Freaky.quote:Op maandag 26 december 2011 00:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Geen idee hoe het kan, want ik heb daarnet eigenlijk niks gedaan.
ja dat dusquote:Op maandag 26 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zei ik hem ook al.
Ik dacht "huh hij zit op FOK! ja?"
Als je de cartridge erin en eruit haalt, schuif je als het ware stofdeeltjes eraf waardoor de contactjes weer contact kunnen maken.quote:Op maandag 26 december 2011 00:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Geen idee hoe het kan, want ik heb daarnet eigenlijk niks gedaan.
Dit gaat over palawan, dat moet wel. Die is zeker leuk om te zien.quote:Op maandag 26 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zei ik hem ook al.
Ik dacht "huh hij zit op FOK! ja?"
yupquote:Op maandag 26 december 2011 00:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dit gaat over palawan, dat moet wel. Die is zeker leuk om te zien.
Misschien een keer de snes 'schoonmaken'. En dat ding voor Amerikaanse games is ook gammel geworden.quote:
Was toch een mooi medium, en gaan langer mee dan cd's.quote:Op maandag 26 december 2011 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je de cartridge erin en eruit haalt, schuif je als het ware stofdeeltjes eraf waardoor de contactjes weer contact kunnen maken.
Zo kunnen, maar de vorige keer ontzettend mee zitten klooien,quote:Op maandag 26 december 2011 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je de cartridge erin en eruit haalt, schuif je als het ware stofdeeltjes eraf waardoor de contactjes weer contact kunnen maken.
Brofist, sisquote:
Lol, ik dacht dat het over kingtoppie ging.quote:
Ik ben mijn converter kwijtquote:Op maandag 26 december 2011 00:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Misschien een keer de snes 'schoonmaken'. En dat ding voor Amerikaanse games is ook gammel geworden.
Daar heb ik al heel lang niet mee gespeeld.quote:Op maandag 26 december 2011 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was toch een mooi medium, en gaan langer mee dan cd's.
Van mijn snes en nes doet alles het nog, van mijn psx zijn de meeste spellen niet meer leesbaar.
Soms deed een spel het niet op mijn snes maar wel weer als ik de stroom een paar keer aan en uit zettequote:Op maandag 26 december 2011 00:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zo kunnen, maar de vorige keer ontzettend mee zitten klooien,
Die man heeft wat, hij heeft gewoon wat.quote:Op maandag 26 december 2011 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
Pala, lekkerding, hunk, broeder, sexy halfgod, alless
Dit ja. Metal Gear Solid en Resident Evil 2... vergaanquote:Op maandag 26 december 2011 00:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was toch een mooi medium, en gaan langer mee dan cd's.
Van mijn snes en nes doet alles het nog, van mijn psx zijn de meeste spellen niet meer leesbaar.
Ik van de week, mijn god wat viel dat tegen.quote:Op maandag 26 december 2011 00:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Daar heb ik al heel lang niet mee gespeeld.
Lang leve no-cd patchesquote:Op maandag 26 december 2011 00:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit ja. Metal Gear Solid en Resident Evil 2... vergaan
viel het zo erg op?quote:Op maandag 26 december 2011 00:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Lol, ik dacht dat het over kingtoppie ging.
Hahaha je was ook best wel verbaast toen ik zei dat ik palawan was. helemaal van: Ben JIJ palawan?!
Daarom dus
Maar bedankt, wordt er bijna verlegen van
Iedereen was geschokt.quote:
Wat heb je gespeeld?quote:Op maandag 26 december 2011 00:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik van de week, mijn god wat viel dat tegen.
Die spellen hebben de tand des tijds heel slecht doorstaan.
Je bent niet mijn typ, maar zeker welquote:Op maandag 26 december 2011 00:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Lol, ik dacht dat het over kingtoppie ging.
Hahaha je was ook best wel verbaast toen ik zei dat ik palawan was. helemaal van: Ben JIJ palawan?!
Daarom dus
Maar bedankt, wordt er bijna verlegen van
Ik spreek je laterquote:Op maandag 26 december 2011 00:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja nu maak je me nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |