Wat je zegt: het zal echt geen ramp zijn als er iets verkeerd gaatquote:Op maandag 26 december 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een irrealistische angst, mocht ik wat fout doen zal het vast geen ramp zijn maar toch het zit zo in mijn hoofd vast als het ware. Alles gaat fout, het wordt een catastrofe.
Zou goed kunnenquote:Op maandag 26 december 2011 00:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is die mighty muscle man toch?
Weltruste!quote:Op maandag 26 december 2011 00:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga ook maar slapen, fijne tweede kerstdag lievjens![]()
Niet mijn ding maar hij mag er zeker wezen ja!quote:
Oow blijf nog evenquote:Op maandag 26 december 2011 00:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga ook maar slapen, fijne tweede kerstdag lievjens![]()
Ik probeer het maar kapot te relativeren, dat werkt meestal wel.quote:Op maandag 26 december 2011 00:45 schreef palawan het volgende:
[..]
Wat je zegt: het zal echt geen ramp zijn als er iets verkeerd gaat
Komt wel goed, schatje
huh?quote:Op maandag 26 december 2011 00:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zo'n grote bek?
Vorige keer niet goed geblazen dusquote:Op maandag 26 december 2011 00:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dit is echt heel vaag. dat spel doet het weer.
Wat zei je oma ervan?quote:Op maandag 26 december 2011 00:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, ik zat vanavond openlijk te sjansen met een meisje van de bediening.
Kind is 18, tops
Dat kan, heb je wel vaker met oude cartridgesquote:Op maandag 26 december 2011 00:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat zei ik hem ook al.quote:Op maandag 26 december 2011 00:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet mijn ding maar hij mag er zeker wezen ja!
Vaag, maar hij doet 't nu tenminste weer (voor even)quote:Op maandag 26 december 2011 00:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die zat half te slapen, die kreeg het niet meequote:
Freaky.quote:Op maandag 26 december 2011 00:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Geen idee hoe het kan, want ik heb daarnet eigenlijk niks gedaan.
ja dat dusquote:Op maandag 26 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zei ik hem ook al.
Ik dacht "huh hij zit op FOK! ja?"
Als je de cartridge erin en eruit haalt, schuif je als het ware stofdeeltjes eraf waardoor de contactjes weer contact kunnen maken.quote:Op maandag 26 december 2011 00:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Geen idee hoe het kan, want ik heb daarnet eigenlijk niks gedaan.
Dit gaat over palawan, dat moet wel. Die is zeker leuk om te zien.quote:Op maandag 26 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zei ik hem ook al.
Ik dacht "huh hij zit op FOK! ja?"
yupquote:Op maandag 26 december 2011 00:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit gaat over palawan, dat moet wel. Die is zeker leuk om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |