SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Daar valt het e.e.a. over te zeggenquote:Op zondag 25 december 2011 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Imma go hard like a mother fucking boner
Alsnog kei hard.quote:Op zondag 25 december 2011 19:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Daar valt het e.e.a. over te zeggengemiddeld moeder is niet "lekker" dus hoe hard zou je boner dan zijn?
Als je boner hard is van je moeder: ZOEK HULPquote:Op zondag 25 december 2011 19:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Daar valt het e.e.a. over te zeggengemiddeld moeder is niet "lekker" dus hoe hard zou je boner dan zijn?
Er werd niet gezegd dat het over je EIGEN moeder ging!quote:Op zondag 25 december 2011 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je boner hard is van je moeder: ZOEK HULP
Zou wat zijnquote:Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Er werd niet gezegd dat het over je EIGEN moeder ging!![]()
Dat scheeltquote:Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Er werd niet gezegd dat het over je EIGEN moeder ging!![]()
Werkt nu ook alleen als mijn computer aanstaat, heb nog geen server ofzoquote:
Wat ga je er allemaal mee doen?quote:Op zondag 25 december 2011 20:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Werkt nu ook alleen als mijn computer aanstaat, heb nog geen server ofzo
Niet bijzonder veul, maar ik neem computer wel eens op afstand over en om dan telkens je IP adres te onthouden is ook weer zo ietsquote:Op zondag 25 december 2011 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat ga je er allemaal mee doen?
Is ergens opschrijven/opslaan in je mobiel niet sneller dan zo'n site aanmaken etc.?quote:Op zondag 25 december 2011 20:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet bijzonder veul, maar ik neem computer wel eens op afstand over en om dan telkens je IP adres te onthouden is ook weer zo iets
Nee juist nietquote:Op zondag 25 december 2011 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is ergens opschrijven/opslaan in je mobiel niet sneller dan zo'n site aanmaken etc.?
Succesquote:Op zondag 25 december 2011 20:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee juist nietDomein naam kopen en verwijzen naar je eigen IP doe je in 5 minuten.
Plus nu ga ik ook mail adressen maken als baas AT michelerkens PUNT nl
YOOOOOquote:Op zondag 25 december 2011 20:54 schreef Muisraket het volgende:
Wat een megahap weer, OMG. Maar goed, hoi.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |