abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106053064
quote:
25-12-2011

Er staat een lekker windje van rond de 20 knopen, die Guppy met een snelheid van zo'n 6.5 kn naar de horizon duwt. Als kerstkado heeft de zon zich vandaag de hele dag laten zien, hoewel het nu wel weer een beetje dicht begint te trekken. Maar het was heerlijk, eindelijk eens een dag zonder zware bewolking en regen. Helaas ben ik over de golven van vandaag niet zo te spreken.. Ze zijn niet hoger dan 3 meter maar het zijn heel vervelende korte steile kruisgolven.. Een 5 gangen menu op zee gaat natuurlijk sowieso niet, maar ik ben bang dat met deze zeegang mijn kerstmaal uit iets heel simpels gaat bestaan, namelijk blikvoer.. Daar heb ik ook helemaal geen moeite mee. Het is eigenlijk heerlijk een zo ontzettend simpele kerst te hebben. Geen verplichte familie bezoeken waar je netjes moet zitten, al dat lekkere eten wat je niet kunt laten staan ook al heb je geen trek en praten en praten.. Guppy luistert enorm goed en spreekt me nooit tegen ;-) Ik kan eten wat en wanneer ik wil, hoef nergens heen en de kleine kerstboom met lichtjes, de kerstmuts en kerstslingers brengen me toch in de kerstsfeer. =D

Laura
We hoeven toch niet zo heel erg over Laura in te zitten. Ze vermaakt zich prima. Ik moet nog alles opruimen voor de familie komt en vast een deel van het eten voorbereiden. Met Pasen zal Laura of op St. Maarten, of thuis in Whangarei zijn.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  † In Memoriam † maandag 26 december 2011 @ 13:34:51 #52
137949 Disana
pi_106055552
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:58 schreef Tide het volgende:
Laura: Een 5 gangen menu op zee gaat natuurlijk sowieso niet, maar ik ben bang dat met deze zeegang mijn kerstmaal uit iets heel simpels gaat bestaan, namelijk blikvoer.. Daar heb ik ook helemaal geen moeite mee. Het is eigenlijk heerlijk een zo ontzettend simpele kerst te hebben. Geen verplichte familie bezoeken waar je netjes moet zitten, al dat lekkere eten wat je niet kunt laten staan ook al heb je geen trek en praten en praten.. Guppy luistert enorm goed en spreekt me nooit tegen Ik kan eten wat en wanneer ik wil, hoef nergens heen en de kleine kerstboom met lichtjes, de kerstmuts en kerstslingers brengen me toch in de kerstsfeer. ~:) >:O
En weer zeiken over golven die niet goed zijn.
  † In Memoriam † maandag 26 december 2011 @ 13:44:53 #53
137949 Disana
pi_106055891
Wat een raar voorbeeld van helden die Nederland ontvluchtten, die Hirsi Ali. Ze heeft op vele vlakken gelogen om hier binnen tekomen, o.a. over haar land van herkomst (dat gewoon veilig was) en over haar naam. Daarna heeft ze zich via vriendjespolitiek (Neelie Smit Kroes) naar boven gewerkt en begon ze ons land van binnenuit te bekritiseren. Ik ben het nooit met Verdonk eens geweest, maar wel toen die stelde dat ze geen recht had op een paspoort. Helaas werd de rest van Nederland pas veel later wakker. Opgeruimd staat netjes.
pi_106058309
zo iemand een held noemen terwijl hij het eerst had over afro amerikaanse collega's die om principiële redenen hier weg zijn gegaan...
Als Svetan dit met opzet doet dan is hij een geniale troll. Anders is hij stupide en zeer onhandig.
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
Wat een raar voorbeeld van helden die Nederland ontvluchtten, die Hirsi Ali. Ze heeft op vele vlakken gelogen om hier binnen tekomen, o.a. over haar land van herkomst (dat gewoon veilig was) en over haar naam. Daarna heeft ze zich via vriendjespolitiek (Neelie Smit Kroes) naar boven gewerkt en begon ze ons land van binnenuit te bekritiseren. Ik ben het nooit met Verdonk eens geweest, maar wel toen die stelde dat ze geen recht had op een paspoort. Helaas werd de rest van Nederland pas veel later wakker. Opgeruimd staat netjes.
  dinsdag 27 december 2011 @ 01:45:44 #55
354322 Tide
Dream explore and discover
pi_106076923
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 10:33 schreef livelink het volgende:
Tide, je pogingen om het weer enigszins ontopic te krijgen zijn loffelijk.
Ik denk dat Laura inderdaad niet zoveel problemen heeft met het alleen zijn met Kerst. Ik vermoed dat ze het goed met zichzelf kan vinden. Ik vind trouwens dat ze momenteel sowieso wel positief overkomt in haar blog.
Ja dat vind ik ook. Tenslotte groeit ze nu van puber naar jonge vrouw ...
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didnt do than by the ones you did do
pi_106077747
Laura slaapvist naar vliegende vissen. Tja, het houdt je van de straat ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_106079477
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:34 schreef Disana het volgende:

En weer zeiken over golven die niet goed zijn.
Volgens mij zegt ze dat ze er helemaal geen moeite mee heeft.

Kortom, de enige die zeikt ben jij.
pi_106079771
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:11 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Ze zegt dat ze geen moeite heeft met blikvoer eten: "Een 5 gangen menu op zee gaat natuurlijk sowieso niet, maar ik ben bang dat met deze zeegang mijn kerstmaal uit iets heel simpels gaat bestaan, namelijk blikvoer.. Daar heb ik ook helemaal geen moeite mee.", maar niet dat ze geen moeite heeft met de golven ;).
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:09:18 #59
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_106080592
Eigenlijk moet deze reis een peuleschil voor haar zijn:

"Op mijn 4e jaar stond ik voor het eerst zelfstandig aan het roer"

bron: www.lauradekker.nl

Vader en moeder diep in slaap, kleine Laura heeft de hondenwacht en zeilt het jacht veilig over de wereldzeeen . Dat moet, gezien haar leeftijd op dat moment, wel ergens in de buurt van Europa zijn geweest - daar heb je nog aardig druk scheepvaartverkeer. Zou ze, gezien haar vierjarige lengte, al een goede uitkijk hebben kunnen houden?

Ze zijn te bescheiden geweest om het in te brengen bij de rechtbank, maar met deze kennis waren die rechters meteen overstag gegaan!
pi_106080849
Hoe bescheiden!
Als je daarbij bedenkt dat ze voor diezelfde rechtbank heeft verklaard te twijfelen aan haar capaciteiten in tegenstelling tot haar vader.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:09 schreef MrFoureyes het volgende:

Vader en moeder diep in slaap, kleine Laura heeft de hondenwacht en zeilt het jacht veilig over de wereldzeeen . Dat moet, gezien haar leeftijd op dat moment, wel ergens in de buurt van Europa zijn geweest - daar heb je nog aardig druk scheepvaartverkeer. Zou ze, gezien haar vierjarige lengte, al een goede uitkijk hebben kunnen houden?

Ze zijn te bescheiden geweest om het in te brengen bij de rechtbank, maar met deze kennis waren die rechters meteen overstag gegaan!
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2011 @ 13:02:44 #61
137949 Disana
pi_106083255
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:11 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Helaas ben ik over de golven van vandaag niet zo te spreken.. Ze zijn niet hoger dan 3 meter maar het zijn heel vervelende korte steile kruisgolven..

En zo heeft ze vrijwel elke dag wel iets dat haar ergert. Maar eerlijk is eerlijk, ze heeft ook zelf gezegd dat ze zeilen vaak helemaal niet leuk vindt.
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:18:04 #62
340258 MrFoureyes
pi_106083664
Dat lijkt me op zich begrijpelijk en natuurlijk - iedereen die een marathon loopt vraagt zich ook halverwege af waarom hij zo gek is geweest om in te schrijven. De balans kan dan uiteindelijk nog steeds positief zijn.

Wat mij meer opvalt is de snelle irritatie ten opzichte van omstandigheden en personen. Maar ja, de natuur laat zich niet manipuleren, en zelfs als je dreigt je polsen door te snijden blijven die golven gewoon doorgolven.

Daar zal Jeugdzorg wel weer achter zitten.
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2011 @ 13:22:15 #63
137949 Disana
pi_106083801
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:18 schreef MrFoureyes het volgende:
Dat lijkt me op zich begrijpelijk en natuurlijk - iedereen die een marathon loopt vraagt zich ook halverwege af waarom hij zo gek is geweest om in te schrijven. De balans kan dan uiteindelijk nog steeds positief zijn.

Wat mij meer opvalt is de snelle irritatie ten opzichte van omstandigheden en personen. Maar ja, de natuur laat zich niet manipuleren, en zelfs als je dreigt je polsen door te snijden blijven die golven gewoon doorgolven.

Daar zal Jeugdzorg wel weer achter zitten.
Ik doe een gooi: het is hooghartigheid. Het ongeloof dat mensen of omstandigheden je in de weg durven te zitten. De uitval naar de twee aardige mensen die alleen maar een foto van haar wilden maken, het hautaine gedrag jegens de journalist die ze uren liet wachten en toen wegstuurde.
pi_106085944
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:09 schreef MrFoureyes het volgende:

LOL, moet zeggen dat je er een aardig sprookje van kan maken, maar sinds wanneer is "zelfstandig" synoniem aan "zonder toezicht" ?
pi_106086751
nu gaan we zeker een discussie krijgen over wat zelfstandig inhoudt.. Die zag ik al aankomen.
Dat begrip is wat mij betreft minder plooibaar dan 'record'.
Zelfstandig is zelfstandig, dus ook zonder toezicht.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:37 schreef watniet het volgende:

[..]

LOL, moet zeggen dat je er een aardig sprookje van kan maken, maar sinds wanneer is "zelfstandig" synoniem aan "zonder toezicht" ?
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:39:36 #66
340258 MrFoureyes
pi_106088115
De tussenstand is dus:

1. geboren op zee;
2. tot haar vijfde in Nieuw Zeeland gewoond en daarna naar Nederland geemigreerd;
3. stond voor het eerst zelfstandig aan het roer toen ze vier was.

Een echte Vliegende Nieuw Zeelander!
pi_106088423
4. Sneller de oceaan overgestoken dan Mike Perham, maar voor het merendeel niet op windenergie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:39 schreef MrFoureyes het volgende:
De tussenstand is dus:

1. geboren op zee;
2. tot haar vijfde in Nieuw Zeeland gewoond en daarna naar Nederland geemigreerd;
3. stond voor het eerst zelfstandig aan het roer toen ze vier was.

Een echte Vliegende Nieuw Zeelander!
pi_106090502
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:37 schreef watniet het volgende:
Als er in een vacature "zelfstandigheid" gevraagd wordt, denk je dat de werkgever dan naast je komt staan om te kijken of je het goed doet?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_106091189
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:31 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als er in een vacature "zelfstandigheid" gevraagd wordt, denk je dat de werkgever dan naast je komt staan om te kijken of je het goed doet?
En jij denkt dat een werkgever niet controleerd of je het inderdaad zelfstandig kan?
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:23:28 #70
340258 MrFoureyes
pi_106094584
Zeker wel - en als je het niet kan, mag je het niet meer zelfstandig doen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:40:32 #71
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_106095176
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 03:51 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

hint: ik haak af, want topic vergald door offtopic discussie.

en nu kom ik via mijn geschiedenis toch weer in dit topic :(
(was op zoek naar een ander topic waar ik net langskwam)
Kritiek op de huismod doe je maar in de Feedback, of je nou gelijk hebt of niet...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  Moderator dinsdag 27 december 2011 @ 18:43:51 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106095308
hey laat de huismod er ff buiten ja!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † dinsdag 27 december 2011 @ 18:45:45 #73
137949 Disana
pi_106095396
Ja blijf van onze huismot af :(
pi_106099768
:W heeft iedereen een goede Kerst gehad? Ik wel

Laura had ruzie met een vliegende vis
quote:
26-12-2011

Ik was net weer in m'n warme kooi terug gekropen en in slaap gevallen toen een raar geluid mijn aandacht trok.. Iets in de kajuit maakte behoorlijk veel kabaal. Ik knipte het licht aan en stapte net niet op een joekel van een vliegende vis die een paar seconden eerder de aanval op Guppy had ingezet.. Hij was boven op de prullenbak geland en vervolgens vlak naast mijn bed tot stilstand gekomen. En nu probeerde hij uit alle macht weer weg te vliegen, wat hem niet echt lukte. Dode vliegende vissen terug in het water gooien is al niet mijn lievelingsklus, maar een levende vliegende vis te pakken zien te krijgen betekent een hoop ellende. Maar het beest moest terug in zee. Ik heb hem behoorlijk vervloekt, want ze zijn heel glibberig en laten veel plakkerige schubben achter. Ik denk dat ie een slechte ervaring rijker is en ik hoop dat ie z'n verhaal aan al z'n soortgenoten kan vertellen zodat die niet zo stom zijn mijn kajuit binnen te vliegen.. Het is trouwens de eerste vliegende vis die ik sinds het begin van de Indische oceaan gezien heb. Een teken dat het water weer warmer wordt. =D

Laura
brrrr eng hoor, hoe krijg je zo'n beest te pakken? :{

Wat lijkt het me toch heerlijk om tijdens de jaarwisseling rustig op zee te zijn. Geen vuurwerk, geen dronken mensen drie uur 's nachts langs je deur. Gewoon lekker rustig slapen en als je wakker wordt ben je een jaar verder.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_106099801
Uit een topic over de Top2000, naar aanleiding van een liedje van the Cats:

Ik:
===
One way wind, one way wind..
Ja, gewoon wegvaren en niet meer terugkomen.
====

D. :
===
Helaas, daarna kwam: Sailing home
===

Ferdo:
===
Dan zeilde hij met het tempo van Laura D.
===

("One way wind" werd uitgebracht in 1971, "Sailing home" in 1987) ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')