abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106044612

En hier weer verder :) Zeikerds mogen achterwege blijven; dit topic is bedoeld om je accuduur in te vermelden.
pi_106044640
Hou het eens leuk voor de verandering.
pi_106044771
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 00:11 schreef LompeHork het volgende:
Hou het eens leuk voor de verandering.
Elitair gedrag schijnt bij iPhone-gebruikers helaas vaker regel dan uitzondering te zijn. Helemaal bij het anti-jailbreak volk, dat zich graag beter voelt dan de rest, omdat zij de tekortkomingen van iOS erkennen als "bewuste designkeuzes".
pi_106044881
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:09 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je Google is stuk?
[ afbeelding ]

[..]

Ah, daar is het "al je problemen komen door jailbreak"-argument dat mensen zoals jij graag zonder na te denken rondstrooien. En ik heb een iPhone 4S, dus uiteraard zonder jailbreak.

En hoe ik weet dat het bij de iPhone 4 niet aan de jailbreak lag? Omdat de slowdown verholpen werd door de applicaties in de multitaskbar te sluiten. Ook zonder jailbreak trad de slowdown gewoon op wanneer er teveel applicaties open stonden. Dus, nee, het lag niet aan de jailbreak. But thanks for trying.
Het ligt misschien aan mij, maar ik zie nergens iets staan over draaiende apps die je telefoon langzamer maken.
pi_106044947
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:17 schreef Dimens het volgende:
Het ligt misschien aan mij
:)

Zijn we het daar tenminste over eens. Probeer je voortaan eens niet blind te staren op een enkel woordje in een post -in dit geval SBSettings- en de rest ook te lezen. Dank je :)

edit: voor iemand die anderen altijd graag helpt de juiste laptop uit te zoeken, vind ik het apart dat je geen link kunt leggen tussen vol werkgeheugen en slowdowns in applicaties..
pi_106045212
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:18 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

:)

Zijn we het daar tenminste over eens. Probeer je voortaan eens niet blind te staren op een enkel woordje in een post -in dit geval SBSettings- en de rest ook te lezen. Dank je :)
Je bedoelt dat stukje het werkgeheugen?
In dat geval, lees mijn posts nog eens door.
quote:
edit: voor iemand die anderen altijd graag helpt de juiste laptop uit te zoeken, vind ik het apart dat je geen link kunt leggen tussen vol werkgeheugen en slowdowns in applicaties..
Werkgeheugen wat niet vol is, maakt ook niet langzaam. :)
  maandag 26 december 2011 @ 00:29:57 #7
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106045403
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Elitair gedrag schijnt bij iPhone-gebruikers helaas vaker regel dan uitzondering te zijn. Helemaal bij het anti-jailbreak volk, dat zich graag beter voelt dan de rest, omdat zij de tekortkomingen van iOS erkennen als "bewuste designkeuzes".
Wie gedraagt zich zo dan? Ik zie Dimens gewoon normaal posten, en ik vroeg alleen waarom het niet aan je jailbreak zou kunnen liggen. Misschien ben jij gewoon een driftkikker.
pi_106045457
Ook Android gebruikers op FOK! zijn het niet met je eens. Een taskkiller op je telefoon is gewoon pure onzin.
pi_106045514
quote:

[..]

Maar je slaat ook graag op hol, kan ook wat minder ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2011 00:32:45 ]
pi_106045582
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
Werkgeheugen wat niet vol is, maakt ook niet langzaam. :)
Klopt. Maar als het wel vol is, maakt het wel langzaam. Hence the slowdown.
quote:
99s.gif Op maandag 26 december 2011 00:29 schreef TimCook het volgende:

[..]

Wie gedraagt zich zo dan? Ik zie Dimens gewoon normaal posten, en ik vroeg alleen waarom het niet aan je jailbreak zou kunnen liggen. Misschien ben jij gewoon een driftkikker.
Could be. Vandaag niet, though :) Het is gewoon dat anti's altijd met dat argument komen. Bovendien heb ik ook al antwoord gegeven op de vraag hoe ik weet dat het niet aan de jailbreak lag. Misschien kom je minder betweterig over als je niet meteen suggestieve aannames doet, maar eerst om bevestiging vraagt.
pi_106046208
Pot verwijt de ketel
  maandag 26 december 2011 @ 01:30:20 #12
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106047400
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 00:34 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Klopt. Maar als het wel vol is, maakt het wel langzaam. Hence the slowdown.

[..]

Could be. Vandaag niet, though :) Het is gewoon dat anti's altijd met dat argument komen. Bovendien heb ik ook al antwoord gegeven op de vraag hoe ik weet dat het niet aan de jailbreak lag. Misschien kom je minder betweterig over als je niet meteen suggestieve aannames doet, maar eerst om bevestiging vraagt.
Doe eens normaal en rustig man. Ik stel alleen een vraag, en krijg gelijk allemaal verwijten naar me kop geslingerd.

Maar goed, met woorden komen we er toch niet uit dus ik heb het even voor je onderzocht op m'n iPhone 4. Eerst heb ik het processorverbruik en het energieverbruik gemeten met alle apps afgesloten, daarna met een stuk of 25 apps open waaronder WhatsApp, iBooks, Real Racing 2, Fruit Ninja, Pinball HD, Tweetbot, best wel geheugenvretende apps dus. Beide testen met scherm uit om de resultaten niet te beïnvloeden.

Processorverbruik met alle apps afgesloten:

Processorverbruik met apps in het geheugen:

Energieverbruik met alle apps afgesloten:

Energieverbruik met apps in het geheugen:

Je ziet het zelf, er is gewoon geen noemenswaardig verschil.
pi_106047909
quote:
99s.gif Op maandag 26 december 2011 01:30 schreef TimCook het volgende:

[..]

Doe eens normaal en rustig man.
Ik kan niet rustiger zijn dan ik momenteel ben, en reageer gewoon normaal.
quote:
Ik stel alleen een vraag, en krijg gelijk allemaal verwijten naar me kop geslingerd.
Vraag?
quote:
99s.gif Op maandag 26 december 2011 00:07 schreef TimCook het volgende:
Je hebt dus een jailbreak.
Is dat een vraag of een aanname? Juist ;)
quote:
Maar goed, met woorden komen we er toch niet uit dus ik heb het even voor je onderzocht op m'n iPhone 4. Eerst heb ik het processorverbruik en het energieverbruik gemeten met alle apps afgesloten, daarna met een stuk of 25 apps open waaronder WhatsApp, iBooks, Real Racing 2, Fruit Ninja, Pinball HD, Tweetbot, best wel geheugenvretende apps dus. Beide testen met scherm uit om de resultaten niet te beïnvloeden.

Processorverbruik met alle apps afgesloten:
[ afbeelding ]

Processorverbruik met apps in het geheugen:
[ afbeelding ]

Energieverbruik met alle apps afgesloten:
[ afbeelding ]

Energieverbruik met apps in het geheugen:
[ afbeelding ]

Je ziet het zelf, er is gewoon geen noemenswaardig verschil.
Knap. En hoe heb je dat precies getest? En hoe verklaar jij dat ik met openstaande apps welslowdown had, en met de apps afgesloten niet? En niet in geisoleerde gevallen, maar consequent.

Je mag die vragen best als retorisch beschouwen, hoor. Ik heb geen zin in discussies die toch nergens heengaan. Je hebt het weer lekker laten escaleren omdat je niet kunt accepteren dat sommige mensen op zoek zijn naar een functionaliteit die iOS zonder jailbreak niet biedt (zoals de mogelijkheid alle applicaties in een keer te sluiten). Prima voor jou. Maar niet de moeite van semantische discussies waard.
pi_106048664
Kant en klare bewijzen en nog blijft ie onzin verkondigen. En dan ook nog anderen verwijten dat het escaleert.

En hoe het te verklaren is? Wat is het verschil tussen jouw iPhone en die van TimCook: jailbreak.

Keurige en duidelijke post trouwens van TimCook. Zullen veel mensen wat aan hebben.
pi_106051841
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 02:23 schreef kadeya het volgende:
En hoe het te verklaren is? Wat is het verschil tussen jouw iPhone en die van TimCook: jailbreak.
:')

1) Ik heb geen jailbreak
2) de slowdowns waren zonder jailbreak net zo makkelijk te veroorzaken met openstaande applicaties
3) de slowdowns waren met jailbreak consequent verholpen door backgrounded applicaties te sluiten

Dit is allemaal al een keer gezegd. Jij hebt dus geen enkel recht de posts van een ander onzinposts te noemen, terwijl je zelf niet eens kunt lezen. Merry Christmas :)
pi_106052212
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 11:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

1) Ik heb geen jailbreak
2) de slowdowns waren zonder jailbreak net zo makkelijk te veroorzaken met openstaande applicaties
3) de slowdowns waren met jailbreak consequent verholpen door backgrounded applicaties te sluiten

Dit is allemaal al een keer gezegd. Jij hebt dus geen enkel recht de posts van een ander onzinposts te noemen, terwijl je zelf niet eens kunt lezen. Merry Christmas :)
Voor SBsettings moet je een jailbreak hebben. Hoe heb je die zogenaamde slowdowns dan ontdekt? Op gevoel?
pi_106052749
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Knap. En hoe heb je dat precies getest?
Dat is Apple's eigen programma met de naam Instruments. Een nauwkeurig programma om metingen op je iPhone te doen, voornamelijk om te zien hoe je telefoon reageert op de applicatie die je gebouwd hebt.
quote:
En hoe verklaar jij dat ik met openstaande apps welslowdown had, en met de apps afgesloten niet? En niet in geisoleerde gevallen, maar consequent.
Dat zit dan tussen je oren. Er is een bewijs gekomen dat de Applicaties niets gebruiken en toch blijf je eigenwijs doen en ons vertellen dat het niet zo is.
quote:
Je mag die vragen best als retorisch beschouwen, hoor. Ik heb geen zin in discussies die toch nergens heengaan. Je hebt het weer lekker laten escaleren omdat je niet kunt accepteren dat sommige mensen op zoek zijn naar een functionaliteit die iOS zonder jailbreak niet biedt (zoals de mogelijkheid alle applicaties in een keer te sluiten). Prima voor jou. Maar niet de moeite van semantische discussies waard.
Er vroeg iemand of er een applicatie was om al je applicaties in een keer te sluiten omdat hij dacht dat er nog processen in de achtergrond zouden draaien. Aangezien dit dus niet zo is, is dat geen rede voor hem zo'n applicatie te installeren. Waarom zou je hem dan nog aanraden om SBSettings te installeren?
pi_106052941
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 11:51 schreef Dimens het volgende:
Dat zit dan tussen je oren. Er is een bewijs gekomen dat de Applicaties niets gebruiken en toch blijf je eigenwijs doen en ons vertellen dat het niet zo is.
Ik merkte het wel degelijk. Vrienden van mij merkten het wel degelijk. Allemaal bij dezelfde applicaties, en allemaal wanneer er meerdere backgrounded applicaties open stonden. Met en zonder jailbreak. Toeval zeker?
quote:
Er vroeg iemand of er een applicatie was om al je applicaties in een keer te sluiten omdat hij dacht dat er nog processen in de achtergrond zouden draaien. Aangezien dit dus niet zo is, is dat geen rede voor hem zo'n applicatie te installeren. Waarom zou je hem dan nog aanraden om SBSettings te installeren?
Om talloze redenen. Voor iemand die totaal niet weet wat SBSettings is of doet, ben je wel snel met het veroordelen ervan.
pi_106052984
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 11:25 schreef kadeya het volgende:

[..]

Voor SBsettings moet je een jailbreak hebben. Hoe heb je die zogenaamde slowdowns dan ontdekt? Op gevoel?
Weet je wel wat slowdowns zijn? Ik heb nooit gezegd dat ik slowdowns in SBSettings waarnam. Neem maar niet de moeite om te reageren. Je hebt je mening toch al lang en breed gemaakt, dus een discussie zal nergens heengaan.
pi_106053075
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Weet je wel wat slowdowns zijn? Ik heb nooit gezegd dat ik slowdowns in SBSettings waarnam.
Nee die voelde je. Net zoals mensen die beter worden van placebo's. Maar zoals hier boven al helder is uitgelegd, je hebt geen enkel bewijs en TimCook wel. Ja je komt met wat vriendjes aanzetten. Zweverig allemaal.
pi_106053117
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 12:04 schreef kadeya het volgende:

[..]

Nee die voelde je.
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Neem maar niet de moeite om te reageren. Je hebt je mening toch al lang en breed gemaakt, dus een discussie zal nergens heengaan.
Je weet dus niet wat slowdowns zijn. Ik heb nergens gezegd dat ik ze 'voel', en ik stel het niet op prijs dat een opneukertje als jij mij woorden in de mond legt.
  maandag 26 december 2011 @ 12:13:33 #22
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_106053367
Meeting anyone ? :) Ahhh toe nouuuuu
pi_106053390
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Meeting anyone ? :) Ahhh toe nouuuuu
Ik drink geen koffie, en ik heb het idee dat al die fanboys alleen in de Starbucks willen meeten.
pi_106053519
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik drink geen koffie, en ik heb het idee dat al die fanboys alleen in de Starbucks willen meeten.
En dan ons beschuldigen van vooroordelen, kijk eens naar jezelf man. :')
Ik wil het best gezellig houden in zo'n topic als dit, maar een user die normale users gaat beschuldigen, welk met onzin verhalen komt, geen bewijzen heeft terwijl het tegendeel al keihard bewezen is en dus eigenwijs gaat zitten doen, die respecteer ik dan ook niet.
pi_106053706
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:05 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

[..]

Je weet dus niet wat slowdowns zijn. Ik heb nergens gezegd dat ik ze 'voel', en ik stel het niet op prijs dat een opneukertje als jij mij woorden in de mond legt.
Ik heb ze dan ook nooit gehad. Ook niet met alle apps op de achtergrond. Niemand heeft ze zoals al duidelijk te zien is op de bewijzen van TimCook.
  maandag 26 december 2011 @ 12:32:50 #26
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_106053855
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 12:27 schreef kadeya het volgende:

[..]

de bewijzen van TimCook.
Ik weet niet wat TimCook probeert te bewijzen met z'n onderzoekje, maar iig niet het wel of niet optreden van merkbare slowdowns voor de eindgebruiker.
pi_106053888
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:32 schreef OEM het volgende:

[..]

Ik weet niet wat TimCook probeert te bewijzen met z'n onderzoekje, maar iig niet het wel of niet optreden van slowdowns.
Dit. Maar waag het niet te zeggen dat iOS minder dan perfect is, want dan krijg je dus blijkbaar een shitstorm over je heen ;)
  Forum Admin maandag 26 december 2011 @ 13:40:29 #28
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_106055734
Opgeschoond. Kijk nog even naar de opmerking boven het reageerveld.
pi_106056698
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 12:33 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dit. Maar waag het niet te zeggen dat iOS minder dan perfect is, want dan krijg je dus blijkbaar een shitstorm over je heen ;)
iOS is nooit perfect, maar met elke nieuwe versie komen er verbeteringen en oplossingen. Waar het om ging was dat er geen slowdowns optreden op het moment dat apps op de achtergrond draaien. Toen kwam jij met je jailbreak verhaal.
  maandag 26 december 2011 @ 14:15:30 #30
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_106056769
Laten we nu niet weer gaan beginnen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Forum Admin maandag 26 december 2011 @ 14:17:32 #31
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_106056816
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Laten we nu niet weer gaan beginnen.
Verstandig.
pi_106056905
Ik hoop dat de nieuwe JB nog komt voor o&n!
Zit nog steeds op 4.2.1 ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_106057838
Ik heb een probleem met mijn 3G. De optie Wi-Fi staat op inactief en ik weet niet hoe ik deze weer actief kan maken. Ik heb alles verwijderd, gereset en daarna een nieuw Apple ID gekoppeld (ik heb deze aan mijn zus gegeven). Maar wat ik ook probeer, de optie Wi-Fi blijft grijs en ik kan er niets meer mee doen. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Devv op 26-12-2011 15:05:55 ]
pi_106058170
Vreemd,

Settings > General > Reset > Reset Network Settings

Haalt ook niets uit?
pi_106058592
Nee. Ik heb alles al een keer gereset. Zelfs het terughalen van een backup hielp niet.
pi_106058609
De wifimodule kan hardwarematig stuk zijn. :)
pi_106058648
En is dat nog te vervangen (zonder dat het meer gaat kosten dan die 3G nog waard is)?
pi_106065989
kan je ergens zien in je icloud wat er allemaal gebackuped wordt, want me iphone 4s geeft steeds aan dat me icloud gebruik bijna vol is.
pi_106066630
Op je iphone

Settings/icloud/backup/manage storage/toestel kiezen

Hier 2iphone in icloud, en gebruik maar 250mb vd 5gb

Dus snap niet hoe iemand die 5gb vol krijgt
pi_106072356
Heb zojuist de iPhone 3gs van iemand overgenomen maar als ik hem koppel aan iTunes krijg ik 2 verschillende meldingen.

iPhone zegt: No SIM card installed. Insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone.

iTunes zegt: There is no SIM card installed in the iPhone you are attempting to activate. Please disconnect and insert a SIM card in the iPhone.

Heb gewoon de simkaart van me abbo op me htc erin gedaan. (T-mobile)
Op een andere iPhone die ik hier heb liggen doet ie het ook gewoon.

Iemand een idee hoe ik hem bruikbaar kan maken?
pi_106072388
iPhone ook werkend gezien met simkaart bij de verkoper thuis?
pi_106072462
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 23:33 schreef LompeHork het volgende:
iPhone ook werkend gezien met simkaart bij de verkoper thuis?
Nee. Maar hij doet het ook wel gewoon. Kom nu alleen niet verder dan noodoproepen.
pi_106072544
Is de telefoon wel simlock vrij?
pi_106072570
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:37 schreef Dimens het volgende:
Is de telefoon wel simlock vrij?
Japs.
pi_106072671
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:38 schreef mrsjaak2 het volgende:

[..]

Japs.
Hoe zeker ben je daarvan?
pi_106072766
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:40 schreef Dimens het volgende:

[..]

Hoe zeker ben je daarvan?
100 procent ;)
pi_106078451
Mijn vraag is waarschijnlijk al vaker gesteld, maar toch.
Hoe krijg ik mijn Iphone 3GS simlock vrij?
pi_106078472
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:32 schreef mrsjaak2 het volgende:
Heb zojuist de iPhone 3gs van iemand overgenomen maar als ik hem koppel aan iTunes krijg ik 2 verschillende meldingen.

iPhone zegt: No SIM card installed. Insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone.

iTunes zegt: There is no SIM card installed in the iPhone you are attempting to activate. Please disconnect and insert a SIM card in the iPhone.

Heb gewoon de simkaart van me abbo op me htc erin gedaan. (T-mobile)
Op een andere iPhone die ik hier heb liggen doet ie het ook gewoon.

Iemand een idee hoe ik hem bruikbaar kan maken?
En er zit geen pin lock op je simkaart?
pi_106079145
aah ik heb nog me iphone 4 cameraroll die ook steeds gebackuped word in de icloud. en die is ruim 1.9 gb. :S ff schonen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 10:12:51 #51
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_106079497
Broken Sword vandaag gratis in de 12 dagen app *O*
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_106079553
Dat is ie al 5 dagen ofzo.
pi_106079610
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 08:21 schreef Koningin het volgende:
Mijn vraag is waarschijnlijk al vaker gesteld, maar toch.
Hoe krijg ik mijn Iphone 3GS simlock vrij?
T-mobile bellen.
pi_106079871
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:20 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

T-mobile bellen.
En dan?
  dinsdag 27 december 2011 @ 10:34:49 #55
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_106079904
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:33 schreef Koningin het volgende:

[..]

En dan?
Doe eens een gok?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_106079908
quote:

[..]

Waarom zou ik mijn toestel moeten jailbreaken? Ik heb nog geen tekortkomingen gemerkt. Ik gebruik mijn iPhone voor email, bellen, whatsapp, Apple TV2 en heel af en toe een spelletje. Wat mis ik? Dat ding loopt nooit vast en is snel
  dinsdag 27 december 2011 @ 10:36:25 #57
65252 Bart
pi_106079937
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:34 schreef draaijer het volgende:

[..]

Waarom zou ik mijn toestel moeten jailbreaken? Ik heb nog geen tekortkomingen gemerkt. Ik gebruik mijn iPhone voor email, bellen, whatsapp, Apple TV2 en heel af en toe een spelletje. Wat mis ik? Dat ding loopt nooit vast en is snel
Die discussie gaan we niet nogmaals voeren.
1. Je komt er niet uit.
2. Splackavellie02 kan even niet reageren.
3. Zie 1.
pi_106079944
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:33 schreef Koningin het volgende:

[..]

En dan?
Dan krijg je een code
pi_106080224
Ik zag heel wat topics geleden iemand die linkte naar een el-cheapo versie van deze statief-bevestiging:
image
(dus niet de lens).

Iemand misschien nog een nieuwe link voor me? Of weet hoe dat ding heet?

Thanks
:) :) :)

http://glifkopen.nl/

Iemand nog de naam van de el-cheapo variant?

http://www.amazon.com/SID(...)06JC4W34/ref=lh_ni_t

Grrrrr :(
quote:
We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order.

[ Bericht 12% gewijzigd door very op 27-12-2011 11:33:35 ]
People assume too much.
pi_106080283
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:36 schreef Bart het volgende:

[..]

1. Je komt er niet uit.
3. Zie 1.
Haha wat een rust.
pi_106080429
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:36 schreef Bart het volgende:

[..]

1. Je komt er niet uit.
3. Zie 1.
Stuur dan even een link naar een post waar het mij duidelijk zou moeten worden waarom ik zou moeten jailbreaken en wat ik allemaal aan tekortkomingen (blijkbaar) accepteer.
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:06:00 #62
65252 Bart
pi_106080518
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:02 schreef draaijer het volgende:

[..]

Stuur dan even een link naar een post waar het mij duidelijk zou moeten worden waarom ik zou moeten jailbreaken en wat ik allemaal aan tekortkomingen (blijkbaar) accepteer.
Welk deel van 'die discussie gaan we niet voeren' snap je niet?
pi_106080575
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:06 schreef Bart het volgende:

[..]

Welk deel van 'die discussie gaan we niet voeren' snap je niet?
Kan ook in PM. Ik begrijp werkelijk niet wat je zegt. Ik ben nieuw in dit topic en ik zoek een antwoord op mijn vraag. Ik begrijp niet waarom ik iets "illegaals" zou moeten doen als alles naar mijn idee prima werkt. Maar blijkbaar weet jij het ook niet. Fine. Unfollow
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:10:43 #64
349047 BritchesAndHose
Fine Ladies' Clothing
pi_106080633
- als je niets toe te voegen hebt, zeg dan niets -

[ Bericht 96% gewijzigd door Bart op 27-12-2011 11:11:07 ]
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:11:43 #65
65252 Bart
pi_106080656
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:08 schreef draaijer het volgende:

[..]

Kan ook in PM. Ik begrijp werkelijk niet wat je zegt. Ik ben nieuw in dit topic en ik zoek een antwoord op mijn vraag. Ik begrijp niet waarom ik iets "illegaals" zou moeten doen als alles naar mijn idee prima werkt. Maar blijkbaar weet jij het ook niet. Fine. Unfollow
Je krijgt zo PM van me.
pi_106082238
Draaijer: JB geeft veel extra functionaliteit, maar maakt volgens sommigen de boel trager of instabieler. Uit ervaring weet ik dat dat zo kan zijn, maar bijna nooit gebeurt. Het opent gewoon de mogelijkheid om functies toe te voegen die er standaard niet in zitten. Of je het nou 'moet' doen? Ligt aan jezelf. Je kan het altijd proberen; je kan je JB er zo afhalen met een restore.
pi_106083305
Jailbreak 5.0.1 beschikbaar *O*

Alleen nog niet voor de A5 processor devices.
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:18:13 #68
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_106083670
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef TheGeneral het volgende:

Heb een 3GS en zou deze ook graag willen jailbreaken. Iemand linkje naar duidelijke uitleg voor apple-n00bs? Heb redelijke computerervaring, maar mijn apple/OSX/iOS-kennis is nog nihil.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_106083696
Nice!!
pi_106084155
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef TheGeneral het volgende:

Untethered ja! Werkt uit de kunst! *O*
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
pi_106084205
Verdomme, ik krijg het niet voor elkaar om internet etc in te stellen in mijn 3gs

Volg de stappen van telfort (blijkbaar automatisch instellen kan niet) die site herkent m'n imei nummer niet.

Dus volg het handmatig zet wifi uit.
Geen internet.

Iemand die me hier even bij kan helpen?

[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 27-12-2011 13:46:24 ]
Do what you love, love what you do!
pi_106084886
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:36 schreef Vluchtdeur het volgende:

[..]

Untethered ja! Werkt uit de kunst! *O*
Fuck, ben morgen pas weer thuis. Hoop dat Apple in de tussentijd niet een update released.
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:13:14 #73
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_106085142
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:02 schreef Skv het volgende:

[..]

Fuck, ben morgen pas weer thuis. Hoop dat Apple in de tussentijd niet een update released.
Die update is toch nooit forced? Die kan je toch gewoon weigeren?
pi_106085252
quote:
Als last resort heb ik mijn firmware gedowngrade naar een oudere versie, maar dit hielp ook niet. Ik ben bang dat het inderdaad een hardware probleem is. De garantietermijn is helaas al verlopen.

Misschien ga ik zelf wel proberen dat onderdeel te vervangen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:19:49 #75
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_106085358
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:16 schreef Devv het volgende:

[..]

Als last resort heb ik mijn firmware gedowngrade naar een oudere versie, maar dit hielp ook niet. Ik ben bang dat het inderdaad een hardware probleem is. De garantietermijn is helaas al verlopen.

Misschien ga ik zelf wel proberen dat onderdeel te vervangen.
Zelf proberen lijkt me geen heel goed idee. Ik heb ooit het wifi-board van mijn 2G laten vervangen, dat heeft me in totaal ongeveer ¤70 gekost (het wifi-board had ik via Marktplaats gekocht, vervolgens door iemand anders laten fixen). Houd dus rekening met een kostenpost van ca. ¤100,-. Als je het zelf doet kan het ¤30,- schelen o.i.d., maar dat risico lijkt me die kosten niet waard...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_106085695
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:13 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Die update is toch nooit forced? Die kan je toch gewoon weigeren?
Ja maar dan kan je 5.0.1 toch niet meer downloaden?

Of nouja, vast iemand die hem ergens heeft staan natuurlijk.
pi_106085724
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zelf proberen lijkt me geen heel goed idee. Ik heb ooit het wifi-board van mijn 2G laten vervangen, dat heeft me in totaal ongeveer ¤70 gekost (het wifi-board had ik via Marktplaats gekocht, vervolgens door iemand anders laten fixen). Houd dus rekening met een kostenpost van ca. ¤100,-. Als je het zelf doet kan het ¤30,- schelen o.i.d., maar dat risico lijkt me die kosten niet waard...
Ik zie dat Smartphonerepair het voor ¤49,- doet. Dus dat zou wel een goed idee zijn.
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:41:11 #78
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_106086073
Is allemaal goed zelf te doen als je enig technisch inzicht hebt
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:42:29 #79
53267 TC03
pi_106086128
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Is allemaal goed zelf te doen als je enig technisch inzicht hebt
Je moet ook een beetje handig zijn en ervaring erin hebben. Ik zou zelf het risico niet nemen, maargoed.
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:28:45 #80
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_106090413
Yezz, ik ga eindelijk upgraden naar 5.0.1 *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_106090486
Redmondpie gelijk down,

mooie activiteit op deze brakke dag, even jailbreaken!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:32:27 #82
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_106090569
Ja nou nog wachten op de a5 release :(
pi_106091513
En de witte lettertjes scrollen over het scherm, netjes gedaan weer.
pi_106091560
Beste mensen ik krijg mijn internet maar niet aan de praat.
Heb net een half uur gebeld met de helpdesk.

Alles stond goed ingesteld zowel bij hun als bij mij.
Maar niks.....

3g logootje zie ik veranderd van grijs naar blauw en dat laden cirkeltje maar verder niks.
Nu gaven ze bij de helpdesk aan om een crosschek te doen met een andere telefoon maar daarvoor moet ik eerst weer naar een winkel en daar heb ik geen zin in nu.

Kan dit iets zijn met de telefoon of mis ik ergens iets?

MMS werkt overigens wel.

provider is btw telfort/kpn
pi_106091617
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:55 schreef Agiath het volgende:
En de witte lettertjes scrollen over het scherm, netjes gedaan weer.
Ik ben wat bang dat niet al mijn JB apps die ik nu heb op 4.2.1 ook draaien op 5.0.1. Anyway, morgen maar ff updaten..!
pi_106093260
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:56 schreef kree het volgende:

Maar niks.....

3g logootje zie ik veranderd van grijs naar blauw en dat laden cirkeltje maar verder niks.
Nu gaven ze bij de helpdesk aan om een crosschek te doen met een andere telefoon maar daarvoor moet ik eerst weer naar een winkel en daar heb ik geen zin in nu.

MMS werkt overigens wel.

Is je abbo wel al ingegaan?
pi_106093341
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:43 schreef Agiath het volgende:

[..]

Is je abbo wel al ingegaan?
Yep,

Vraag me niet hoe het komt,maar ik heb maar een volledige reset gedaan van die telefoon.
(instellingen zijn nog hetzelfde)
en ineens wel 3g en internet, nu ga ik dan de backup via icloud terugzetten en dan eens kijken of het nog werkt.
pi_106093723
Oja, backup teruggezet en het werkt weer niet lekker dat apple.

Ik wil nu die telefoon nog een keer resetten en heel itunes opnieuw installeren.

Het enige wat ik dan daarna terug wil zetten is 1 betaalde app en m'n contactpersonen (staan op Icloud)

Gaat dit lukken denk of ben ik alles kwijt als ik nu itunes weggooi (vooral die app dan)
Neem aan dat contactpersonen gewoon op Icloud blijven?
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:59:15 #89
308981 Narcotical
Best in the World
pi_106093758
Durf het niet met zekerheid te zeggen maar als het goed is zou alles in je cloud moeten blijven staan en zou je die app gewoon weer moeten kunnen downloaden omdat je aanschaf niet aan computer is gebonden maar aan je apple ID..
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_106093815
Blijf het maar raar vinden, misschien is het een app ofzo die de boel dan verziekt.
De instellingen zijn nog steeds hetzelfde.

Nouja geef het wel een poging anders is het jammer voor die 2,50 die ik betaald heb voor de app :)
pi_106094158
Apps kan je altijd weer opnieuw downloaden, gratis
pi_106094329
Raar weer opnieuw gereset en weer geen verbinding verder nog niks gedaan via itunes of icloud etc.
Vreemd hoor het zou toch gewoon zo moeten werken?
pi_106094640
Ok stapje verder, eerst alleen met gprs geprobeerd ->werkte niet
->3G aangezet en ik heb internet.
Dan ga ik nu eens Icloud via de telefoon aanzetten zonder wifi en zonder verbinding met de kabel naar de laptop. ben benieuwd.
pi_106095695
Iemand nog tips voor goede nieuwe (gratis) cydia tweaks? Wil zeker mijn notification bar gaan uitbreiden :s)
pi_106095723
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:25 schreef kree het volgende:
Ok stapje verder, eerst alleen met gprs geprobeerd ->werkte niet
->3G aangezet en ik heb internet.
Dan ga ik nu eens Icloud via de telefoon aanzetten zonder wifi en zonder verbinding met de kabel naar de laptop. ben benieuwd.
Icloud aan ging nog goed, nieuwe itunes software erop.
Ging ie weer wat updaten of weet ik wat.

Weg 3g verbinding.aaaaargh
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:22:22 #96
308981 Narcotical
Best in the World
pi_106096934
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:53 schreef kree het volgende:

[..]

Icloud aan ging nog goed, nieuwe itunes software erop.
Ging ie weer wat updaten of weet ik wat.

Weg 3g verbinding.aaaaargh
Ik vind het maar een raar verhaal.. Je kan proberen of je em als een nieuw toestel kan beschouwen, dus geen backups terugzetten.. Zul je alleen wel handmatig al je contacten moeten invoeren..
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:35:44 #97
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_106097503
Net nog gewoon van 5.0 naar 5.01 upgraded :)
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:41:52 #98
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_106097773
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:56 schreef kree het volgende:

Maar niks.....

MMS werkt overigens wel.

Heb je al je netwerkninstelling gereset ?
pi_106097852
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:22 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Ik vind het maar een raar verhaal.. Je kan proberen of je em als een nieuw toestel kan beschouwen, dus geen backups terugzetten.. Zul je alleen wel handmatig al je contacten moeten invoeren..
Hij deed het net weer, totdat ik 1 keer verbinding maak via wifi, zet ik dat dan daarna weer uit.
Geen 3g internet meer, wel logootje???

Heb al herstellen gedaan dus in feite alles opnieuw en zonder contacten en dan werkt het wel?
Lijkt me niet aan het toestel te liggen dus en de helpdesk van telfort zegt dat alles goed staat.

Nouja ik moet zo weg maar zal het vanavond nog maar een keer proberen.
Gewoon eerst zonder Icloud ofzo of wifi.
pi_106097861
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:41 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Heb je al je netwerkninstelling gereset ?
yep en de complete telefoon inc firmware.
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:50:27 #101
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_106098154
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:43 schreef kree het volgende:

[..]

yep en de complete telefoon inc firmware.
En in een andere telefoon met dezelfde sim wel internet .. ?
pi_106098320
Heel lang geleden kwam dit in deze reeks naar boven: een cydia tweak waarmee je iPhone sneller werd. Niet letterlijk, maar hij versnelde de grafische effecten.. Weet iemand de naam nog toevallig hiervan?
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:14:03 #103
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_106099428
Gisteren m'n iPad van 4.3.3. naar 5.0.1. geupgrade, ging prima. Vandaag al sinds vanmiddag bezig met m'n iPhone van 4.3.3. te upgraden, kut zeg.

3x een reservekopie wat een uur duurt (nu staat de 32GB wel helemaal vol....), mijn apps deden het niet meer, muziek is niet meegnomen, Winterboard en SBsettings kan ik niet meer downloaden.... heb nu al spijt :{ :{w }:| }:| }:| }:|
In me Burberry......
pi_106101086
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef LeNick het volgende:
Heel lang geleden kwam dit in deze reeks naar boven: een cydia tweak waarmee je iPhone sneller werd. Niet letterlijk, maar hij versnelde de grafische effecten.. Weet iemand de naam nog toevallig hiervan?
FakeClockup?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_106103343
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

FakeClockup?
Jep! Thanks ^O^
pi_106105295
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:50 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

En in een andere telefoon met dezelfde sim wel internet .. ?
Heb ik nog niet kunnen testen want heb hier effe geen telefoon waarmee dat kan.

Maar het punt is, het werkt wel want na de reset en voordat ik verbind met wifi haalt ie alles keurig op via 3g.
Alleen daarna verbind ik of met itunes of met wifi (al de data loopt via wifi dan dus ook prima)
Ik zet wifi op uit,krijg het 3g logo weer en dan laad ie niks meer niet in de browser en ook niet via de mail of weer app.
pi_106106245
Run rabbit, run.
pi_106106505
Schandalig.
pi_106106595
quote:
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:39:49 #110
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106106600
En terecht, je zal maar een Android-telefoon krijgen :r .
2000 light years from home
pi_106106714
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:39 schreef Merkie het volgende:
Je zal maar dankbaar zijn voor alles wat je eigenlijk voor niks krijgt :r.
pi_106106715
quote:
Hater. :{w
Run rabbit, run.
pi_106106756
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:39 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O-
Run rabbit, run.
pi_106106788
Ja, de iPhone haters mogen weer even oprotten. Groetjens.
pi_106106927
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
Ja, de iPhone haters mogen weer even oprotten. Groetjens.
Waar zag je (als je mij bedoelt) mij haten dan?
Run rabbit, run.
pi_106106999
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef LeNick het volgende:
fakeclockup
pi_106107066
Mensen nog problemen gehad met 5.0.1 jailbreaken?
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:55:08 #118
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_106107481
quote:
Die horor is mijn vriendin overkomen en die vroeg niet eens op een iphone maar een ipod touch :( .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_106109343
Voor mij is Iphone nu horror, klote 3g. snap er niks van en ik ben het zat nu.
Ga er morgen wel weer verder mee klooien of langs een winkel.
pi_106109843
Untethered jailbreak 5.0.1
(Niet voor iPhone 4S en iPad 2)

http://www.redmondpie.com(...)n0w-0.9.10b1-corona/

:D !
pi_106110005
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:42 schreef Baghdaddy het volgende:
Untethered jailbreak 5.0.1
(Niet voor iPhone 4S en iPad 2)

http://www.redmondpie.com(...)n0w-0.9.10b1-corona/

:D !
_O_
And remember, respect is everything!
pi_106110224
Dat filmpje ziet er simpel genoeg uit.
Maar kan iemand even in Jip en Janneke taal uitleggen wat de voordelen gaan zijn van dat jailbraken?
pi_106111445
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:50 schreef kree het volgende:
Dat filmpje ziet er simpel genoeg uit.
Maar kan iemand even in Jip en Janneke taal uitleggen wat de voordelen gaan zijn van dat jailbraken?
Mogelijkheden zijn (bijna) eindeloos; tweaks, themas en uitgebreidere apps etc.
pi_106111550
Jammer dat de 3GS zo snel in waarde is gedaald. Paar maanden geleden 270 betaald voor een 32 GB.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_106111733
Logisch toch?
pi_106111790
Ja tuurlijk maar achteraf gezien had ik beter even kunnen wachten op de 4S.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_106111989
Ja inderdaad. Wanneer de 3GS gekocht?
pi_106112079
Heeft iemand Spire (gehackte Siri) al aan de praat gekregen op een iPhone 4 ?
pi_106115163
Vraagje, heb nu een iPhone 4 die draait op 4.3.3 met JB en wil morgen dus gaan upgraden naar 5.0.1 met JB. Ik kan gewoon back up maken terwijl hij nog gejailbreaked is?

En is 't goed verlopen bij de mensen die de zelfde upgrade hebben gedaan?

zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
pi_106115347
Waarom kan Siri eigenlijk niet op een Iphone 4 draaien? Tis toch gewoon software? Blokkeren ze het puur om het als unique selling point te houden voor de 4S?
pi_106115405
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 03:27 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom kan Siri eigenlijk niet op een Iphone 4 draaien? Tis toch gewoon software? Blokkeren ze het puur om het als unique selling point te houden voor de 4S?
Dat laatste. Hij werkt gewoon op de 4 maar de servers blokkeren hem dacht ik :P Ooit een filmpje daarvan gezien
  woensdag 28 december 2011 @ 08:48:13 #132
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_106116529
Server kan gespoofed worden .. Mensen starten hun auto met siri, check hackaday
pi_106116548
Kut apple.

Geen waarde hechten aan de iphone 4 klanten? Geef mij mijn Siri -.-
  woensdag 28 december 2011 @ 08:55:11 #134
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_106116584
En dan heb je het, speel je er 3 keer mee .. Klaar ..
pi_106117411
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 03:08 schreef Cardizzle14 het volgende:
Vraagje, heb nu een iPhone 4 die draait op 4.3.3 met JB en wil morgen dus gaan upgraden naar 5.0.1 met JB. Ik kan gewoon back up maken terwijl hij nog gejailbreaked is?

En is 't goed verlopen bij de mensen die de zelfde upgrade hebben gedaan?

Ja dat kan, je maakt een reservekopie aan zoals gewoonlijk, upgrade naar 5.0.1 via iTunes en vervolgens jailbreak je je toestel. Ten slot gebruik je iTunes om je reservekopie terug te zetten.

Ik heb het gister gedaan (van 5.0 naar 5.0.1).
pi_106117710
iPhone gemaakt *O* Heel netjes gedaan *O* Aardige kerel dus bij deze reclame *O*
lasersoft.nl in Amsterdam als je iets hebt.
pi_106117827
Gister van 4.3.2 naar 5.0.1 > Jailbreak :) Wereld van verschil weer!
pi_106119993
JB werkt soepel idd
pi_106120066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 08:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
En dan heb je het, speel je er 3 keer mee .. Klaar ..
Zoveel nog? :D
Wat een kut feature
  woensdag 28 december 2011 @ 11:38:00 #140
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106120127
Is het beetje te doen om JB te testen?
Ben namelijk al lange tijd gelukkig met gewone iOS, maar wil wel is zien of het wat voor me is, en of ik het weer easy kan terugzetten.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_106120184
Oja ik had van mijn werk een iPhone 4 terug gekregen die in het toilet gevallen was.
Het hem helemaal uit elkaar gehaald en alle onderdelen in een badje gelegd met een speciaal spul.

Toen ik hem in elkaar zette werkte het scherm wel weer, maar de batterij werd in 5 minuten opgeladen en ook in 5 minuten weer gedraind :N
Toen alles nog een keer uit elkaar gehaald en alle connectors en contactpunten schoongemaakt met een tandenborstel, en het batterij probleem is ook verholpen.

Er is nu nog 1 probleem:

Hij speelt geen geluid af over de speakers, wel als je een koptelefoon inplugt.
Beltonen en notificatie berichten en bellen over de speaker werkt wel gewoon.
Alleen spelletjes en youtube filmpjes niet.
Iemand een idee wat dit kan zijn ?
Als ik hem aan de dockin aansluit geeft hij wel een geluidje dat ik hem aangesloten heb en krijg ik een klikgeluid wanneer ik hem vergrendel en ontgrendel.
pi_106120225
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 11:38 schreef KneusTeun het volgende:
Is het beetje te doen om JB te testen?
Ben namelijk al lange tijd gelukkig met gewone iOS, maar wil wel is zien of het wat voor me is, en of ik het weer easy kan terugzetten.
Gewoon een reservekopie maken via iCloud of iTunes.
Dan is hij binnen een kwartier teruggezet (hersteld) met 3 klikken op de muis :)

Ik vind de JailBreak slecht op het moment :N
Nu en NuSport werkt niet meer :N
pi_106120268
Ooh en Facebook message werkt ook niet meer.
pi_106120408
Misschien is dit al voorbij gekomen, maar sinds ik heb geupdate naar iOS 5 merk ik dat mijn touchscreen soms niet meer reageert, ik kan soms niet ophangen of gewoon geen apps openen. Is er een manier om dit te verhelpen?
  woensdag 28 december 2011 @ 12:02:08 #145
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_106120823
Weet iemand waar de iconen staan (ik gebruik Phonedisk) zodat ik ze kan veranderen. Normaal gebruik ik een thema en staan ze in var/stash/thema/betreffendethema/icons.

Nu heb ik dus geen thema gebruikt maar wil alleen de icons veranderen en die kan ik dus niet vinden. Ik zie bij google dat ze bij applications moeten staan maar die kan ik niet openen (misschien via een omweg?)

Help? :)
In me Burberry......
  woensdag 28 december 2011 @ 12:10:53 #146
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106121071
Heeft dat apps synchroniseren ooit gewerkt?
Als ik het aanzet gooit ie alles wat ik ooit gedownload er weer op :S
Als ik het uitzet gooit ie me hele indeling op de iphone door elkaar en mis ik de helft :S
pi_106121625
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:52 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ja dat kan, je maakt een reservekopie aan zoals gewoonlijk, upgrade naar 5.0.1 via iTunes en vervolgens jailbreak je je toestel. Ten slot gebruik je iTunes om je reservekopie terug te zetten.

Ik heb het gister gedaan (van 5.0 naar 5.0.1).
Hou je alle in-app data? En hou je je JB apps? Ik heb wel pkgbackup, maar dan zal je altijd zien dat een paar sources het niet doen oid en alles mus gaat.
pi_106122081
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:31 schreef Skv het volgende:

[..]

Hou je alle in-app data? En hou je je JB apps? Ik heb wel pkgbackup, maar dan zal je altijd zien dat een paar sources het niet doen oid en alles mus gaat.
nee en nee
pi_106122098
En hoe is de nieuwe untethered jailbreak op 5.0.1?
pi_106122120
quote:
2s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:48 schreef no1uknow het volgende:
En hoe is de nieuwe untethered jailbreak op 5.0.1?
Als je iets terugscrollt kun je meerdere malen lezen dat het perfect werkt.
pi_106122153
Krijg nou wat!
  woensdag 28 december 2011 @ 12:58:56 #152
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106122431
Nou JB is gelukt, maar vind het wel wat onoverzichtelijk.
Komende uurtjes maar ff veel googlen.
  woensdag 28 december 2011 @ 13:02:08 #153
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_106122519
wat onoverzichtelijk ?
  woensdag 28 december 2011 @ 13:04:33 #154
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106122588
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
wat onoverzichtelijk ?
Nouja, die cydia store.
Maar volgens mij gaat dat sowieso niet wat worden vandaag kan sbsettings niet eens downloaden..
  woensdag 28 december 2011 @ 13:10:29 #155
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_106122802
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:04 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Nouja, die cydia store.
Maar volgens mij gaat dat sowieso niet wat worden vandaag kan sbsettings niet eens downloaden..
Indien Cydia zegt dat je het niet kan downloaden via de zoekfunctie omdat er conflicten zijn moet je ff via de bron zelf downloaden (geldt ook voor Winterboard en Five icon dock).
In me Burberry......
  woensdag 28 december 2011 @ 13:12:00 #156
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106122847
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:10 schreef Chav het volgende:

[..]

Indien Cydia zegt dat je het niet kan downloaden via de zoekfunctie omdat er conflicten zijn moet je ff via de bron zelf downloaden (geldt ook voor Winterboard en Five icon dock).
Kreeg een http foutmelding, bij make it mine ook, maar na wat pogingen is ie nu aan het installeren.
  woensdag 28 december 2011 @ 13:17:13 #157
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106123022
Hoe werkt dat via de bron?
pi_106123128
Ik heb een iPhone 3GS op 4.3.3 met jailbreak en ik wil naar 5.0.1 met jailbreak.
Het liefst wil ik zoveel mogelijk houden wat nu op de telefoon staat.
Kan ik het beste de iPhone aan iTunes hangen en op updaten klikken of een schone restore doen met 5.0.1 en de reservekopie terugzetten?
pi_106123189
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:47 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

nee en nee
Praktisch, alle data van 150 apps kwijt. :(
  woensdag 28 december 2011 @ 13:28:35 #160
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_106123394
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe werkt dat via de bron?
Cydia/beheren/bronnen/debronwaardeappstaat/downloaden

;)
In me Burberry......
  woensdag 28 december 2011 @ 13:53:15 #161
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106124223
alle bigboss dingen werken niet bij mij :S
  woensdag 28 december 2011 @ 13:56:04 #162
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_106124325
Ik heb een iPhone 4s waar ik erg tevreden over ben. Maar ik heb nu vaak dat de melding pas een kwartier later aankomt. En ik dan vaak wat laat ben met antwoorden, dit is niet met een specifiek programma maar met ongeveer elk app die een melding kan geven. Weet iemand van jullie wat het probleem kan zijn.
  woensdag 28 december 2011 @ 14:04:53 #163
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_106124593
Je er zijn weer VEEEEL cydia users bij dus niet gek dat het een beetje buggy is
  woensdag 28 december 2011 @ 14:08:50 #164
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_106124739
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 13:56 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb een iPhone 4s waar ik erg tevreden over ben. Maar ik heb nu vaak dat de melding pas een kwartier later aankomt. En ik dan vaak wat laat ben met antwoorden, dit is niet met een specifiek programma maar met ongeveer elk app die een melding kan geven. Weet iemand van jullie wat het probleem kan zijn.
Ik heb dit probleem eigenlijk alleen met Whatsapp, volgens mij heb ik iets ingesteld waardoor het later aankomt maar ik heb geen idee. Behoorlijk irritant, ik moet nu elke keer Whatsapp opstarten om te kijken of ik nieuwe berichten heb, maar soms krijg ik ze ook wel door. Bij m'n Android kreeg ik gewoon een melding...
  woensdag 28 december 2011 @ 15:39:18 #165
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106128044
Ik heb dus net JB erop gezet en nu is whatsapp echt traag met meldingen!!! of hij laat ze helemaal niet langs komen :S
  woensdag 28 december 2011 @ 15:50:00 #166
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_106128409
Ik zie geen meerwaarde van het jailbreaken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_106128414
Ik heb twee vraagjes:
1. Hoe maak ik een iPhone 3gs simlock vrij (hij is ouder dan een jaar, zou ik een code kunnen opvragen bij de provider?)
2. Waar koop ik zo goedkoop mogelijk een kabeltje/oplaad snoer? Kabeltje wat er nu bij zit is namelijk gebroken.
Worry is a misuse of imagination
pi_106128675
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:39 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb dus net JB erop gezet en nu is whatsapp echt traag met meldingen!!! of hij laat ze helemaal niet langs komen :S
Nadelen van Jailbreak.
  woensdag 28 december 2011 @ 16:08:53 #169
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_106129023
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:58 schreef Dimens het volgende:

[..]

Nadelen van Jailbreak.
Geloof me, ik heb geen JB en ik heb bij whatsapp alleen meldingen als ik het programma open heb en als het scherm aanstaat. Het ligt dus niet aan JB. (helaas)
  woensdag 28 december 2011 @ 16:10:18 #170
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_106129072
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:08 schreef Saninl het volgende:

[..]

Geloof me, ik heb geen JB en ik heb bij whatsapp alleen meldingen als ik het programma open heb en als het scherm aanstaat. Het ligt dus niet aan JB. (helaas)
Dan doe je toch iets niet helemaal goed denk ik :P
pi_106129179
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zie geen meerwaarde van het jailbreaken
Ik kan bijvoorbeeld facetimen waar ik maar wil. Om een klein voorbeeld te noemen, als het goed is kan jij dat alleen met een wi-fi connectie.
  woensdag 28 december 2011 @ 16:15:14 #172
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_106129233
Klein praktisch vraagje. Mijn vriendinnetje heeft een oude 3G iPhone met IOS 4 er op. Probleem is bekend, het apparaat is echt zo traag als een slak. Dus Macondo gaat dat wel even fixen voor haar : terugrollen naar 3.1.3

Bv volgens de instructies hier

Maar dan de vraag, kan ik het doen op mijn MacBook (andere user aanmaken enz), of komt ze daarna volledig in de knel bij het update op haar eigen (windows) laptop? Hoe werkt dat, een clean install op de ene iTunes en verder er mee syncen op de andere?
Overal verstand van.
  woensdag 28 december 2011 @ 16:16:41 #173
45206 Pietverdriet
pi_106129286
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:13 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ik kan bijvoorbeeld facetimen waar ik maar wil. Om een klein voorbeeld te noemen, als het goed is kan jij dat alleen met een wi-fi connectie.
Dat vind ik nog oninteressanter dan twitter of facebook, ongeveer ergens voorbij vegetarisch gourmetten
  woensdag 28 december 2011 @ 16:20:20 #174
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_106129404
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef macondo het volgende:
Klein praktisch vraagje. Mijn vriendinnetje heeft een oude 3G iPhone met IOS 4 er op. Probleem is bekend, het apparaat is echt zo traag als een slak. Dus Macondo gaat dat wel even fixen voor haar : terugrollen naar 3.1.3

Bv volgens de instructies hier

Maar dan de vraag, kan ik het doen op mijn MacBook (andere user aanmaken enz), of komt ze daarna volledig in de knel bij het update op haar eigen (windows) laptop? Hoe werkt dat, een clean install op de ene iTunes en verder er mee syncen op de andere?
Paar jaar terug een iPod Nano geupdate via mijn Mac Mini, vervolgens kon ik hem dus niet meer verbinden met mijn Windows laptop. In de instellingen van de iPod stond toen ook iets van: Geformatteerd voor Mac.

Als ik het goed zeg gebruiken Windows en Mac beide verschillende bestandssystemen, al praat ik nu uit ervaring van de G4 tijd, tegenwoordig is het allemaal Intel en lijken Macs veel meer op PCs dan toen dus ik kan er ook naast zitten.
pi_106129652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat vind ik nog oninteressanter dan twitter of facebook, ongeveer ergens voorbij vegetarisch gourmetten
Prima toch :). Problem solved. Ik lig er echt niet wakker van dat jij niet wil JailBreaken hoor.
pi_106129829
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Whehe. En daarbij, met die krappe databundels van tegenwoordig lijkt me dat ook niet extreem nuttig.
For great justice!
pi_106129936
Nou ook maar effe dat jailbreak proberen :P
Wie weet heb ik er wat aan :)
pi_106129992
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:34 schreef Q. het volgende:

[..]

Whehe. En daarbij, met die krappe databundels van tegenwoordig lijkt me dat ook niet extreem nuttig.
Nuttig?

pi_106130175
Zijn er eigenlijk mensen hier die Facetime gebruiken?
  woensdag 28 december 2011 @ 16:48:06 #180
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_106130257
Nee .. Kan me ook niet voorstellen wie wel
pi_106130289
Ok ik heb dat cydia nu wat zijn handige dingen om te installeren voor iphone 3gs?
  woensdag 28 december 2011 @ 16:52:28 #182
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_106130384
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef YazooW het volgende:

[..]

Paar jaar terug een iPod Nano geupdate via mijn Mac Mini, vervolgens kon ik hem dus niet meer verbinden met mijn Windows laptop. In de instellingen van de iPod stond toen ook iets van: Geformatteerd voor Mac.

Als ik het goed zeg gebruiken Windows en Mac beide verschillende bestandssystemen, al praat ik nu uit ervaring van de G4 tijd, tegenwoordig is het allemaal Intel en lijken Macs veel meer op PCs dan toen dus ik kan er ook naast zitten.
Volgens mij formatteert hij de schijf op de iPhone niet toch?
Overal verstand van.
  woensdag 28 december 2011 @ 16:58:05 #183
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106130568
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:45 schreef Dimens het volgende:
Ja erg veel! aangezien veel mensen die ik ken een 4 of een 4s hebben is het ideaal.
  woensdag 28 december 2011 @ 17:01:12 #184
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_106130675
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:52 schreef macondo het volgende:

[..]

Volgens mij formatteert hij de schijf op de iPhone niet toch?
Ik denk het wel, daarom wordt er ook altijd een reservekopie gemaakt als je gaat updaten.
pi_106130911
Zo ook maar eens updaten. Eerst de boel opslaan met PKGBackup en dan hopen dat de repo's het straks nog doen.
pi_106131039
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:45 schreef Dimens het volgende:
Nope ik gebruik Tango. Gaat ook over 3g. Staat gewoon in de appstore
  woensdag 28 december 2011 @ 17:20:58 #187
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_106131329
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:58 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja erg veel! aangezien veel mensen die ik ken een 4 of een 4s hebben is het ideaal.
Erg veel ???? Hoe dan.. Ben je altijd thuis ofzo
  woensdag 28 december 2011 @ 17:38:49 #188
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106131937
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:20 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Erg veel ???? Hoe dan.. Ben je altijd thuis ofzo
tegenwoordig is de hele stad hier zo'n beetje met wifi gedekt. Thuis op school op werk overal kan ik gewoon op een wifi.
pi_106132111
Vraagje:

Ik heb momenteel al een half jaar een HTC Desire. Hiervoor had ik een 2 jarige abo met een iPhone. Hierdoor was ik dus ook ingeschreven bij iTunes en Click&Buy. Deze iPhone ligt momenteel ergens in een kast, ik heb hem al een half jaar niet meer in gebruik.
Nu krijg ik vanmiddag opeens twee mailtjes van Click&Buy met twee facturen van ¤79.99 en ¤19.99 :? .

Hiervoor kreeg ik dit mailtje van Apple vooraf:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels wachtwoord gewijzigd etc. Maar kan ik deze aankopen nog ergens terughalen en annuleren? Ik ben bang dat iemand anders op mijn account dit besteld heeft? Ik heb al wat nummers gebeld van Apple maar krijg ook niemand aan de lijn.

Ik ben nogal een newb hierin dus hulp is gewenst! Alvast bedankt.
pi_106132308
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:31 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik bewaar zelf helemaal niks, gewoon fresh install.
pi_106132383
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:52 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ik bewaar zelf helemaal niks, gewoon fresh install.
Ah. Ik zit nu op 4.2.1. Heb net een backup gemaakt met PKG-backup. Nu doe update ik naar 5.0.1 (direct, dus niet eerst terugzetten naar 'leeg' en dan updaten). Daarna opnieuw jailbreaken. Hoop dat ik nog wat van mijn data bewaard hou zo.
  woensdag 28 december 2011 @ 18:04:56 #192
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106132681
Toch merk je meteen dat het niet stabiel is zo'n JB.
Je telefoon wordt trager/reageerd langzaam
Dingen crashen en of verschijnen uit het niets...

En het is grafisch alles behalve een parel :P
pi_106132977
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:45 schreef Spaulding het volgende:
Vraagje:

Ik heb momenteel al een half jaar een HTC Desire. Hiervoor had ik een 2 jarige abo met een iPhone. Hierdoor was ik dus ook ingeschreven bij iTunes en Click&Buy. Deze iPhone ligt momenteel ergens in een kast, ik heb hem al een half jaar niet meer in gebruik.
Nu krijg ik vanmiddag opeens twee mailtjes van Click&Buy met twee facturen van ¤79.99 en ¤19.99 :? .

SPOILER
Inmiddels wachtwoord gewijzigd etc. Maar kan ik deze aankopen nog ergens terughalen en annuleren? Ik ben bang dat iemand anders op mijn account dit besteld heeft? Ik heb al wat nummers gebeld van Apple maar krijg ook niemand aan de lijn.

Nee
  woensdag 28 december 2011 @ 18:17:14 #194
45206 Pietverdriet
pi_106133066
quote:
Vraagje:

SPOILER

Helpdesk van apple melden dat er fraude is gepleegd en je credit card maatschappij dat er fraude is gepleegd.
pi_106133139
Update en JB gelukt. Is hij nu meteen untheterd? Of moet ik daar nog iets voor installeren? Ik kan trouwens geen installous, hackolous etc vinden in cydia, klopt dit?

Lang geleden de vorige x toen ik heb gejailbraked :o
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
  woensdag 28 december 2011 @ 18:22:49 #196
53267 TC03
pi_106133234
quote:
Vraagje:

SPOILER

Stuur een e-mail naar iTunes: http://www.apple.com/nl/support/itunes/contact.html

Ik heb ook weleens geld terug gekregen omdat ik een app niet wilde hebben, ik gebruikte toen de smoes dat het niet werkte op mijn iPhone. :@ Maar als je het verhaal uitlegt zullen je ze vast helpen.
pi_106133459
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:19 schreef Cardizzle14 het volgende:
Update en JB gelukt. Is hij nu meteen untheterd? Of moet ik daar nog iets voor installeren? Ik kan trouwens geen installous, hackolous etc vinden in cydia, klopt dit?

Lang geleden de vorige x toen ik heb gejailbraked :o
Die zitten in andere repo's dan BigBoss.
  woensdag 28 december 2011 @ 18:38:40 #198
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106133753
Hoe kan ik nu makkelijk me theme aanpassen, ik gebruik nu die winterboard, maar dan wijzigd ie niet alles :S alleen de icons en de achtergrond, maar lockscreen etc niet.

En sbsettings lijkt ook niet 100% te werken :S
pi_106134285
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef Skv het volgende:

[..]

Die zitten in andere repo's dan BigBoss.
Aha, ja nu heb ik m! Thanks :o
pi_106134364
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:38 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe kan ik nu makkelijk me theme aanpassen, ik gebruik nu die winterboard, maar dan wijzigd ie niet alles :S alleen de icons en de achtergrond, maar lockscreen etc niet.

En sbsettings lijkt ook niet 100% te werken :S
SBsettings werkt volledig bij mij. De lockscreen die je hebt is waarschijk gemaakt voor iOS4.X, Apple heeft vaak de neiging om bestandsnamen te wijzigen of verplaatsen waardoor themas aangepast moeten worden.
pi_106134834
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Stuur een e-mail naar iTunes: http://www.apple.com/nl/support/itunes/contact.html

Ik heb ook weleens geld terug gekregen omdat ik een app niet wilde hebben, ik gebruikte toen de smoes dat het niet werkte op mijn iPhone. :@ Maar als je het verhaal uitlegt zullen je ze vast helpen.
Thanks. Heb ze gemaild, benieuwd naar het antwoord.
pi_106140211
Gaat wel fucking traag met dat installous.
Lijkt wel of ik 10 jaar terug ben in de tijd 10kb/s
  woensdag 28 december 2011 @ 21:19:11 #203
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_106140449
Geloof me ligt echt aan alle nieuwe users denk ik .. Normaal minimaal 200 kb
pi_106140899
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Geloof me ligt echt aan alle nieuwe users denk ik .. Normaal minimaal 200 kb
Hangt van de server af denk waar ie de app vandaan haalt, heb er nu 1 die wel gewoon snel gaat :)
pi_106142736
Kutzooi. Blijf error 42 krijgen bij het maken van een backup voordat ik kan updaten.
pi_106143047
Even check of m'n denkwijze klopt.

Pc met daarop 2 iphones aangesloten.
Iphones geactiveerd, daarna nooit meer aan pc gehangen.
Wel direct muziek erop gezet.
Pc is nu dood.

iMac gekocht.
Ik autoriseer de iMac met dezelfde Apple id op m'n iphones en dezelfde als m'n oude pc.
Dan iPhone aansluiten. Aankopen overzetten.
Muziek is niet gekocht, dus dat zal niet gebeuren. Prima.
Na aankopen overzetten, reservekopie maken.
Daarna iphones updaten naar versie 5.01.
Reservekopie terugzetten en klaar.
Muziek kan ik daarna opnieuw synchroniseren.
iMac/ITunes zal de iPhone qua muziek wel eerst willen wissen, dat is prima. Alle muziek staat alweer in iTunes en die kan ik daarna wel weer op de iPhone zetten, toch?

Klopt toch allemaal?
pi_106144087
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:08 schreef Skv het volgende:
Kutzooi. Blijf error 42 krijgen bij het maken van een backup voordat ik kan updaten.
Backup is niet nodig.
Ik heb vanmiddag mijn 3GS geupdate van 4.3.3 JB naar 5.0.1 en daarna JB. Alles is bewaard gebleven, ook de in-app data.
  woensdag 28 december 2011 @ 23:06:23 #208
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106145965
quote:
7s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:34 schreef mk13139 het volgende:

[..]

Backup is niet nodig.
Ik heb vanmiddag mijn 3GS geupdate van 4.3.3 JB naar 5.0.1 en daarna JB. Alles is bewaard gebleven, ook de in-app data.
Bij mij niet :S ik ben alle progress van games kwijt...
pi_106153478
Jailbreaken ging zoals altijd goed en mijn toestel werkt helemaal naar behoren :).
pi_106153543
Waarom sbsettings als je nu ook gewoon dat spul in je notification centre kan zetten, heb al een quick search bar en appkiller :) Morgen maar even kijken wat er nog meer te halen valt in Cydia
pi_106153561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:29 schreef kree het volgende:

[..]

Hangt van de server af denk waar ie de app vandaan haalt, heb er nu 1 die wel gewoon snel gaat :)
Heeft niets met installous te maken inderdaad.
pi_106154771
Ik heb wat problemen met mijn 5.0.1. jailbreak.
Een aantal apps crashen direct na het opstarten (safari, mail). En na het openen van SBSettings en iets aanklikken bevriest het scherm een paar seconden.

Ik denk dat het wat te maken heeft met Lockinfo: als ik de settings hiervan wil openen via het instellingen crasht instellingen. Maar in LockInfo staat dat deze gewoon compatible zou moeten zijn met 5.0.1. Draait iemand anders hier nog lockinfo?
pi_106156151
Goedenmorgen,

ik heb voor kerst de duracell pocket charger gekregen (link), maar ik krijg hem niet goed aan de praat.
Wanneer de charger in het stopcontact zit en ik sluit dan mijn iPhone aan, dan werkt het prima. Maar zodra de charger los van het stopcontact is, niet meer.

Iemand ervaringen?
People assume too much.
pi_106157261
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 09:21 schreef very het volgende:
Goedenmorgen,

ik heb voor kerst de duracell pocket charger gekregen (link), maar ik krijg hem niet goed aan de praat.
Wanneer de charger in het stopcontact zit en ik sluit dan mijn iPhone aan, dan werkt het prima. Maar zodra de charger los van het stopcontact is, niet meer.

Iemand ervaringen?
Klinkt alsof de charger niet opgeladen is? Moeten die dingen volledig opgeladen zijn?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_106157416
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Klinkt alsof de charger niet opgeladen is? Moeten die dingen volledig opgeladen zijn?
Ik heb hem heel de nacht in het stopcontact gehouden, dus zou wel opgeladen moeten zijn.
People assume too much.
pi_106157427
Nu m'n iPhone aan het jailbreaken maar waar de redsn0w tool zegt dat the rest van het process op het device plaatsvindt, hij wel erg lang op zwart DFU mode scherm (staat dus wel aan maar is zwart) blijft nu ;( Klinkt dat bekend?

edit: Geduld loont. Hij is bezig *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door no1uknow op 29-12-2011 10:41:15 ]
pi_106157703
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 03:37 schreef Skv het volgende:
Een aantal apps crashen direct na het opstarten (safari, mail). En na het openen van SBSettings en iets aanklikken bevriest het scherm een paar seconden.

Ik denk dat het wat te maken heeft met Lockinfo: als ik de settings hiervan wil openen via het instellingen crasht instellingen. Maar in LockInfo staat dat deze gewoon compatible zou moeten zijn met 5.0.1. Draait iemand anders hier nog lockinfo?
Problemen werden veroorzaakt door Lockdown Pro en My3G.
Enige waar ik nu nog last van heb is dat het scherm 5 seconden hangt als ik een actie uit heb gevoerd met SBSettings. Gebruik ik echter SBSettings via het messagesmenu dan is er niks aan de hand. :?
pi_106157722
Maar nu heb ik geen Cydia :')
pi_106157800
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:44 schreef no1uknow het volgende:
Komt misschien na een reboot tevoorschijn? Had ik ook met sommige apps...
pi_106157866
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:44 schreef no1uknow het volgende:
Wel aangevinkt bij het jailbreaken?
pi_106157925
Geen verandering na een reset en ja wel aangevinkt bij jailbreaken. Ook in de instellingen app is geen spoor van een jailbreak te bekennen. :') Net met gevaar voor eigen leven de jailbreak gedaan omdat de computer waar m'n iPhone normaal mee synct in reparatie is en ik dus fuckt zou zijn als het niet zou lukken, moet het nog een keer.
  donderdag 29 december 2011 @ 11:14:16 #222
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_106158455
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:43 schreef Skv het volgende:

[..]

Problemen werden veroorzaakt door Lockdown Pro en My3G.
Enige waar ik nu nog last van heb is dat het scherm 5 seconden hangt als ik een actie uit heb gevoerd met SBSettings. Gebruik ik echter SBSettings via het messagesmenu dan is er niks aan de hand. :?
Lockdown crasht meteen bij mij, gelijk in safe mode (en die wil ik dus absoluut). My3G geen problemen mee gelukkig.
In me Burberry......
pi_106158610
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:14 schreef Chav het volgende:

[..]

Lockdown crasht meteen bij mij, gelijk in safe mode (en die wil ik dus absoluut). My3G geen problemen mee gelukkig.
Lockdown deed dat bij mij inderdaad ook (safe mode loop). My3G zorgde er voor dat safari, appstore en settings steeds uitvielen. Ben nu steeds wat spul aan het uninstallen om te zien of het beter wordt. Lijkt te werken (behalve de freezes na sbsettings).

Overigens lijkt het ook dat TetherMe niet meer werkt.. :(
pi_106159061
FFS, weer geen Cydia op m'n iPhone, WTF! Ik weet 100% zeker dat ik 'm heb aangevinkt.
pi_106159257
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:18 schreef Skv het volgende:

[..]

Lockdown deed dat bij mij inderdaad ook (safe mode loop). My3G zorgde er voor dat safari, appstore en settings steeds uitvielen. Ben nu steeds wat spul aan het uninstallen om te zien of het beter wordt. Lijkt te werken (behalve de freezes na sbsettings).

Overigens lijkt het ook dat TetherMe niet meer werkt.. :(
Waarom zou je TetherMe gebruiken als je telefoon al standaard kan tetheren?
pi_106159921
Nu nog maar een keer proberen en Cydia niet aanvinken, wellicht doet dat wat.
pi_106160248
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:35 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Niet met alle providers, bij T-mobile moet je bijbetalen.
pi_106160421
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef no1uknow het volgende:
Nu nog maar een keer proberen en Cydia niet aanvinken, wellicht doet dat wat.
Weer niet dus.

Ik wacht wel tot m'n iMac terug is van reparatie :')
pi_106160547
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:35 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ik krijg zo'n jankberichtje dat ik contact op moet nemen met T-Mobile. :{

Overigens vraag ik me nu pas af wat de toegevoegde waarde van iOS 5 is. Alleen dat notification center is wat anders en ik heb iCloud. :{

[ Bericht 15% gewijzigd door Skv op 29-12-2011 12:23:05 ]
pi_106161100
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:15 schreef Skv het volgende:

[..]

Overigens vraag ik me nu pas af wat de toegevoegde waarde van iOS 5 is. Alleen dat notification center is wat anders en ik heb iCloud. :{
Ken je Google? Daar kun je heel veel informatie in terugzoeken. Aanrader!
pi_106161212
quote:

[..]

Voor mij eigenlijk niks. Voor die pushberichten waren er al tweaks voor en voor die ene keer in het jaar dat ik mijn backup nodig heb gebruik ik iTunes wel.
pi_106161629
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:32 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ken je Google? Daar kun je heel veel informatie in terugzoeken. Aanrader!
Ja, dat snapt mijn neus ook wel. Ik weet wel wat er anders aan is, maar ik vraag me af wat het voor mij nou voor toevoeging is. Overigens kan ik kiezen om een reservekopie op iCloud te maken óf op mijn pc. Maar ik heb maar 5 GB aan ruimte, dan kan je toch nooit alles backuppen op iCloud?

[ Bericht 11% gewijzigd door Skv op 29-12-2011 13:00:55 ]
pi_106162818
Ik heb hulp nodig! Heb al 2 weken een iPhone, maar ik kan er niets mee doordat er een simlock opzit en het kabeltje stuk is. Iemand nog tips voor een goedkope winkel voor het kabeltje? Dan kan ik hem iig opladen.. Of moet ik per se een kabeltje van Apple hebben?
  donderdag 29 december 2011 @ 13:28:50 #234
3185 Adelante
To let it go now
pi_106162967
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:24 schreef Probability het volgende:
Ik heb hulp nodig! Heb al 2 weken een iPhone, maar ik kan er niets mee doordat er een simlock opzit en het kabeltje stuk is. Iemand nog tips voor een goedkope winkel voor het kabeltje? Dan kan ik hem iig opladen.. Of moet ik per se een kabeltje van Apple hebben?
Zo'n oplaadkabeltje kost tien euro ofzo, maar wat moet je met 'n opgeladen iPhone als er een simlock op zit? :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_106163614
Oke, al met al was JB het domste wat ik ooit met me iphone heb gedaan.
Helft van de shit werkt niet, het vreet stroom en ben nu ook nog is alles kwijt!!! ik had een reserve kopie, maar die kan ie om de een of andere reden niet terug zetten.

Een jailbreak doet alles wat je niet wil, het maakt van een stabiele telefoon een android wanna be dat er niet uitziet en ook maar half werkt. :r
pi_106163884
Kun je een oudere reserve kopie terug vinden?
Want ik wil me JB terug zetten, maar toen ik me phone aansloot vroeg ie of ik wou syncen, ik druk nee en deed ie het dus alsnog!!! dus nu ben ik me back up kwijt??
pi_106163962
Sommige mensen moeten er ook niet aan beginnen. Jezus zeg. :')
pi_106163969
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
Helft van de shit werkt niet, het vreet stroom en ben nu ook nog is alles kwijt!!! ik had een reserve kopie, maar die kan ie om de een of andere reden niet terug zetten.

Een jailbreak doet alles wat je niet wil, het maakt van een stabiele telefoon een android wanna be dat er niet uitziet en ook maar half werkt. :r
Zucht, :').
pi_106164049
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:55 schreef Skv het volgende:
Sommige mensen moeten er ook niet aan beginnen. Jezus zeg. :')
Want?
Hoezo jezus?
Het is gewoon zo, het werkt allemaal maar semi, en de vormgeving is allemaal crap.

Het is niet zo dat ik wat verkeerd heb gedaan met de JB, die was gewoon goed.
  donderdag 29 december 2011 @ 14:00:45 #240
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106164135
quote:

[..]

http://www.apple.com/ios/
pi_106164478
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Want?
Hoezo jezus?
Het is gewoon zo, het werkt allemaal maar semi, en de vormgeving is allemaal crap.

Het is niet zo dat ik wat verkeerd heb gedaan met de JB, die was gewoon goed.
Waarom wou je eigenlijk jailbreaken? En over welke vormgeving heb je het?
pi_106164607
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Waarom wou je eigenlijk jailbreaken? En over welke vormgeving heb je het?
Ik wou JB doen om even te kijken of het wat voor me was.
En er zitten wel wat handige dingen tussen, zoals sbsettings en anylock app.

Maar veel dingen zijn gewoon erg slecht gemaakt, veel kreeg ik dat icoontjes opeens wit werden.

Nu door de reserve kopie staat het er nog steeds op, maar misschien houd ik hem gewoon met anylock en sbsettings.

En ibooks dat opeens niet werkt vond ik ook vrij raar.

Al met al zal het best leuk zijn hoor, maar je merkt gewoon dat de meeste dingen niet echt geoptimaliseerd zijn.

Plus ik vraag me af hoeveel mensen nu mijn gegevens hebben :P
pi_106164722
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:13 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik wou JB doen om even te kijken of het wat voor me was.
En er zitten wel wat handige dingen tussen, zoals sbsettings en anylock app.

Maar veel dingen zijn gewoon erg slecht gemaakt, veel kreeg ik dat icoontjes opeens wit werden.

Nu door de reserve kopie staat het er nog steeds op, maar misschien houd ik hem gewoon met anylock en sbsettings.

En ibooks dat opeens niet werkt vond ik ook vrij raar.

Al met al zal het best leuk zijn hoor, maar je merkt gewoon dat de meeste dingen niet echt geoptimaliseerd zijn.

Plus ik vraag me af hoeveel mensen nu mijn gegevens hebben :P
Er zijn inderdaad wat jailbreak tweaks die nog niet geoptimaliseerd zijn voor iOS5 en dus niet helemaal volledig werken, maar er is -bijna- altijd wel een alternatief die wél doet wat je vraagt. Maargoed, ieder moet de voor- en nadelen voor zichzelf bekijken en dan tot een conclusie komen :P.
pi_106164769
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:16 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad wat jailbreak tweaks die nog niet geoptimaliseerd zijn voor iOS5 en dus niet helemaal volledig werken, maar er is -bijna- altijd wel een alternatief die wél doet wat je vraagt. Maargoed, ieder moet de voor- en nadelen voor zichzelf bekijken en dan tot een conclusie komen :P.
Ik reageerde misschien wat lomp, maar dat komt omdat ik ondertussen ook ruzie met itunes kreeg.

Maar goed, jailbreak KAN handig zijn, maar ik merk wel dat het wel wat drawbacks heeft.
En het probleem dat ik in de android marketplace had heb ik ook bij cydia, er is amper overzicht.
  donderdag 29 december 2011 @ 14:20:32 #245
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106164864
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 03:37 schreef Skv het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:14 schreef Chav het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:46 schreef KneusTeun het volgende:

Zit er dan toch een kern van waarheid in de TT? :X
pi_106164891
quote:
99s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:20 schreef TimCook het volgende:

[..]

[..]

[..]

Tuurlijk, iedereen gaat nu jailbreaken terwijl de JB nog niet geoptimaliseerd is. Dan gaat er uiteraard wel eens wat mis.
pi_106165150
quote:
99s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:20 schreef TimCook het volgende:

[..]

[..]

[..]

Een jailbreak die net een dag uit is niet perfect. Net als Apple's iOS 5.0 die snel gevolgd werd door 5.0.1.
pi_106165236
Wat zijn jullie meest gebruikte tweaks en apps dan?
Hebben jullie je hele telefoon overhoop of ook slechts wat kleine tweaks?
pi_106165374
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:31 schreef KneusTeun het volgende:
Wat zijn jullie meest gebruikte tweaks en apps dan?
Hebben jullie je hele telefoon overhoop of ook slechts wat kleine tweaks?
Ik gebruik alleen wat kleine tweaks. Jailbreak was voor mij vooral belangrijk om mijn eigen thema's, lockscreens etc. aan te passen.
pi_106167364
Ik werk met SBsettings 5.2.1 en heb dit eigenlijk in eerste instantie om heel snel Wifi, locatievoorzienigen, data, airplanemodus enz. aan en uit te zetten.

Die dingen wijzig ik via het berichtencentrum.

Wel nu is mijn vraag hoe haal ik daar de overbodige iconen weg? Zoals Bluetooth, Brightness, Fast notes en Processes?
Vooral in die laatste heb ik weinig vertrouwen omdat hij precies altijd je telefoonboek en mail wil wissen :(
Cindy De Vuyst
pi_106167427
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:23 schreef einzeinz het volgende:
Ik werk met SBsettings 5.2.1 en heb dit eigenlijk in eerste instantie om heel snel Wifi, locatievoorzienigen, data, airplanemodus enz. aan en uit te zetten.

Die dingen wijzig ik via het berichtencentrum.

Wel nu is mijn vraag hoe haal ik daar de overbodige iconen weg? Zoals Bluetooth, Brightness, Fast notes en Processes?
Vooral in die laatste heb ik weinig vertrouwen omdat hij precies altijd je telefoonboek en mail wil wissen :(
Die wist ie niet, die sluit ie. Zo wil ie RAM zien te besparen.
pi_106167575
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:24 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Die wist ie niet, die sluit ie. Zo wil ie RAM zien te besparen.
Ok, maar ze blijven blijkbaar gewoon staan na het uitvoeren van die actie.
Maar weet je toevallig hoe ik die andere zaken weghaal, ik wil enkel behouden wat ik het hardst nodig heb.

Ik weet niet of die icoontjes iets kleiner kunnen worden weergegeven?
Cindy De Vuyst
pi_106167635
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zo'n oplaadkabeltje kost tien euro ofzo, maar wat moet je met 'n opgeladen iPhone als er een simlock op zit? :')
Neem aan dat ik die er af kan halen/of de code van de provider krijg.
pi_106167678
Kun je niet beter een noitification tweak installeren, zonder sbsettings en dan alleen een wifi switch?
pi_106168311
Ik heb geen idee, ik weet niet eens waar ik mijn simkaart in moet stoppen omdat ik geen handleiding heb :')

Ik lees net dat ik dit kan doen dus doe ik dat maar denk ik:

http://www.bright.nl/grat(...)ockvrij-via-t-mobile

-edit-

gevonden waar de simkaart er in moet via google..
pi_106171757
  donderdag 29 december 2011 @ 19:18:50 #257
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_106176454
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:10 schreef YazooW het volgende:

[..]

Dan doe je toch iets niet helemaal goed denk ik :P
Vertel?
pi_106176977
Nou hij werkt hoor, na het leeghalen was hij opeens simlock vrij..
pi_106177266
Laatste euvel ook verholpen: blijkbaar kreeg ik alleen een freeze bij het omlaag klappen van SBSettings. Nu toegevoegd aan het notificatiecentrum middels Lockscreen en het werkt prima. Alleen is de boel nog wat instabiel (crasht zo nu en dan). Zal wel opgelost worden in de loop van de tijd als er wat meer updates uitkomen voor alle programma's. :)
pi_106181457
Voor de jailbreakers:

Redsn0w heeft zojuist een update gekregen (beta 3):

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2011 21:14:16 ]
pi_106181490
Laat de linkjes even achterwege.
pi_106181514
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:14 schreef LompeHork het volgende:
Laat de linkjes even achterwege.
Sinds wanneer mag dat niet?
pi_106181577
Prima zolang het een artikel betreft zonder directe download naar de firmware. Voor de rest heb je daar het feedback-topic voor.
pi_106181733
Quote van het bericht zonder links:

quote:
Fix iOS 5.0.1 Untethered Jailbreak Bugs With New Redsn0w 0.9.10b3 – Update Now!

The b3 version of redsn0w fixes a problem where re-running redsn0w over an existing jailbreak would cause MobileSubstrate-based apps to stop running until MS was installed again. Now you can re-run the redsn0w jailbreak step without worrying about that (but still remember to de-select the “Install Cydia” option if it’s already installed).

In addition to the wise words of the release log, if RedSn0w fails to properly identify the data of your auto-detected IPSW, then you’ll simply need to manually selected your device’s 5.0.1 IPSW by navigating to Extras > Select IPSW in Redsn0w’s menu.
pi_106187218
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:19 schreef Baghdaddy het volgende:
Quote van het bericht zonder links:

[..]

Update gedraaid over versie 2 heen. Werkt prima. :)
http://blog.iphone-dev.org/

[ Bericht 7% gewijzigd door Skv op 29-12-2011 23:25:04 ]
pi_106189609
Iemand anders problemen met de Cydia repos? Heb nog steeds de POSIX: Operation timed out error..

Helpt redsnow b3 hier tegen? Of ligt het alleen aan de repos?
  Redactie Games vrijdag 30 december 2011 @ 00:31:45 #267
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_106190453
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_106190914
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 00:08 schreef mk13139 het volgende:
Iemand anders problemen met de Cydia repos? Heb nog steeds de POSIX: Operation timed out error..

Helpt redsnow b3 hier tegen? Of ligt het alleen aan de repos?
Met redsn0w b1 heb ik er in ieder geval geen last van.
pi_106191086
Doet het hier prima.
pi_106191206
Als je cydia refresed bedoeld ik :).
Verder kan ik hem ook wel gebruiken alleen de sources van ZodTTD en ModMyi geven aan dat de hosts down zijn.. Niemand hier last van?
pi_106192483
Repo's werken zonder probleem.

Wat bij mij niet werkt is iMessage en Facetime :(
Cindy De Vuyst
  vrijdag 30 december 2011 @ 03:02:58 #272
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106193334
mobileterminal werkt niet :S
  vrijdag 30 december 2011 @ 03:06:19 #273
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_106193365
Die redsnow update wacht ik nog ff af, lees over veel problemen.
Als het nu de bestaande problemen oploste.
pi_106196086
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 00:58 schreef mk13139 het volgende:
Als je cydia refresed bedoeld ik :).
Verder kan ik hem ook wel gebruiken alleen de sources van ZodTTD en ModMyi geven aan dat de hosts down zijn.. Niemand hier last van?
Heb redsnow b3 erover heen gegooid en hij werkt weer ;)
pi_106211381
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef nelisb het volgende:
Even check of m'n denkwijze klopt.

Pc met daarop 2 iphones aangesloten.
Iphones geactiveerd, daarna nooit meer aan pc gehangen.
Wel direct muziek erop gezet.
Pc is nu dood.

iMac gekocht.
Ik autoriseer de iMac met dezelfde Apple id op m'n iphones en dezelfde als m'n oude pc.
Dan iPhone aansluiten. Aankopen overzetten.
Muziek is niet gekocht, dus dat zal niet gebeuren. Prima.
Na aankopen overzetten, reservekopie maken.
Daarna iphones updaten naar versie 5.01.
Reservekopie terugzetten en klaar.
Muziek kan ik daarna opnieuw synchroniseren.
iMac/ITunes zal de iPhone qua muziek wel eerst willen wissen, dat is prima. Alle muziek staat alweer in iTunes en die kan ik daarna wel weer op de iPhone zetten, toch?

Klopt toch allemaal?
Iemand?
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:43:51 #276
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106211509
Volgens mij klopt dat ja :) .
pi_106211596
Thanks.
Ik denk het ook, maar ga het voor n bevriend stel doen, beetje lullig als ik beide iphones verneuk ;-).
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:49:25 #278
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106211700
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:46 schreef nelisb het volgende:
Thanks.
Ik denk het ook, maar ga het voor n bevriend stel doen, beetje lullig als ik beide iphones verneuk ;-).
Wat is je angst precies? Een backup van het toestel wordt opgeslagen in iCloud, dus foto's en app data raak je sowieso niet kwijt. Apps zijn gekoppeld aan je account en kan je eventueel gemakkelijk opnieuw downloaden, dus het enige wat je kan gebeuren is dat je muziek kwijt raakt :) .
pi_106211775
Ze hebben beide geen iCloud.
Reserve kopie wordt toch op de iMac opgeslagen?

Ben gewoon bang dat ze een leeg toestel hebben straks. Maar dat zal volgens mij echt niet gebeuren.
Muziek is logisch.
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:55:34 #280
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106211877
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:52 schreef nelisb het volgende:
Ze hebben beide geen iCloud.
Reserve kopie wordt toch op de iMac opgeslagen?

Ben gewoon bang dat ze een leeg toestel hebben straks. Maar dat zal volgens mij echt niet gebeuren.
Muziek is logisch.
Waarom updatet je dan niet eerst naar iOS 5 zodat ze wel iCloud hebben :) ?
pi_106212201
Ja omdat ze nu nog op 4.3 zitten ofzo en de pc dus dood is.
Ik moet eerst de nieuwe Mac instellen met deze iphones.
Vandaar bovenstaande stappen.
Ik kan hem niet eerst updaten naar 5.0 voordat ik hem aan de nieuwe iMac heb gehangen.
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:06:38 #282
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106212254
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:05 schreef nelisb het volgende:
Ja omdat ze nu nog op 4.3 zitten ofzo en de pc dus dood is.
Ik moet eerst de nieuwe Mac instellen met deze iphones.
Vandaar bovenstaande stappen.
Ik kan hem niet eerst updaten naar 5.0 voordat ik hem aan de nieuwe iMac heb gehangen.
Volgens mij kan je wel updaten zonder hem te syncen hoor.
pi_106212890
We gaan het zien. Thanks voor je hulp.
Op mijn manier moet het lukken.
pi_106213518
Mijn mail.app doet wat vreemd met de badges van ongelezen mails in folders (aantal ongelezen mails in inbox geeft ie wel goed weer). Ook al zitten er meerdere ongelezen mails in de subfolders, dan nog worden deze niet weergegeven in het mailoverzicht. Pas na het klikken op de folders komt ook het cijfertje voor ongelezen mails er te staan. Nooit eerder last van gehad..
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:46:51 #285
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_106216266
Eindelijk een nieuwe iPhone!

Heb een vraag. De iPhone is ingelogd op iemand anders account, hoe kan ik gewoon inloggen op mijn eigen Apple-account? Eerst moet ik dus uitloggen op zijn account, hoe kan dat?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:47:55 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106216316
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:46 schreef Babbatuur het volgende:
Eindelijk een nieuwe iPhone!

Heb een vraag. De iPhone is ingelogd op iemand anders account, hoe kan ik gewoon inloggen op mijn eigen Apple-account? Eerst moet ik dus uitloggen op zijn account, hoe kan dat?
Waarom wil je ie de account veranderen? Waarom doe je niet gewoon herstellen naar fabrieksinstellingen en je reservekopie van je vorige iPhone terugzetten? Waarom snap je zo weinig van hoe een iPhone werkt, het is geen Nokia 3310 hoor ;(.

En vergeet niet Find My iPhone aan te zetten.
pi_106216411
Mijn neef probeert zijn iPhone 4 4.3.5 te updaten naar 5.0.1 via iTunes, maar krijgt elke keer een 1604 error.
De iPhone is NIET gejailbreakt en heeft gewoon de originele versie en baseband geinstalleerd.

Wat moeten we nu doen?
-
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:50:42 #288
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_106216431
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Waarom wil je ie de account veranderen? Waarom doe je niet gewoon herstellen naar fabrieksinstellingen en je reservekopie van je vorige iPhone terugzetten? Waarom snap je zo weinig van hoe een iPhone werkt, het is geen Nokia 3310 hoor ;(.

En vergeet niet Find My iPhone aan te zetten.
Heb hem aanstaan!

Ah dat kan ook, zit er bij die reservekopie ook al mijn contacten uit vorige iPhone in? En hoe zet ik die in mijn Iphone?

Snap dat ik veel vragen heb, maar vind het een prachtding, maar af en toe vrij lastig.

Ben iig blij dat ik hier terecht kan met vragen.
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
  vrijdag 30 december 2011 @ 20:06:05 #289
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106217160
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:50 schreef Babbatuur het volgende:

[..]

Heb hem aanstaan!

Ah dat kan ook, zit er bij die reservekopie ook al mijn contacten uit vorige iPhone in? En hoe zet ik die in mijn Iphone?

Snap dat ik veel vragen heb, maar vind het een prachtding, maar af en toe vrij lastig.

Ben iig blij dat ik hier terecht kan met vragen.
Een reservekopie van je iPhone zit alles in. Duidelijker kan ik niet zijn :) . Je moet je iPhone op iTunes aansluiten. In iTunes moet je op "Herstellen" klikken. De nieuwste software wordt er nu opgezet en je iPhone wordt leeggemaakt.

Een reservekopie terugzetten kan op twee manieren, afhankelijk van je eigen keuzes in het verleden:
- Als je een reservekopie in iCloud hebt moet je na het herstellen van je iPhone de wizard op je iPhone volgen en via je je iPhone de backup terugzetten.
- Als je een reservekopie via iTunes had gemaakt, dan moet je via iTunes kiezen om een reservekopie terugzetten. Dat kan bijv. door op de rechtermuisknop op je iPhone te klikken in iTunes en te kiezen voor "Reservekopie terugzetten" (vrij vertaald, mijn iTunes is Engels).
  vrijdag 30 december 2011 @ 20:09:40 #290
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_106217287
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 20:06 schreef Merkie het volgende:

[..]

Een reservekopie van je iPhone zit alles in. Duidelijker kan ik niet zijn :) . Je moet je iPhone op iTunes aansluiten. In iTunes moet je op "Herstellen" klikken. De nieuwste software wordt er nu opgezet en je iPhone wordt leeggemaakt.

Een reservekopie terugzetten kan op twee manieren, afhankelijk van je eigen keuzes in het verleden:
- Als je een reservekopie in iCloud hebt moet je na het herstellen van je iPhone de wizard op je iPhone volgen en via je je iPhone de backup terugzetten.
- Als je een reservekopie via iTunes had gemaakt, dan moet je via iTunes kiezen om een reservekopie terugzetten. Dat kan bijv. door op de rechtermuisknop op je iPhone te klikken in iTunes en te kiezen voor "Reservekopie terugzetten" (vrij vertaald, mijn iTunes is Engels).
Hartstikke bedankt man!

Ideaal dat ik mijn nummers nog heb. Dat had ik niet verwacht.

Fijne jaarwisseling!
  vrijdag 30 december 2011 @ 20:12:11 #291
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106217391
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 20:09 schreef Babbatuur het volgende:

[..]

Hartstikke bedankt man!

Ideaal dat ik mijn nummers nog heb. Dat had ik niet verwacht.

Fijne jaarwisseling!
Verdiep je in wat de iPhone nou allemaal precies kan, het maakt je leven zoveel makkelijker.
pi_106220983
InstelliscreenX geinstalleerd. 3 dagen trial versie, daarna kost het 7 euro. Wel echt heel mooi, eens kijken of ik het na 3 dagen kan missen...
  vrijdag 30 december 2011 @ 21:45:56 #293
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_106221369
Zo maar eens iCloud gaan registreren. Is het handig?
pi_106228090
Kom er echt niet uit mijn mijn iPhone, heb hem van iemand overgenomen die er een T-mobile simkaart in had. Dan moet ik er toch ook gewoon een sim-kaart van t mobile in kunnen doen?
pi_106228869
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 20:06 schreef Merkie het volgende:

[..]
Dit werkt dus niet bij mij. Ik vind ook maar nergens iets die wijst op Reservekopie terugzetten :(
Enkel reservekopie maken heb ik, terwijl ik er ondertussen al 100 gemaakt heb maar ik kan die niet terugplaatsen :(
Cindy De Vuyst
pi_106228986
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:50 schreef SteelDogg het volgende:
Mijn neef probeert zijn iPhone 4 4.3.5 te updaten naar 5.0.1 via iTunes, maar krijgt elke keer een 1604 error.
De iPhone is NIET gejailbreakt en heeft gewoon de originele versie en baseband geinstalleerd.

Wat moeten we nu doen?
Ik had het ook, iTunes en alles wat met Apple te maken heeft moet je verwijderen. Sla je backup wel ergens anders op als je die nog wil.
Vervolgens installeer je iTunes terug op je pc en schakel je je anti-virus uit.

Ga met je iPhone in PWNED DFU mode en start iTunes.

Bij mij lukte het toen wel.
Cindy De Vuyst
pi_106229193
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 00:09 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ik had het ook, iTunes en alles wat met Apple te maken heeft moet je verwijderen. Sla je backup wel ergens anders op als je die nog wil.
Vervolgens installeer je iTunes terug op je pc en schakel je je anti-virus uit.

Ga met je iPhone in PWNED DFU mode en start iTunes.

Bij mij lukte het toen wel.
In DFU mode gaan lijkt me al voldoende :)
  FOK!fotograaf zaterdag 31 december 2011 @ 00:38:47 #298
159915 -Menn0-
MNO
pi_106230388

:D
,,/
  zaterdag 31 december 2011 @ 00:43:52 #299
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106230654
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Dit werkt dus niet bij mij. Ik vind ook maar nergens iets die wijst op Reservekopie terugzetten :(
Enkel reservekopie maken heb ik, terwijl ik er ondertussen al 100 gemaakt heb maar ik kan die niet terugplaatsen :(
Vreemd :o . Screenshot?
pi_106230656
Zo 2 Iphones aan een nieuwe imac gehangen.
Ben ik weggegaan is zijn vriendin gaan kloten met Icloud.
Resultaat. Bij 1 IPhone alle telefoonnummers weg. Maar de reservekopie van 21.00 uur die ik had gemaakt is ook weg. Iemand een idee of die er nog ergens is? Er is er namelijk alleen 1 van 23.38 die ze zelf aan de imac heeft gehangen.
Bewaard Itunes maar 1 reservekopie?
  zaterdag 31 december 2011 @ 00:50:45 #301
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106231012
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef nelisb het volgende:
Zo 2 Iphones aan een nieuwe imac gehangen.
Ben ik weggegaan is zijn vriendin gaan kloten met Icloud.
Resultaat. Bij 1 IPhone alle telefoonnummers weg. Maar de reservekopie van 21.00 uur die ik had gemaakt is ook weg. Iemand een idee of die er nog ergens is? Er is er namelijk alleen 1 van 23.38 die ze zelf aan de imac heeft gehangen.
Bewaard Itunes maar 1 reservekopie?
Nee, iTunes bewaart er meer. Maar als je er maar 1 kan selecteren is de andere waarschijnlijk weg.

Overigens moeten mensen aanleren hun telefoonnummers op te slaan bij externe diensten zoals iCloud, Gmail of Windows Live. Dan raak je nooit je telefoonnummers kwijt :P .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')