Jaloers!!!quote:Op zondag 25 december 2011 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Glaasje Cava
Pata Negra ham
Dadels geweld in port met spekmantel
Glaasjes Barolo
Iberico rack
Varkenswangetjes in rode wijn met zeekraal
Port
Verschillende kazen
Eiswein
Flan caramel
Frambozenpudding met mangosaus met verse frambozen, rode bessen en blauwe bessen.
Cognac
quote:
Zitten uit te buiken met een kapiteintje ( half grand marnier, half cognac)quote:Op zondag 25 december 2011 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Glaasje Cava
Pata Negra ham
Glaasjes Barolo
Iberico rack
Port
Verschillende kazen
Eiswein
Flan caramel
Frambozenpudding met mangosaus met verse frambozen, rode bessen en blauwe bessen.
Cognac
Klinkt heerlijk! Wij gingen gourmetten 2.0: op de bakplaat. Zalm, saté, stukje biefstuk. Brood. Paddestoelen. Etc.Het was iig beter dan chinees en dan die keer dat mijn oom ging koken...quote:Op zondag 25 december 2011 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Glaasje Cava
Pata Negra ham
Glaasjes Barolo
Iberico rack
Port
Verschillende kazen
Eiswein
Flan caramel
Cognac
Ik moest googelen om te leren dat dat dronken betekentquote:Op zondag 25 december 2011 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Pffffff ik ben blauw als een reiger
Rare uitdrukking, reigers drinken geen alcohol en ze zijn grijs.quote:Op zondag 25 december 2011 23:34 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ik moest googelen om te leren dat dat dronken betekent![]()
Was het ook, maar was wel twee dagen met de voorbereidingen bezig.quote:
Blauwquote:Op zondag 25 december 2011 23:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rare uitdrukking, reigers drinken geen alcohol en ze zijn grijs.
Dat is wel een investering, maar het is het denk ik wel waard geweest als ik het zo hoor. Ik had gisteren mijn huli-culi avondje, geen voorbereiding omdat we pas op de avond zelf verzonnen dat we nog meer gangen gingen maken. Desalniettemin ook heerlijk (en wel fijn om tegen het gourmetgeweld van vandaag te kunnenquote:Op zondag 25 december 2011 23:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was het ook, maar was wel twee dagen met de voorbereidingen bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |