Maar met.quote:Op maandag 26 december 2011 01:51 schreef danusz1986 het volgende:
Lakers zonder Kobe zijn echt niks waard!
Foul game, maar zelfs als ze een missen denk ik niet dat de Bullsscoren, ik denk wel dat de Lakers winnne, ondanks hoeslecht ze schieten FT'snuquote:
Geen Bobcats, die zijn saai. Ik zat te twijfelen tussen Houston-Orlando en NJ-Washington... Ik denk dat het allebei spannende wedstrijden worden... maar ik ga Wizards kijken omdat Wall.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:56 schreef Abed het volgende:
Ik ben niet zo'n kenner maar vind het wel leuk om te kijken. Welke match die zo begint is aan te raden?
Me tooquote:Op dinsdag 27 december 2011 02:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
OKC - MIN begint nu, verwacht veel van Minnesota dit seizoen
JJ Barea ziet er ook goed uit. Ridnour is de odd man out.quote:Op dinsdag 27 december 2011 03:00 schreef Reanimation het volgende:
Ik geef Adelman 10 wedstrijden om Rubio te starten
Wat een held
En net als ik dit zeg komt Ridnour met een aantal goede passes. Wordt een hevige concurrentie strijd daar om de PG spot.quote:Op dinsdag 27 december 2011 03:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
JJ Barea ziet er ook goed uit. Ridnour is de odd man out.
Heerlijk! Het was al verbazingwekkend genoeg dat Dallas kampioen werd vorig seizoen.. Denver speelt wel erg goed (het helpt als Lawson 8-9, Miller 6-8, Harington 6-8 schietquote:
Reken er maar op dat ze vanavond weer verliezen, derde wedstrijd in drie dagenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 02:15 schreef emokid het volgende:
Er stond 2:00. Ik wacht al een kwartier. Nog steeds niks.
Gisteren de wedstrijd ook gezien?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:17 schreef Djokotron het volgende:
Wat is de Nets een verschrikkelijk team zeg. Doet gewoon pijn aan mijn ogen.
Gisteren heb ik ze zien spelen. Maar eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:26 schreef Djokotron het volgende:
Nets spelen als een team en met een systeem. L0l WHUT? ga eens kijken nu en kom dan terug.
Gister stonden de Nets ook 22 punten achter, toen wonnen ze nog.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:37 schreef Djokotron het volgende:
Petro kneus, weer zo´n achterlijke foul. Oh jezus wat slecht
ATL 52-30 in brooklyn, jayz is runnin a heck of a team
Wel indrukwekkend inderdaad. Sta je als rookie tussen alle grote mannen, mag jij het even oplossen in het 4e kwart. Natuurlijk, bij de eerste schoten krijg je ook alle ruimte omdat de aandacht naar James en Wade gaat, maar toch... je moet het maar even doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:29 schreef D-Wade het volgende:
Chuck Norris Cole !!![]()
![]()
![]()
We vinden onze pg's altijd uit het niets. Nu hopen dat Curry straks wat buckets erin kan leggen inside ....als die kilos eraf zijn..(zal wel niet)
Ben benieuwd hoelang dat er nog staat....quote:Gregory Stiemsma (born September 26, 1915) is an American basketball center with the Boston Celtics of the National Basketball Association. Known most notably to be the only NBA player to stand more than 8ft tall, and the oldest NBA Rookie in history, at the age of 96. His nicknames include: Smooth White, White Chocolate, The Big White Pole, The Two Foot Sausage, and the Siberian Steamer.
Early life
Stiemsma was born and raised in Logovoy, Siberia. His mother was a Gypsy anthropologist with gigantism and his father was a Russian circus midget. He led his high school team, the Siberian Huskatrons, to three consecutive high school state basketball titles in Russia.[1] He played collegiately at the University of Wisconsin-Madison.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:47 schreef Dos37 het volgende:
Ik denk dat het ene lang seizoen gaat worden voor Laker fans.
Fisher maakte een crossover bij zichzelf tegen de Kingsquote:Op donderdag 29 december 2011 11:25 schreef TheGOAT het volgende:
Telfair had een dikke crossover op Brackins ofzo van Philly afgelopen nacht, nice crossover en stepback jumper.
Westbrook moet naar zichzelf kijken, damn. Dat schot dat op de lat van het glas gisteren, echt tenenkrommend.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef Djokotron het volgende:
Durant en Westbrook schijnen gister weer in oorlog te zijn geweest tijdens de game op de bank.. goh wat gek..
Wachten tot Bynum terugkomtquote:Op donderdag 29 december 2011 23:23 schreef joeftw het volgende:
Waar zijn de Lakers eigenlijk mee bezig?
Nieuw systeem, nieuwe coach, zonder Bynum.. Komt wel goedquote:Op donderdag 29 december 2011 23:23 schreef joeftw het volgende:
Overmatig gebruik denk ik omdat het gratis is nu. Heel veel mensen hebben dat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:36 schreef Che_ het volgende:
ILP gaat soms van goede kwaliteit naar slechte dan weer goed.
Iemand enig idee waarom?
Beeld gaat mee met je internet connectie, dus hoe hogere snelheid hoe beter beeld.quote:Op vrijdag 30 december 2011 02:08 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Overmatig gebruik denk ik omdat het gratis is nu. Heel veel mensen hebben dat.
Ik heb nog nooit een wedstrijd bezocht, maar zodra ik wat beter in de financien zit ga ik zeker een wedstrijd bezoeken. Lijkt me echt super chill, maar dat wordt dan wel een Houston Rockets home game. Als het even kan dan wel graag een playoff game.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:25 schreef zeebeschuit het volgende:
Gaan er nog mensen een paar potjes bezoeken dit jaar (2012)?
Heb alleen Blazers vs Denver & Blazers vs Oklahoma begin februari in de planning staan tot nu toe. twijfel nog om naar Lakers te gaan de 17'de tegen Phoenix maar vind dat nu niet een echt opwindende wedstrijd. Maar nog even aanzien.
En wat is die Rubio goed.. Minny wordt echt leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 08:31 schreef Djokotron het volgende:
Rubio 12 assistsMaar damn, wat was Minny dichtbij.. en die laatste call op James leek me niet echt een blocking foul... Miami ontsnapte.
2de kwart is al bezig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:55 schreef JayJay8 het volgende:
Hoelaat begint Lakers vs Nuggets? Nba.com doet t niet op mn Iphone
Die kneus schiet elke wedstrijd 35%. En elke game hoor ik weer een commentator zeggen `He can go for 35 on any given night´ pff ja hoor, dat hij meer dan 20 scoort is op een hand te tellen in een seizoenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:04 schreef TheGOAT het volgende:
Danny Granger schiet 35,1% FG, met een goede 4-15 nacht gister tegen de fantastische Piston defense.
Idd. Cook won hem al in 2009 ofzo toch? Heb hem altijd gemogen, soft touch, wel streaky maarja. Vorig jaar begon Shawne Williams bij NY ook zo knijtergoed, en Dorell Wright ook, maar eindigden allebei ergens ron de 40% dacht ik. Iguodala is lekker begonnen en Ray Allen ook dacht ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:09 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Die kneus schiet elke wedstrijd 35%. En elke game hoor ik weer een commentator zeggen `He can go for 35 on any given night´ pff ja hoor, dat hij meer dan 20 scoort is op een hand te tellen in een seizoen
D Cook liep ze btw ook weer lekker te hitten van 3 voor dat ie ziek de game verliet. Is wel iets voor de contest dit jaar. Schoot in alle 5 games dit seizoen bij mekaar 12/21 3pt range. Best aardig, bijna 60%al ishet nog vroeg in het seizoen natuurlijk.
Oudjaarsdag. Ze hebben net een nieuwe eigenaar dus dat komt wel weer goed. Greg Monroe is rising, weer een 20/10 game.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:07 schreef DUK het volgende:
Gewoon nog niet eens 9000 man bij Pistons v Pacers. Als ze niet dichter bij Detroit gaan spelen en het team blijft ruk kunnen ze de boel beter sluiten daar...
( ik quote mezelf )quote:Op donderdag 29 december 2011 23:23 schreef joeftw het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:17 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Treffend.
[ afbeelding ]
Die overtreding op Bareaquote:Op zondag 1 januari 2012 20:24 schreef emokid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mourning toch?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:46 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Klassieker, nu ik toch bezig ben.
En Randolph een lelijke blessure opgelopen, slecht nieuw voor de grizzliesquote:Op maandag 2 januari 2012 02:52 schreef emokid het volgende:
Goed begin van de Bulls in de homeopener. Memphis met halve cijfers achter.. geen verrassing natuurlijk.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Timberwolves gaan vanavond winnen, mark my words.
Idd:)quote:Op maandag 2 januari 2012 03:13 schreef Djokotron het volgende:
Kevin Love lijkt echt de volgende stap te gaan zetten dit seizoen. WOW impressive weer vandaag.
Ja echt wtf...quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 04:09 schreef Djokotron het volgende:
Nuggets hebben het weg gegeven en gaan dit niet meer winnen. Offensief totaal niets meer met deze lineup en Miller vertraagt het spel alleen maar meer en meer. Nu Kobe terug en Bynum is niet te verdedigen. Toch treurig hoe ze het soms zelf weg geven :´)
Smooth gejinxed al zeg ik het zelfquote:Op maandag 2 januari 2012 08:34 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Kobe 6-28, gotta love him for still shooting lol, 6-28 is echt abominabel.
Jordan met een paar gruweljike dunks weer hoor
Hij is pas 21 manquote:Op maandag 2 januari 2012 17:45 schreef TheGOAT het volgende:
Cousins wat een mongol hahaha, vorig jaar was hij al boos dat Tyreke de ball niet passte in een clutch situation, want ja hij was toch de rookie, en die moet de bal natuurlijk krijgen van je franchise player.hij is een groot talent, maar heb altijd gezegd dat je de juiste mindset moet hebben, dat dat veeeel belangrijker is dan talent. Hij is een kanker in je lockerroom en op het veld, daarmee zul je nooit wat bereiken. Kaartjes verkopen misschien, maar winnen, of POs halen nooit. Net als Melo en Amare, blijf het zeggen.
Dus? Vorig jaar was dat al met Tyreke, hij komt out of shape naar training camp, was toen al een wedstrijd discilpinair geschorst, wint vrij weinig wedstrijden (mede door hem), etc. Dat komt nooit meer goed, er zijn genoeg talenten zoals hij geweest. Kijk dan naar Melo, top 3 beste scorer in the league, maar ooit iets gepresteerd? Neen.Talenten als Jamal Mashburn, Antoine Walker, Tim Thomas etc. Lijst is zo ontzettend lang. Spelers met groot potential, maar blij met waar ze zijn en wat ze hebben en niet echt dedicated.quote:
NBA.com, =>video ->highlights, elke wedstrijd ongeveer 2 1/2 minuut met wat blocks, dunks edquote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef Toryu het volgende:
Is er ergens een show te downloaden/streamen waarbij samenvattingen van wedstrijden en basketbal gerelateerd nieuws voorbij komt? Soort van Studio Sport dus, maar dan voor de NBA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef Rem-koe het volgende:
Mijn vrienden vragen me constant hoelaat de games zijn, dus heb een kleine site opgezet die de wedstrijden weergeeft in de correcte tijdszone
KlllliiiikJe had ook gewoon kunnen zeggen dat het daar 6 uur vroeger isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef Rem-koe het volgende:
Mijn vrienden vragen me constant hoelaat de games zijn, dus heb een kleine site opgezet die de wedstrijden weergeeft in de correcte tijdszone
KlllliiiikJoh. Jouw vrienden zijn zwakbegaafd of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker de commentator napratenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:07 schreef DUK het volgende:
Opgefokte game in Boston. Saunders die weggestuurd wordt. Technical op Wall, McGee die na de wedstrijd zegt dat de Celtics geen respect voor hun hebben... Ging er even heftig aan toe.
Knicks inderdaad weer een drama. Zonder Amare en zonder PG zijn ze extra drama.
T-Wolves blijven vermakelijk om naar te kijken. Zonde van Manu. Spurs gaan hem erg missen.
Grappige stats van Kidd tegen OKC. 1 schot genomen in 34+ minuten (en gemist), 9 assists en 5 rebs...
Hahahahahahahha...nee...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:29 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lekker de commentator napraten? Kidd heeft vaak van dat soort statistieken hoor... Hij heeft volgens mij de meeste double-doubles ooit, zonder pts daarbij te gebruiken (dus 10+ rebounds en 10+ assists en <10 punten). Hij heeft 24 van die wedstrijden gehad in RS, en 3 in de PO's. En daar zitten dan 12 rbs en 15 assist games bij, of 11-17 en 4 punten, etc. Magic bijv. heeft maar 2 van zulke games gehad.
Kidd heeft 42 games met minder dan 5 punten, en meer dan 7 rebounds én 7 assists. 11 daarvan zijn double-doubles.
Sinds 12-12 free agentquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:06 schreef TheGOAT het volgende:
Waar is James Posey gebleven, die speelt nu nergens meer of wel?
En defensief de beste ´3´ in de game. Hij kan Bron, Wade, Kobe en Durant guarden. Niet onbelangrijk in close playoff games.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:55 schreef TheFastOne het volgende:
Deng bewijst toch ook dat hij een zeer belangrijke schakel is
En hij is clutch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:13 schreef Djokotron het volgende:
[..]
En defensief de beste ´3´ in de game. Hij kan Bron, Wade, Kobe en Durant guarden. Niet onbelangrijk in close playoff games.
Dat leek echt nergens op, heb het 2e q gekeken. Wat een passiviteit zeg. Waardeloos gespeeld.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:24 schreef ShaoliN het volgende:
NY wordt al weer uitgefloten. Goed bezig.
Wat zijn dat voor gasten op die foto.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:37 schreef Sasman het volgende:
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/1506812_700b.jpg
Mbenga opweg naar Griekenland? De ploeg zou ook Boykins willen. Geen nba voor Dj...
Nee, inderdaad. Nu wel het juiste artikel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:47 schreef nelisb het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor gasten op die foto.
Geen Mbenga volgens mij.
Why?quote:
Toch wel geblesseerd dus. Hij leek er verder die wedstrijd geen last meer van te hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:47 schreef Djokotron het volgende:
Wade nog geblesseerd aan zijn voet en Bron ging door zijn enkel vs Pacers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |