Haha, ik weet zeker dat het niet goed is, maar dat "tu tu tu move ya" doet me zo denken aan Got To Love Ya...quote:Op zondag 8 januari 2012 05:16 schreef RBWO het volgende:
Ik ben opzoek naar een recent nieuw nummer. Ik kan het helaas alleen maar omschrijven...
Het is een spaans rnb(?) nummer die veel op de radio nu is(slamfm) en in clubs veel te horen is. Het nummer word gezongen door een man.
Verder komt er in het nummer iets met "tu tu tu move ya..tu tu tu tu te lose ya" Voorbij zetten volgens mij
Lekker vage omschrijving maar hoop dat iemand het begrijpt. Nummer werd gedraait in de brothers vanaaf en man dat was vet!
Gr
Wat was het onderwerp? Daar kun je dan op zoeken toch.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:57 schreef ejvdb het volgende:
Zie dat de uitzendingen tot 17 december hebben gelopen, was vanochtend dan waarschijnlijk een herhaling... dus geen idee welke aflevering dat moet zijn....
Dat fragment staat daar gewoon naast Einsteinquote:Op maandag 9 januari 2012 14:11 schreef ejvdb het volgende:
Ah, heb hier de uitzending, http://debatop2.ncrv.nl/ncrvgemist/9-1-2012/debat-op-2-hh
Maar is helaas niet beschikbaar...
Je kunt natuurlijk ook gewoon de reacties lezen...quote:Op maandag 9 januari 2012 18:02 schreef Tchock het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)a_over_neuqseks.html
Herkent iemand de muziek in het introfilmpje? Wordt vaker in Man Bijt Hond gebruikt, dacht ik. Klinkt zo bekend
quote:muziekx
muziekx
Ik ben op zoek naar de naam/artiest van dit nummer, kan iemand mij helpen??
Het klinkt zo bekend, maar kan het niet plaatsen..
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Ik weet wel dat ze dit nummer steeds gebruiken:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:46 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Je hebt die reclame nu op tv over een camera en stel het is een nikon dan hoor je ik ben een nikon en dan gaat die lens in en uit ", weet iemand hoe dat nummer op de achtergrond van die reclame heet? Alvast bedankt
Ik heb lopen zoeken, maar ben er nog niet uit, helaas. Het klinkt mij een beetje John Williams-achtig in de oren. Ik hoor wat gelijkenis met de Theme from Jurassic Park, maar dat is het niet. Bovendien klinkt de uitvoering erg 80s, wat dus ouder is dan die film.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef KIPJ het volgende:
[..]
Weet iemand waar dit muziek fragment van is? Ik wil het graag gebruiken in montage van een video, maar kom er niet achter waar het van is. Alvast bedankt!
HEEL ERG BEDANKT! JE BENT EEN HELD!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:51 schreef starla het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze dit nummer steeds gebruiken:
Ik weet niet of je m al hebt maar het is: Do luv 2 luv u. Van Ilse Delangequote:Op zondag 8 januari 2012 18:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe heet het nummer op de achtergrond ook al weer?
Die is nog nooooooooit gevraagd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:27 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
HEEL ERG BEDANKT! JE BENT EEN HELD!
Die is het inderdaad nietquote:Op maandag 9 januari 2012 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha, ik weet zeker dat het niet goed is, maar dat "tu tu tu move ya" doet me zo denken aan Got To Love Ya...
Bedankt voor het zoeken, het klinkt inderdaad erg bekend!quote:
Ik heb lopen zoeken, maar ben er nog niet uit, helaas. Het klinkt mij een beetje John Williams-achtig in de oren. Ik hoor wat gelijkenis met de Theme from Jurassic Park, maar dat is het niet. Bovendien klinkt de uitvoering erg 80s, wat dus ouder is dan die film.
Ja zeker. Bedankt, kwam er maar niet op.quote:
deze?quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:52 schreef tja.... het volgende:
Hoi,
Ik zoek een trancenummer uit 2004 waar ik zéér mooie herinneringen aan heb.
Het enigste aanknopingspunt wat ik kon vinden was deze video van probleemwijken:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4953313091099980208
Het bewuste nummer is 4 seconden op achtergrond te horen tussen: 17:23 / 17:28
Wíe o wie zou mij heel gelukkig kunnen maken? Alvast super bedankt!
Ik moest denken aan deze:quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:04 schreef DonDonk het volgende:
Ik ben op zoek naar een dancenummer, waarin ook een saxofoon of trompet of iets dergelijks erg prominent in voor komt. Dat blaasinstrument speelt een deuntje dat meerdere malen gedurende het lied terugkomt. Het is een nummer wat ik ook veel tegenkom tijdens het uitgaan, maar ondanks mijn zoektocht ben ik nog steeds niet achter de naam van het nummer of de artiest. Wie heeft een idee?
Alexis Jordan- Good Girlquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef Geerd het volgende:
Hey ben opzoek naar een dance nummertje ooit gehoord op de radio, een dame zingt steeds een halve zin waarna ze dat afbreekt met Boom, volgens mij was een regel first i was like... boom.
Maar kan ook zijn dat ik in de war ben met de vele plaatjes zoals deze.
Al gezocht op youtube maar kan nog niks vinden
[ afbeelding ]
Ik moest hieraan denken:quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:04 schreef DonDonk het volgende:
Ik ben op zoek naar een dancenummer, waarin ook een saxofoon of trompet of iets dergelijks erg prominent in voor komt. Dat blaasinstrument speelt een deuntje dat meerdere malen gedurende het lied terugkomt. Het is een nummer wat ik ook veel tegenkom tijdens het uitgaan, maar ondanks mijn zoektocht ben ik nog steeds niet achter de naam van het nummer of de artiest. Wie heeft een idee?
Deze ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:04 schreef DonDonk het volgende:
Leuk gevonden lol,maar helaas is hem niet sorryquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:04 schreef DonDonk het volgende:
Michael Ortega - The Journeyquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:02 schreef Ti-boy het volgende:
Iemand idee hoe het piano nummertje heet aan het einde van dit filmpje?
http://www.dumpert.nl/med(...)rco_en_trijntje.html
Nee, ook dit is hem niet, hoewel hij inderdaad perfect aan de omschrijving voldoetquote:
Deze misschien?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:43 schreef Isis20 het volgende:
Ik ben opzoek naar een liedje, waarschijnlijk uit de jaren 80.
Het heeft een licht Iers accentje in het instrumentale gedeelte en in het refrein gebruiken ze/hij sowieso de woorden 'still' en 'love.'
En nee het zijn niet de Scorpions maar het is wel duidelijk Veronica muziek en ook wel een beetje die stijl...
Anyone?
Nope. maar dank dank voor de moeitequote:Op donderdag 12 januari 2012 16:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
Deze misschien?
Is in ieder geval Iers
Is het jaren ´80 pop of meer rock?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:43 schreef Isis20 het volgende:
Het heeft een licht Iers accentje in het instrumentale gedeelte en in het refrein gebruiken ze/hij sowieso de woorden 'still' en 'love.'
En nee het zijn niet de Scorpions maar het is wel duidelijk Veronica muziek en ook wel een beetje die stijl...
Anyone?
Ohja het is een vrij bekend liedje, ik gok dat het wel in de top 40 heeft gestaan vroeger
Meer 'Mr. Mister- Take these broken Wings, liefdesdrama' soortquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:15 schreef starla het volgende:
[..]
Is het jaren ´80 pop of meer rock?
Kun je het neurien of zingen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:20 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Meer 'Mr. Mister- Take these broken Wings, liefdesdrama' soort
Helaas niet, als ik ook nog maar iets meer van de tekst wist dan kon ik het googlen...quote:
Nope, te vrolijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:51 schreef starla het volgende:
Bevat 'still' en 'love'. Uit 1988. Beetje a la Mr. Mister. Misschien een heeeeeeeeeeeel klein beetje Iers in het instrumentale
En waar hoorde je hem voor het laatst? Als je hem bij Veronica hoorde dan komt ie geheid nog een keer voorbij.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Helaas niet, als ik ook nog maar iets meer van de tekst wist dan kon ik het googlen...
Ik dacht nog zo toen ik hem hoorde 'oke refrein onthouden!'
In de supermarktquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:04 schreef penny-wise het volgende:
[..]
En waar hoorde je hem voor het laatst? Als je hem bij Veronica hoorde dan komt ie geheid nog een keer voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heel slecht in het onthouden van melodieën, anders kon ik een poging doen om het te spelen op de piano of te neuriën.
[ Bericht 2% gewijzigd door FruitenCo op 13-01-2012 17:18:49 ]Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:52 schreef FruitenCo het volgende:
Ik was vanavond aan het werk, totdat ik een mooi liedje hoorde. Ik heb het liedje al een keer eerder gehoord. Door het steeds omroepen door de intercom en remoerige klanten kon ik niet goed de lyrics verstaan, het enige wat ik verstaan was Baby, i just wat to i'm sorry. In het begin worden een paar simpele octaven (volgensmij op een piano) gespeeld met daar tussen wat hoog oplopende geluidjes volgensmij. Het was ook al een wat ouder nummer.
het zijn in ieder geval niet deze nummers:Deze misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heel slecht in het onthouden van melodieën, anders kon ik een poging doen om het te spelen op de piano of te neuriën.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Nee sorry. ik heb deze toevallig net ook gevonden.. maar helaas is het hem niet.quote:
Ik denk trouwens ook dat de titel iets is met deze woorden...quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:43 schreef Isis20 het volgende:
Anyone?
Ohja het is een vrij bekend liedje, ik gok dat het wel in de top 40 heeft gestaan vroeger
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens ook dat de titel iets is met deze woorden...
Nope, die had ik zelf al gevondenquote:
1992:quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:43 schreef Isis20 het volgende:
Anyone?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Noh, maar komt qua stijl wel in de buurt...
Bij Iers en 'still' in het refrein, dan denk ik al gauw aan U2 - (Still Haven't Found) What I'm Looking For. Maar dat zal wel nietquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Als jij niet eens even een link naar de video geeft of zo ga ik geen moeite doen om te luisterenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:15 schreef jeevzz het volgende:
kan iemand me helpen?
in het tros prgramma het mooiste meisje van de klas hoor je op 42 min en 35 seconden een nummer kan iemand me helpen van wie het nummer is ?
zou het zo graag willen weten
het programma is van 12-1-2012
kan iemand me plz er mee helpen
alvast bedankt
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:15 schreef jeevzz het volgende:
kan iemand me helpen?
in het tros prgramma het mooiste meisje van de klas hoor je op 42 min en 35 seconden een nummer kan iemand me helpen van wie het nummer is ?
alvast bedankt
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:15 schreef jeevzz het volgende:
kan iemand me helpen?
alvast bedankt
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:27 schreef starla het volgende:
[..]![]()
Heb ik dan het verkeerde fragment geluisterd?
Lol, haha, dat is inderdaad SP natuurlijk....quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:26 schreef jeevzz het volgende:
te vet helemaal bedankt =)
en nu we er toch zijn =D
nog een vraagje
eind jaren negentig was het denk ik had je een nummer waarvan de clip zich afspeelde in een bowling area
het is niet blink 182
maar wel de zelfde style muziek
de artiesten hebben bowling ballen met dingen erin
eentje me een schedel kan ik me nog vaag herinneren
weet niet of dit bij iemand een belletje doet rinkelen ?
Gokje, Love en Still aanwezigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef Isis20 het volgende:
[..]
quote:
Beide niet, maar bedankt voor het meedenkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij Iers en 'still' in het refrein, dan denk ik al gauw aan U2 - (Still Haven't Found) What I'm Looking For. Maar dat zal wel niet
Allebei zonder 'still' en allebei niet Iers, maar verder komt het wel aardig in de buurt (ook van die typische Veronica-nummers en Broken Wings-achtige liefdesdrama's)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:31 schreef Isis20 het volgende:
[..]
[..]
Beide niet, maar bedankt voor het meedenken
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:25 schreef padlarf het volgende:
Ok dit is een beetje vaag, maar ik zoek dus een nederlands nummer, en tenzij ik me sterk vergis is het of van nick+simon of van de 3js
uptempo en vrolijk, refrein gaat iets van :
na nana na na nanana ohoh
ja ik weet het
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:25 schreef padlarf het volgende:
Ok dit is een beetje vaag, maar ik zoek dus een nederlands nummer, en tenzij ik me sterk vergis is het of van nick+simon of van de 3js
uptempo en vrolijk, refrein gaat iets van :
na nana na na nanana ohoh
ja ik weet het
Strookt niet met bovenstaande beschrijving, maar zit er aan de hand van je andere comments wel aan te denken qua stomme gok tussendoor:quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:43 schreef Isis20 het volgende:
Anyone?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Allebei zonder 'still' en allebei niet Iers, maar verder komt het wel aardig in de buurt (ook van die typische Veronica-nummers en Broken Wings-achtige liefdesdrama's)
http://www.dailymotion.co(...)top-loving-you_music
Nope, liever 5 foute gokken dan dat je denkt 'aahw die is het toch niet'quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Strookt niet met bovenstaande beschrijving, maar zit er aan de hand van je andere comments wel aan te denken qua stomme gok tussendoor:
Dan doe ik er nog een waar ik aan moest denken:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:50 schreef Isis20 het volgende:
[..]
[..]
Nope, liever 5 foute gokken dan dat je denkt 'aahw die is het toch niet'![]()
deze?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:11 schreef Johnhonnepon het volgende:
Ja hallo iedereen!
Ik zoek al een tijdje het nummer dat gemaakt is door een kale man (nederlands?) met bril
Clip bestond uit allemaal dames en die werden dan in stopmotion gefilmd
Dan werd alles op de truitjes van de dames gefilmd (de rondingen). Man komt zelf geloof ik ook in de clip voor. En er zit een soort "woop woop" computer geluidje in. Gemaakt in de jaren 90.
Alvast bedankt!!
Het is hem niet maar... oh.. zongen ze dat altijd...quote:
Shame on youquote:Op zaterdag 14 januari 2012 10:28 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ik dacht ze zongen 'My love for you will stil be strong after the poison..."
Ik doe ook nog ff een gok:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:31 schreef Isis20 het volgende:
Beide niet, maar bedankt voor het meedenken
Mag ook 2 3 4 of 5 gokjes zijn, want deze is het helaas ook niet...quote:
Had hem nog niet, maar ook deze klopt niet he.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef nikki-me het volgende:
[..]
Ik weet niet of je m al hebt maar het is: Do luv 2 luv u. Van Ilse Delange
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:52 schreef FruitenCo het volgende:
Ik was vanavond aan het werk, totdat ik een mooi liedje hoorde. Ik heb het liedje al een keer eerder gehoord. Door het steeds omroepen door de intercom en remoerige klanten kon ik niet goed de lyrics verstaan, het enige wat ik verstaan was Baby, i just want to say i'm sorry. In het begin worden een paar simpele octaven (volgensmij op een piano) gespeeld met daar tussen wat hoog oplopende geluidjes volgensmij. Het was ook al een wat ouder nummer.
het zijn in ieder geval niet deze nummers:Deze misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heel slecht in het onthouden van melodieën, anders kon ik een poging doen om het te spelen op de piano of te neuriën.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |