quote:Op maandag 26 december 2011 02:17 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm niet om lullig te doen hoor maar stop met jezelf pijn als je het moeilijk hebt, het kan namelijk je verwerking en omgaan met emoties helemaal verneuken.
Polio! lol nog nooit gebruikt maar is wel een goeiequote:Op maandag 26 december 2011 02:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Op momenten dat ik ging schelden gebruikte ik vroeger vaak polio. Simpelweg omdat het er zo krachtig uitfloept
Maar het is af en toe wel lekker om te doen vind ik zelfquote:Op maandag 26 december 2011 02:17 schreef Karzai het volgende:
Schelden is eigenlijk een uiting van onvermogen
Poliokipje was een heel hip scheldwoord in mijn middelbare-schooltijd.quote:Op maandag 26 december 2011 02:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Op momenten dat ik ging schelden gebruikte ik vroeger vaak polio. Simpelweg omdat het er zo krachtig uitfloept
Dit is het helemaal.quote:Op maandag 26 december 2011 02:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is volgens mij juist een gevolg van de verneuktheid van het vermogen met emoties om te gaan.
Kuthoer en kak doen het hier goed.quote:Op maandag 26 december 2011 02:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Op momenten dat ik ging schelden gebruikte ik vroeger vaak het woord polio. Simpelweg omdat het er zo krachtig uitfloept
Ik gebruik nooit klote omdat ik het niet als scheldwoord vind klinkenquote:Op maandag 26 december 2011 02:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Op momenten dat ik ging schelden gebruikte ik vroeger vaak het woord polio. Simpelweg omdat het er zo krachtig uitfloept
Ik houd van woorden waar ik lekker met de R kan rollen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
Bij mij komen er eigenlijk alle variaties op tyfus, tering, kolere, en kut uit. En godverdomme.
No shit sherlock.quote:Op maandag 26 december 2011 02:17 schreef formerjellybean het volgende:
Godverrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 26 december 2011 02:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd van woorden waar ik lekker met de R kan rollen.
Die ook wel ja.quote:Op maandag 26 december 2011 02:20 schreef Karzai het volgende:
Godskolere is wel een van mijn favorieten
quote:Op maandag 26 december 2011 02:20 schreef twi het volgende:
[..]
Godverrrrrrrrrrrrrrrr
En dan met zo'n lekkere Leidse R.
Rquote:Op maandag 26 december 2011 02:20 schreef Murdera het volgende:
Woorden met K's en R'ren zijn erg fijn.
Rotterdamse R. Godverdomse tering lijer.quote:Op maandag 26 december 2011 02:20 schreef twi het volgende:
[..]
Godverrrrrrrrrrrrrrrr
En dan met zo'n lekkere Leidse R.
Ik heb hem ook maar als verboden woord bestempeld.quote:Op maandag 26 december 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
Kanker is wel een heerlijk scheldwoord, maar ik gebruik het bijna niet meer het is ooit uit mijn systeem verbannen.
quote:Op maandag 26 december 2011 02:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echte R, leids of rotterdams.
Niet zo'n nepbelgen verstopte R
Ik maak altijd een opsomming..quote:
Ik blijf het moeilijk vinden om hem niet te gebruiken.quote:Op maandag 26 december 2011 02:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar als verboden woord bestempeld.
Echt bazen hebben dan ook een naam die met een R begint.quote:
Ik ben het enorm hard aan het afleren. Want ik vind eigenlijk dat ik het niet moet zeggen, ookal bedoel ik het niet fout eigenlijk en is het voor mij puur iets wat er makkelijk uitrolt.quote:Op maandag 26 december 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
Kanker is wel een heerlijk scheldwoord, maar ik gebruik het bijna niet meer het is ooit uit mijn systeem verbannen.
quote:Op maandag 26 december 2011 02:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt bazen hebben dan ook een naam die met een R begint.
Kankerneger wat voor systeem heb jij eigenlijk?quote:Op maandag 26 december 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
Ik niet eens, maar hij is er gewoon onopgemerkt uitgeslopen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar als verboden woord bestempeld.
Ik gebruik het sowieso niet in het bijzijn van andere mensen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het enorm hard aan het afleren. Want ik vind eigenlijk dat ik het niet moet zeggen, ookal bedoel ik het niet fout eigenlijk en is het voor mij puur iets wat er makkelijk uitrolt.
Dus ik zeg het eigenlijk nog amper.
De reden voor de awesomeness word beschreven in het geniale filmpjequote:Op maandag 26 december 2011 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook een goeie, maar ik gebruik hem niet zo vaak.
Jij hebt echt een beurt nodig.quote:Op maandag 26 december 2011 02:23 schreef Sinosappel het volgende:
Ik gebruik eigenlijk alleen lul en eikel
Ik zeg vaak godverdegraftyfuskolere, of dat soort smanetrekkingen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik maak altijd een opsomming..
Bitch slet hoer tifus bitch aids gotver tering.
En dat zeg ik dan op een vrij milde manier en kijk er een beetje boos bij en dan is het weer goed
Oefening baart kunst.quote:Op maandag 26 december 2011 02:23 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb het ook af moeten leren in de werksfeer wordt het niet echt gewaardeerd.quote:Op maandag 26 december 2011 02:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het enorm hard aan het afleren. Want ik vind eigenlijk dat ik het niet moet zeggen, ookal bedoel ik het niet fout eigenlijk en is het voor mij puur iets wat er makkelijk uitrolt.
Dus ik zeg het eigenlijk nog amper.
Tja, bij mij iets met naaste omgeving en dat ik het echt niet meer kon maken enzo. Ik had het er wel moeilijk mee eerst.quote:Op maandag 26 december 2011 02:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet eens, maar hij is er gewoon onopgemerkt uitgeslopen.
Waar ik vroeger kanker riep, roep ik nu vooral kak.
Niet eens piklul. Hoorde je vroeger standaard op de basisschool.quote:Op maandag 26 december 2011 02:23 schreef Sinosappel het volgende:
Wil je erover praten?quote:Op maandag 26 december 2011 02:23 schreef Sinosappel het volgende:
Very vanillaquote:Op maandag 26 december 2011 02:23 schreef Sinosappel het volgende:
Precies het is niet echt aantrekkelijkquote:Op maandag 26 december 2011 02:25 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die schelden vind ik afstotelijk trouwens
Kut is gewoon kort en krachtig.quote:Op maandag 26 december 2011 02:24 schreef formerjellybean het volgende:
Kanker zou ik niet gauw gebruiken omdat er sowieso al mensen die ik ken in mijn omgeving ifamilieleden hebben die daaraan zijn overleden en dan vind ik niet dat dat kan gebruiken.
Ik roep wel vaak kut
Schelden doe je dan ook in je privacy. Althans, dat doe ik.quote:Op maandag 26 december 2011 02:25 schreef Sinosappel het volgende:
Die mensen in mijn omgeving gebruiken het zelf ook.quote:Op maandag 26 december 2011 02:24 schreef formerjellybean het volgende:
Kanker zou ik niet gauw gebruiken omdat er sowieso al mensen die ik ken in mijn omgeving ifamilieleden hebben die daaraan zijn overleden en dan vind ik niet dat dat kan gebruiken.
Ik roep wel vaak kut
He jammer het gaat niks worden tussen ons.quote:Op maandag 26 december 2011 02:25 schreef Sinosappel het volgende:
Je moet niet zo zitten kankeren?quote:Op maandag 26 december 2011 02:26 schreef Joysa het volgende:
Ik gebruik nooit kanker.. Alleen als werkwoord
Das een goeie! Ik noem mn vrienden en vriendinnen wel vaak pik. Voor de grap.quote:Op maandag 26 december 2011 02:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niet eens piklul. Hoorde je vroeger standaard op de basisschool.
Same, in het openbaar schelden is wel vrij kansloos. En hoewel ik zelf best de ergste dingen kan zeggen, neem ik er ook wel aanstoot aan wanneer iemand anders publiekelijk scheldt. Zeker met ziektes.quote:Op maandag 26 december 2011 02:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Schelden doe je dan ook in je privacy. Althans, dat doe ik.
Jammer mn ouders willen altijd dat ik een mokakindje baarquote:Op maandag 26 december 2011 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
He jammer het gaat niks worden tussen ons.
Of opkankeren.quote:Op maandag 26 december 2011 02:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet niet zo zitten kankeren?
Iddquote:Op maandag 26 december 2011 02:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet niet zo zitten kankeren?
Ik probeer dat. Alleen soms sta ik ineens te schelden op het station ofzo. Kan het soms echt niet inhouden.quote:Op maandag 26 december 2011 02:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Schelden doe je dan ook in je privacy. Althans, dat doe ik.
Ja en je kan er hart en ziel in gooien , het voel heerlijk om soms even heel hard kut te zeggenquote:Op maandag 26 december 2011 02:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kut is gewoon kort en krachtig.
quote:Op maandag 26 december 2011 02:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jammer mn ouders willen altijd dat ik een mokakindje baar
Hm nee.. Dat is optyfen.quote:
Eigenlijk...quote:Op maandag 26 december 2011 02:27 schreef twi het volgende:
[..]
Same, in het openbaar schelden is wel vrij kansloos. En hoewel ik zelf best de ergste dingen kan zeggen, neem ik er ook wel aanstoot aan wanneer iemand anders publiekelijk scheldt. Zeker met ziektes.
Kweetniet die noem ik ook lul en eikel dus..quote:Op maandag 26 december 2011 02:27 schreef kingtoppie het volgende:
Pik vind ik nou niet bepaald vrouwelijk klinken.. Wat vinden je vriendinnen daar nou van dan?
Bye bye vrouw bye byequote:
Rebecca, wat ben je toch een ongelofelijke LUL!quote:Op maandag 26 december 2011 02:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kweetniet die noem ik ook lul en eikel dus..
Volgens mij kan het allebei.quote:Op maandag 26 december 2011 02:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm nee.. Dat is optyfen.
Optyfen stinkhoer!
Heerlijk
Is ze voor Ajax?quote:Op maandag 26 december 2011 02:29 schreef Lokasenna het volgende:
Oh Heloef, ik moet je wat vertellen. Mijn zusje valt op negers. Die wordt dinsdag 15. Te jong?
Pics van je zusjequote:Op maandag 26 december 2011 02:29 schreef Lokasenna het volgende:
Oh Heloef, ik moet je wat vertellen. Mijn zusje valt op negers. Die wordt dinsdag 15. Te jong?
Halfbloedjes zijn wel tof.quote:
Vaak moeten ze lachen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Rebecca, wat ben je toch een ongelofelijke LUL!
Raar klinkt dat...
truequote:Op maandag 26 december 2011 02:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens mij kan het allebei.
Ligt er aan hoe graag je iemand weg wil hebben, en wat de reden daar voor is.quote:Op maandag 26 december 2011 02:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens mij kan het allebei.
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul, Loka. Moet Heloefje wel goed vindenquote:Op maandag 26 december 2011 02:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:29 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2011 02:31 schreef Sinosappel het volgende:
Als mannen schelden met hoer, slet en kanker is het voor mij snel gedaan tbh
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....quote:Op maandag 26 december 2011 02:31 schreef Sinosappel het volgende:
Je hoeft haar niet meteen te neuken hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Volgens de overheid moet ik nog een jaartje wachten.
Ja vermoeiend dat soort mensenquote:Op maandag 26 december 2011 02:30 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik wel heel vervelend vind is ik ken een paar mensen als die een kutbui hebben dan moet iedereen het hebben, ik vind het best als je frustaties hebt maar niet als je het op anderen gaat botvieren
Schelden ermee zou ik nooit doen, vloeken daarentegen zou ik wel doen.quote:Op maandag 26 december 2011 02:31 schreef Sinosappel het volgende:
Als een man in het openbaar met zulke woorden vloekt, krijgt 'ie van mij een vrij kansloze blik.quote:Op maandag 26 december 2011 02:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schelden ermee zou ik nooit doen, vloeken daarentegen zou ik wel doen.
quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga ook een poging doen. De tweede.
Mannen zijn alleen niet zo goed in het snappen van die subtiele hintsquote:Op maandag 26 december 2011 02:33 schreef twi het volgende:
[..]
Als een man in het openbaar met zulke woorden vloekt, krijgt 'ie van mij een vrij kansloze blik.
Ik zal zo'n figuur de volgende keer keihard op z'n bek rammen dan.quote:Op maandag 26 december 2011 02:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mannen zijn alleen niet zo goed in het snappen van die subtiele hints
Ik mompel als ik in die woorden vloek... Moet ik gewoon iets te zeggen hebben om even tot rust te komen oid...quote:Op maandag 26 december 2011 02:33 schreef twi het volgende:
[..]
Als een man in het openbaar met zulke woorden vloekt, krijgt 'ie van mij een vrij kansloze blik.
Ik ga op zulke figuren niet eens reageren.quote:Op maandag 26 december 2011 02:33 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2011 02:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog wel.quote:Op maandag 26 december 2011 02:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoeft haar niet meteen te neuken hoor.
Wat nu als een vrouw in het openbaar met zulke woorden vloekt dan?quote:Op maandag 26 december 2011 02:33 schreef twi het volgende:
[..]
Negeer ikquote:Op maandag 26 december 2011 02:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat nu als een vrouw in het openbaar met zulke woorden vloekt dan?
Same storyquote:Op maandag 26 december 2011 02:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan zeg ik "Ben je boos? Pluk een roos. Zet 'm op je hoed, dan is 't morgen weer goed!"quote:Op maandag 26 december 2011 02:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou jij iets voor mij willen doen?quote:Op maandag 26 december 2011 02:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zeg ik "Ben je boos? Pluk een roos. Zet 'm op je hoed, dan is 't morgen weer goed!"
quote:Op maandag 26 december 2011 02:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zeg ik "Ben je boos? Pluk een roos. Zet 'm op je hoed, dan is 't morgen weer goed!"
Je hard op af vragen wanneer ze voor het laatst een goede beurt heeft gehad.quote:Op maandag 26 december 2011 02:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan zegt ie: HOU JE BEK KANKERHOERquote:Op maandag 26 december 2011 02:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je ook tegen die man zeggen
Ik heb geen rozen op 't moment.quote:Op maandag 26 december 2011 02:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou jij iets voor mij willen doen?
Turn that frownquote:Op maandag 26 december 2011 02:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb geen rozen op 't moment.
Wat dan?
Peace slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2011 02:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga ook een poging doen. De tweede.
Hahahahaaquote:Op maandag 26 december 2011 02:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Turn that frown
Upside down
Die gebruik ik weleens
Hihi.quote:Op maandag 26 december 2011 02:39 schreef formerjellybean het volgende:
Iemand ging mij uitschelden voor wijsneus , laat ik dat nou geen scheldwoord vinden , want ik weet al dat ik dat ben
Ghehequote:Op maandag 26 december 2011 02:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze kerel denkt daar vast anders over.
[ afbeelding ]
Meisjes een walvis noemen bijvoorbeeld!quote:Op maandag 26 december 2011 02:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hihi.
Mij kun je raken met kankerhoer, en...dingen die met dom of lelijk te maken hebben.
Slim om zo te zeggenquote:Op maandag 26 december 2011 02:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hihi.
Mij kun je raken met kankerhoer, en...dingen die met dom of lelijk te maken hebben.
Ja of papzakquote:Op maandag 26 december 2011 02:42 schreef twi het volgende:
[..]
Meisjes een walvis noemen bijvoorbeeld!
*kuch*
Denigrerend vind ik ook ergen dan uitschelden.quote:Op maandag 26 december 2011 02:43 schreef Murdera het volgende:
Mij kan je best uitschelden, geen probleem, maar denigrerend tegen me praten, dan maak je me boos.
Jij ook! trusten.quote:Op maandag 26 december 2011 02:44 schreef Godshand het volgende:
Papzakjes van me, ik ga slapen...
Fijne 2e Kerstdag allen
Cheers.quote:Op maandag 26 december 2011 02:44 schreef Godshand het volgende:
Papzakjes van me, ik ga slapen...
Fijne 2e Kerstdag allen
Ik ben nog wakker hoor..quote:Op maandag 26 december 2011 02:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach ben hier onder lieven menschen
Ik wou hetzelfde zeggen.quote:
Ja bah. Sommige niet-oprechte racistische grapjes trek ik ook slecht.quote:Op maandag 26 december 2011 02:45 schreef Sinji het volgende:
Iemand die oprecht racistisch doet. Erg hinderlijk.
Jammer voor jequote:Op maandag 26 december 2011 02:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lief is nou niet het eerste woord dat in me op komt als ik mezelf moet beschrijven.
Je moet eens niet zo negatief over jezelf doenquote:Op maandag 26 december 2011 02:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lief is nou niet het eerste woord dat in me op komt als ik mezelf moet beschrijven.
Ik vind het allemaal onduidelijk maar eigenlijk...quote:Op maandag 26 december 2011 02:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja bah. Sommige niet-oprechte racistische grapjes trek ik ook slecht.
quote:Op maandag 26 december 2011 02:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet eens niet zo negatief over jezelf doen
Ik doe nooit negatief over mezelf.quote:Op maandag 26 december 2011 02:50 schreef Joysa het volgende:
Je moet eens niet zo negatief over jezelf doen
Misschien is ze er gewoon graag vanaf.quote:Op maandag 26 december 2011 02:52 schreef heloef het volgende:
Wel een milestone in mijn FOK! history, ik krijg gewoon zusjes aangeboden.
Waar is die FOK! achievement link als je hem nodig hebt.quote:Op maandag 26 december 2011 02:52 schreef heloef het volgende:
Wel een milestone in mijn FOK! history, ik krijg gewoon zusjes aangeboden.
hmja okquote:Op maandag 26 december 2011 02:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe nooit negatief over mezelf.
Dat ik mezelf niet als lief zou profileren zegt niets over dat ik dat negatief van mezelf zou vinden..
de maker slaapt.quote:Op maandag 26 december 2011 02:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar is die FOK! achievement link als je hem nodig hebt.
Grapjes die beginnen met "Twee blanken en een neger zitten in een café..." misschien?quote:Op maandag 26 december 2011 02:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal onduidelijk maar eigenlijk...
Hoe zie je een niet oprecht racistisch grapje voor je dan?
En wie wan die drie zijn daarvan de klant?quote:Op maandag 26 december 2011 02:53 schreef twi het volgende:
[..]
Grapjes die beginnen met "Twee blanken en een neger zitten in een café..." misschien?
In elk geval de neger, natuurlijk. Ha ha.....quote:Op maandag 26 december 2011 02:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En wie wan die drie zijn daarvan de klant?
Misschien wil ze graag van mij af in dit topic en offert daar haar zusje voor op.quote:Op maandag 26 december 2011 02:52 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien is ze er gewoon graag vanaf.
Wat dan? Als rond en oranje?quote:Op maandag 26 december 2011 02:56 schreef Sinosappel het volgende:
Ik word niet vaak omschreven als lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |