Jaquote:
Patsertje dusquote:Op maandag 26 december 2011 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond een gowzerr, naast me bij de brievenbus, maar dan aan een kant dat hij niet kon doneren, zwaaide hij met een stapel biljetten van 10,20 en 50die was er 6CM dik
Om de 10 minuten riep hij 'Bewakurr, doneewr deze even!' Volgens mij liep hij met 2000 contant te zwaaien
Zekuwr.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond een gowzerr, naast me bij de brievenbus, maar dan aan een kant dat hij niet kon doneren, zwaaide hij met een stapel biljetten van 10,20 en 50die was er 6CM dik
Om de 10 minuten riep hij 'Bewakurr, doneewr deze even!' Volgens mij liep hij met 2000 contant te zwaaien
Aah dat vind ik wel lelijk hoorquote:Op maandag 26 december 2011 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
JaDaarom horen mensen ook nooit dat ik oorspronkelijk uit Groningen kom, de meeste mensen gokken op het westen
Nee, juist zoveel mogelijk vermeden. Het is gewoon een mysteriequote:Op maandag 26 december 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien erg veel naar KvK geluisterd vroeger?
quote:Op maandag 26 december 2011 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, juist zoveel mogelijk vermeden. Het is gewoon een mysterie
Idem hier, ik weet niet waaromquote:Op maandag 26 december 2011 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Mooi liedje, ik word er altijd zo weemoedig van.
brabantquote:Op maandag 26 december 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Nouja, ik praat af en toe erg boers en lomp, nog minder sexy zullen we maar zeggen
Ik praat ook als een bouwvakster soms/vaak/af en toe/regelmatig.quote:Op maandag 26 december 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Nouja, ik praat af en toe erg boers en lomp, nog minder sexy zullen we maar zeggen
Da kin'k ook wel!quote:Op maandag 26 december 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
De melodie!quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik praat ook als een bouwvakster soms/vaak/af en toe/regelmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |