Zacht.quote:Op maandag 26 december 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
Ik ben.. hmm. Laten we het maar gewoon "zacht" noemen.![]()
![]()
Er tegen vechten heeft geen zin, ik heb het geaccepteerd.quote:
Daarom voel je je ook zo flubberig denk ik..quote:Op maandag 26 december 2011 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook wel zacht, omdat ik toch nauwelijks gespierd ben
quote:Op maandag 26 december 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
![]()
Dat meisje was wel slank hoor. Ik houd gewoon van mager bij meisjes.quote:Op maandag 26 december 2011 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af wat jullie slank vinden want ik word toch wel een beetje bang als ik loka en Myr zo hoor over dat meisje dat myr poste en gewoon zouden willen dat ze nog dunner was -.-
Eensquote:Op maandag 26 december 2011 01:49 schreef Myraela het volgende:
![]()
Newb heeft ook wel vet hoor, ik kan het wel waarderenquote:Op maandag 26 december 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Er tegen vechten heeft geen zin, ik heb het geaccepteerd.
Hmm lekker, magerquote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat meisje was wel slank hoor. Ik houd gewoon van mager bij meisjes.
Dat is waarschijnlijk de oorzaak ja. Maar ik hoef ook geen hard en strak lichaam eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom voel je je ook zo flubberig denk ik..
Slank is een beetje relatief he. Het buikje wat Myraela postte vond ik slank, maar dunner moet het echt niet worden hoor. Dan gaat het richting Anorexia.quote:Op maandag 26 december 2011 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af wat jullie slank vinden want ik word toch wel een beetje bang als ik loka en Myr zo hoor over dat meisje dat myr poste en gewoon zouden willen dat ze nog dunner was -.-
Ik niet. Magere meisjes zijn voor mij een no-go.quote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat meisje was wel slank hoor. Ik houd gewoon van mager bij meisjes.
Ach, van een strakke kont is nog nooit iemand lelijker geworden.. En een strakke buik ook niet.quote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de oorzaak ja. Maar ik hoef ook geen hard en strak lichaam eigenlijk.
Maar Newb is niet zo algemeen knuffelbaar als ik.quote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb heeft ook wel vet hoor, ik kan het wel waarderen
Lig je met haar in bed.. valt je dreadlock zo op der arm... arm gebroken.quote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik niet. Magere meisjes zijn voor mij een no-go.
maar het is zoveel mooier dan dat blubberende vetquote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet niet. Ik zou geen vriend met een strakke buik willen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, van een strakke kont is nog nooit iemand lelijker geworden.. En een strakke buik ook niet.
Wegens in het verleden opgedane ervaringen niet grappig.quote:Op maandag 26 december 2011 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lig je met haar in bed.. valt je dreadlock zo op der arm... arm gebroken.
Als iemand er fragiel uit gaat zien dan word ik ook wel bang ja.
Ligt er aan hoe mager toch wel.quote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2011 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lig je met haar in bed.. valt je dreadlock zo op der arm... arm gebroken.
Als iemand er fragiel uit gaat zien dan word ik ook wel bang ja.
Er is ook een verschil tussen strak en magerquote:Op maandag 26 december 2011 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, van een strakke kont is nog nooit iemand lelijker geworden.. En een strakke buik ook niet.
Als ik me uitrek kun je ze tellen. Maar dat telt niet vind ik.quote:Op maandag 26 december 2011 01:55 schreef twi het volgende:
Zodra je zonder veel moeite ribben kunt tellen, dan weet je dat er iets mis is.
Misschien een lullige vraag, maar als je je eigen gewicht zo relateert aan een eventueel meisje, waarom val je dan niet af/ga je niet sporten? Minder lullig bedoeld dan het klinkt hoor, want ik heb ook al een tijd bezig om op gewicht te komen, mede om dezelfde reden.quote:Op maandag 26 december 2011 01:55 schreef heloef het volgende:
Ik zou hele slanke meisjes niet eens durven te versieren, dus ik zal toch wel meisjes met een buikje krijgen later.
Telt wel. Dat gaat bij mij echt niet lukkenquote:Op maandag 26 december 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik me uitrek kun je ze tellen. Maar dat telt niet vind ik.
Dat telt inderdaad niet.quote:Op maandag 26 december 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want dan doe je moeitequote:Op maandag 26 december 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Do you even lift?quote:Op maandag 26 december 2011 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien een lullige vraag, maar als je je eigen gewicht zo relateert aan een eventueel meisje, waarom val je dan niet af/ga je niet sporten? Minder lullig bedoeld dan het klinkt hoor, want ik heb ook al een tijd bezig om op gewicht te komen, mede om dezelfde reden.
Ik vat het ook niet zo op hoor, ik heb wel de hele zomer gesport alleen te lui om het vol te houden.quote:Op maandag 26 december 2011 01:56 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien een lullige vraag, maar als je je eigen gewicht zo relateert aan een eventueel meisje, waarom val je dan niet af/ga je niet sporten? Minder lullig bedoeld dan het klinkt hoor, want ik heb ook al een tijd bezig om op gewicht te komen, mede om dezelfde reden.
Moet je niet eens met je zieke hoofd gaan slapen?quote:
Jij beweert ook een buik te hebben.. Geen idee waar die is hoorquote:
Niet sporten maar veel wandelen en fietsen.quote:Op maandag 26 december 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vat het ook niet zo op hoor, ik heb wel de hele zomer gesport alleen te lui om het vol te houden.
Het is toch gewoon een soort van intimiderend vind ik als ze echt zo heel slank is.
Maar op die enorm slanke types val ik niet zo heel snel.
Dat lukte mij op een lager gewicht ook. Hoe gelukkig ik toen was.quote:Op maandag 26 december 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pics?quote:Op maandag 26 december 2011 01:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij beweert ook een buik te hebben.. Geen idee waar die is hoor
Nog niet nee, heb pas net een afspraak met de sportschool gemaakt. Maar ben al een hele tijd bezig om me überhaupt lekker genoeg te voelen om zover te komen dat ik naar de sportschool ga via eigen methodes.quote:
Ik heb het geprobeerdquote:Op maandag 26 december 2011 01:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moet je niet eens met je zieke hoofd gaan slapen?
Ik heb dat ook hoor.quote:Op maandag 26 december 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vat het ook niet zo op hoor, ik heb wel de hele zomer gesport alleen te lui om het vol te houden.
Het is toch gewoon een soort van intimiderend vind ik als ze echt zo heel slank is.
Maar op die enorm slanke types val ik niet zo heel snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |