Games van Paradox Interactive. Ik vind die shit altijd erg tof.quote:Op zondag 25 december 2011 21:58 schreef BurnaBoy het volgende:
Welke games wachten jullie nog op voor de daily's ?
Ik zelf wil civ 5 nog
1 zoek altijd eerst op het forum van Steamquote:Op zondag 25 december 2011 22:09 schreef DeZoektocht het volgende:
Hoe is de support van steam als je problemen hebt met een spel?
Heb FM2012 gekocht vandaag maar krijg m niet aan de praat.
Borderlands is erg leuk, maar de échte funfactor zit 'm in de coop.quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef Moro het volgende:
Twijfel nog om borderlands goty te pakken, killing floor was opzich wel geinig er zit alleen niet echt een doel in dat spel alleen een survival mode van wat ik in het gratis weekend heb gezien.
Idd, als je een singleplayer rpg wilt ga je geen Borderlands doen. Veel te eentonig.quote:Op zondag 25 december 2011 22:19 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Borderlands is erg leuk, maar de échte funfactor zit 'm in de coop.
alle 2 gedaan, dus maar even afwachten dan.quote:Op zondag 25 december 2011 22:10 schreef Beach het volgende:
[..]
1 zoek altijd eerst op het forum van Steam
2 als dat niet werkt, maak een support account aan en stel je vraag
Steam reageert altijd vrij snel.
Niemand.quote:Op zondag 25 december 2011 22:04 schreef rubbels het volgende:
Maar heeft echt niemand ervaring met Nuclear Dawn??
Het wordt voor mij namelijk die of Rainbow Six Vegas 1 en 2 denk ik.
Geweldig spel!quote:Op zondag 25 december 2011 22:15 schreef Moro het volgende:
Twijfel nog om borderlands goty te pakken, killing floor was opzich wel geinig er zit alleen niet echt een doel in dat spel alleen een survival mode van wat ik in het gratis weekend heb gezien.
Niemand.quote:
Ja dat gokte ik al,helaas dan maar.quote:Op zondag 25 december 2011 22:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Idd, als je een singleplayer rpg wilt ga je geen Borderlands doen. Veel te eentonig.
quote:Op zondag 25 december 2011 22:05 schreef Ame_thyst het volgende:
En waarom staat deze niet in de op
[ afbeelding ]
Hij was laatst 3.50quote:Op zondag 25 december 2011 22:46 schreef BurnaBoy het volgende:
Oja Dungeon Defenders wil ik ook nog als hij een beetje cheap word
Heb ik 'm al vandaan, alleen ik wil hem op Steam!!quote:
Toen had ik geen geld dus dan gaat het lastig.quote:Op zondag 25 december 2011 22:46 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Hij was laatst 3.50.
[..]
Heb ik 'm al vandaan, alleen ik wil hem op Steam!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |