wat leuk!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb vandaag gereedschapskoekjes gemaakt.
(Nou ja, ik heb gisteren een heleboel verschillende koekjes gemaakt, en vanmiddag heb ik het gereedschap met icing gedaan)
[ afbeelding ]
Zo groot is een koekje:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:28 schreef Sylvana het volgende:
Ik weet niet meer wie de tip gaf om een snijplank op je cupcakes te leggen om ze plat te krijgen, maar dat is idd een handige tip
Vanmiddag voor het eerst cupcakes versierd
[ afbeelding ]
BTW: vind het erg apart dat er 13 op kunnen, aangezien de meeste recepten voor 12 cupcakes zijn.
Mja, dat kan wel,maar is wel lastig vind ik. En in mijn muffinbak is ook maar plaats voor 12quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:57 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Leuk
je kan het recept toch aanpassen naar 13 muffins?
In de koelkast lijkt mijquote:Op woensdag 18 januari 2012 20:29 schreef het-is-mij het volgende:
Leuk gedaan.
Vraagje, ik wil t weekend voor een verjaardag o.a. cupcakes maken met merengiue botercreme.
Hoe kan ik ze t beste bewaren nadat ik ze hiermee gedecoreerd heb?
Dat kan, maar mn muffinvorm is voor 12 stuks. Dus dan moet ik ze gewoon op een bakplaat zetten en dan worden ze minder mooi bij mij.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:36 schreef Tegan het volgende:
Je kunt toch ook gewoon van een recept van twaalf in ieder bakje iets minder deeg doen.
Waar 'plak' je mee, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:48 schreef Troel het volgende:
Wat is Regalice rolfondant ONTZETTEND smerig.
Echt, het smaakt gewoon naar kots! Eerst dacht ik dat het wellicht aan de verpakking lag, maar de andere kleur had dezelfde geur (ik heb die dus maar niet eens geproefd).
Dus een ietwat verkleurde Thomas de Trein gemaakt, ik heb al het oorspronkelijke rood ervan af gevist, want het was echt heel smerig.
[ afbeelding ]
En bij het opdrogen laten alle zorgvuldig dichtgeplakte randjes dus los. Ik baal daar van, ook al zo Ruben het echt niet opvallen, maar een keer een perfect taart zou wel fijn zijn. Iemand een tip hoe dat op te lossen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |