Ziet er erg smakelijk uit!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:18 schreef Skaai het volgende:
Chocoladebommetjes met een laagje cocos!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie de kindjes al stuiterenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:17 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Juf, succes morgen met de kleurstoffen!![]()
Alleen dat eeuwige instorten vind ik altijd zo vervelend
Ik ben niet zo'n chocomens maar dat ziet er wel heeeeeeel lekker uitquote:Op maandag 9 januari 2012 17:18 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in de oven laten afkoelen tot ze koud zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:13 schreef E.T. het volgende:
Ze waren goedgekeurd door de kinderenqua smaak waren ze ook prima iig!
Ik vond het alleen erg jammer dat ze allemaal ingestort waren en 'gekrompen'Het mooie bolle van toen ze uit de oven kwamen was helemaal weg. Wat is daar nou de beste remedie tegen?
Ziet er echt heel mooi uit!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:18 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen in Amerika kan dit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
FIY:
Cupcake mee aan boord mag, glazuur niet
Dus niet versieren en vliegen
Best logisch hoor, want glazuur is een soort gel en daar kan je bommen mee maken. Snap dat danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
FIY:
Cupcake mee aan boord mag, glazuur niet
Dus niet versieren en vliegen
Dankjequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Belangrijk: foto's van het resultaat erbij. Liefst mooie foto's natuurlijk.
Opbouw en kleuren van de site? En dan bedoel je niet te zakelijk en strak?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:29 schreef MissHobje het volgende:
Dat het duidelijke taal is zeg maar, goed geschreven, ook het product eindresultaat op de foto wat Spuuglokje al aangeeft. Maar dat er ook lekkere variatie tips bij staan.
Vrolijke opbouw/kleuren nodigt ook uit tot het lezen van een recept.
Jups kleuren en opbouw, moet voor mij vrolijk en uitnodigend overkomen, niet teveel frutsel, dus wel redelijk strak.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Opbouw en kleuren van de site? En dan bedoel je niet te zakelijk en strak?
Bedankt ook
Dat ziet er wel echt te lekker uitquote:Op maandag 9 januari 2012 17:18 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |