Jaquote:
Patsertje dusquote:Op maandag 26 december 2011 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond een gowzerr, naast me bij de brievenbus, maar dan aan een kant dat hij niet kon doneren, zwaaide hij met een stapel biljetten van 10,20 en 50die was er 6CM dik
Om de 10 minuten riep hij 'Bewakurr, doneewr deze even!' Volgens mij liep hij met 2000 contant te zwaaien
Zekuwr.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond een gowzerr, naast me bij de brievenbus, maar dan aan een kant dat hij niet kon doneren, zwaaide hij met een stapel biljetten van 10,20 en 50die was er 6CM dik
Om de 10 minuten riep hij 'Bewakurr, doneewr deze even!' Volgens mij liep hij met 2000 contant te zwaaien
Aah dat vind ik wel lelijk hoorquote:Op maandag 26 december 2011 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
JaDaarom horen mensen ook nooit dat ik oorspronkelijk uit Groningen kom, de meeste mensen gokken op het westen
Nee, juist zoveel mogelijk vermeden. Het is gewoon een mysteriequote:Op maandag 26 december 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien erg veel naar KvK geluisterd vroeger?
quote:Op maandag 26 december 2011 00:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, juist zoveel mogelijk vermeden. Het is gewoon een mysterie
Idem hier, ik weet niet waaromquote:Op maandag 26 december 2011 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Mooi liedje, ik word er altijd zo weemoedig van.
brabantquote:Op maandag 26 december 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Nouja, ik praat af en toe erg boers en lomp, nog minder sexy zullen we maar zeggen
Ik praat ook als een bouwvakster soms/vaak/af en toe/regelmatig.quote:Op maandag 26 december 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Nouja, ik praat af en toe erg boers en lomp, nog minder sexy zullen we maar zeggen
Da kin'k ook wel!quote:Op maandag 26 december 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
De melodie!quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik praat ook als een bouwvakster soms/vaak/af en toe/regelmatig.
Dat heeft mijn vader weleens tegen me gezegd, dat ik praatte als een bouwvakker incl gevloek en getier... Ik werkte toen met alleen maar mannen, ik zie een verbandquote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik praat ook als een bouwvakster soms/vaak/af en toe/regelmatig.
Grunns ben ik niet goed in, ik versta het wel goed. Ik bin meer vant Dreintsquote:Op maandag 26 december 2011 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da kin'k ook wel!Maar niet echt. Ouders en familie praten wel gewoon dialect tegen ons, maar de jongste 3 telgen (zusje, neefje en ik) hebben dat nooit overgenomen.
quote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wel gezellig met 5 dames in één topic
Hoe vaak gebeurt dat?! Meestal zijn de dames hier in de minderheid.quote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
Wel gezellig met 5 dames in één topic
kun je geen gewone R uitspreken? of is het er ingesleten?quote:
En bedankt he?quote:Op maandag 26 december 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt dat?! Meestal zijn de dames hier in de minderheid.
Zwakke geslacht hè?!
Nou, volgens mij liggen alle kerels te pitten
quote:Op maandag 26 december 2011 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt dat?! Meestal zijn de dames hier in de minderheid.
Zwakke geslacht hè?!
Nou, volgens mij liggen alle kerels te pitten
Sorry jong...quote:
Dat intro ookquote:Op maandag 26 december 2011 00:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat instrumentale riedeltje steeds en de combinatie met airport, vertrek, wegvliegen.
quote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk nou eens wie er nog stiekum onder 't bed lag!
quote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk nou eens wie er nog stiekum onder 't bed lag!
Er ingesleten denk ik. Ik weet ook niet beter dan dat ik zo praat en ik was me er vroeger alleen van bewust omdat andere mensen het nodig vonden me er op subtiele wijze op te wijzen (meesterrrrr). Zolang ik maar niet knauw, vind ik alles best!quote:Op maandag 26 december 2011 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
kun je geen gewone R uitspreken? of is het er ingesleten?
Ik merk wel dat heel makkelijk is om te doen, maar ik waak er echt voor want zo wil ik echt niet praten haha, ik zou waarschijnlijk ook uit mn familie worden verstoten dan
Dat knauwen vind ik ook alles behalve aantrekkelijk, haast nog erger dan Friesquote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er ingesleten denk ik. Ik weet ook niet beter dan dat ik zo praat en ik was me er vroeger alleen van bewust omdat andere mensen het nodig vonden me er op subtiele wijze op te wijzen (meesterrrrr). Zolang ik maar niet knauw, vind ik alles best!
quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 00:11 schreef richdekk het volgende:
[..]
En bedankt he?[quote]
Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
fries kan niemand verstaan die niet in friesland woontquote:Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat knauwen vind ik ook alles behalve aantrekkelijk, haast nog erger dan Fries![]()
Niks tegen Fries overigens, ik kan het alleen niet verstaan
Ik vind het machtig mooi. Zit soms gebiologeerd naar Omrop Fryslân te kijken/luisteren met een WTF gezicht.quote:Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks tegen Fries overigens, ik kan het alleen niet verstaan
Je verneukt de quote, nu weet ik nog niet of ik nog eens mag komen etenquote:
Ow jawel.. Als je maar minder troep maaktquote:Op maandag 26 december 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry jong...
Nu mag ik zeker nooit meer bij je eten?
Ja. Het heeft z'n voordelen hoor. Heb een minor Engels gedaan als bijvak en je wordt geacht één accent aan te nemen. Bij mij was dat Brits en ik heb absoluut geen moeite met de Britse R, als ie al uitgesproken wordt.quote:Op maandag 26 december 2011 00:14 schreef miieejj het volgende:
dus als je alleen de r uitspreekt.. lukt dat niet ?.. dus de rrrrr.. komt het er bekakt uit
Yayquote:Op maandag 26 december 2011 00:15 schreef richdekk het volgende:
[..]
Ow jawel.. Als je maar minder troep maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |