quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Ook vega-avondje hier; (met ham gevulde) tortellini met tomatensaus met knoflook en geraspte pecorino.
Lol!quote:
quote:
Datte met een ijsbersalade en een ei en extra groentequote:
geen aanraderquote:Op woensdag 28 december 2011 13:50 schreef The_Hives het volgende:
kijkend naar mijn koelkast met producten die op moeten kom ik tot dit:
Hartige Cheesecke http://www.ah.nl/recepten(...)inSource=vegetarisch
staat als lunchgerecht, maar wordt mijn diner
Wat deed je in het gehakt?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:52 schreef MaximusTG het volgende:
De zelfgemaakte hamburgers waren erg lekker! Blijft met mn gehaktmolen.
Ze krompen niet eens tijdens het bakken.
Was ik al bang voor, recept zag er beetje saai uitquote:
vond ik ook al, maarja dacht misschien valt het meequote:Op woensdag 28 december 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was ik al bang voor, recept zag er beetje saai uit
Vrij weinig, alleen worcestershiresauce, zout en peper. Gehakt heel los gehouden, kruiden doorheen gemengd, verdeeld in 4 hoopjes en voorzichtig 4 hamburgers van gevormd. Even in de koelkast gezet en toen het tijd was om te eten heb ik ze in een koekenpan met roomboter kort gebakken.quote:
Klinkt goed, morgen ook even proberenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Vrij weinig, alleen worcestershiresauce, zout en peper. Gehakt heel los gehouden, kruiden doorheen gemengd, verdeeld in 4 hoopjes en voorzichtig 4 hamburgers van gevormd. Even in de koelkast gezet en toen het tijd was om te eten heb ik ze in een koekenpan met roomboter kort gebakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |