Een vraag die regelmatig gesteld wordtquote:Op woensdag 28 december 2011 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe krijgen jullie de cupcakes zo plat?
Geen snijplank van plastic gok ik?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een vraag die regelmatig gesteld wordt
Ik leg er meestal een snijplank op (bakpapiertje ertussen anders plakken ze aan de plank vast)
BE je cupcakes zijn mooi geworden
Die van plastic zijn meestal vrij licht jaquote:Op woensdag 28 december 2011 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen snijplank van plastic gok ik?
En dus als je ze gaat bakken?
Mooi zeg! Hoe vaak heb je moeten bakken? En was dit voor 12 normale oid?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:35 schreef Chan het volgende:
BE ze zijn mooi geworden!
En Spuug en MissHobje, wow, echt schitterend!
Hoe lang moet je die plaat dan laten liggen? Ik heb er net een een minuut of 10 een glazen plaat op laten liggen en ze werden wel een beetje plat, maar lang niet zo plat als ik zou willen. Maar misschien had ik ook gewoon iets teveel beslag in de cupjes gedaan.
Het resultaat, 56 minicupcakes:
[ afbeelding ]
Oh lolquote:Op donderdag 29 december 2011 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van plastic zijn meestal vrij licht ja![]()
En nee niet IN de oven maar als ze klaar zijn
ben je niet de enigequote:Op donderdag 29 december 2011 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh lol
Ik had het dan met plaat en al in de oven gegooid en dan alles vernaait
waar wil je garantie op hebben dan? roest? een krasje?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kon nergens een goedkope muffin bakblik vonden (overal uitverkocht) dus maar een stevige voor 12 euro bij de v&d gehaald (ok niet duur maar action en xenos zijn goedkoper)
En er zit 5 jaar garantie op....
Geen idee ik vond het al zo raarquote:Op donderdag 29 december 2011 23:03 schreef Popples het volgende:
[..]
waar wil je garantie op hebben dan? roest? een krasje?![]()
ik heb er ooit een bij de lidl van zenker vandaan gehaald maar die is dus krom getrokken terwijl de rest(zenker spul) dat nooit heeft gedaan.
Ik heb champagnecupcakes met champagnebotercreme gemaakt, op speciaal verzoek van dochterliefquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:11 schreef Skaai het volgende:
Ik heb lekkere basic appelcupcakes gebakken met een kaneel kruimellaagje, in plaats van appelflappen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |