abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106037267
Achja. De nederlandse politie :') Waardeloos.
Conscience do cost.
  zondag 25 december 2011 @ 20:51:15 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106037646
Ze luisteren wel vaker niet, om vervolgens qua politiegeweld flink uit de band te springen:
http://www.112-nieuws.nl/(...)oor-misverstand-mes/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106039089
De politie is tegenwoordig een melkert baan . Als je overal faalt in je leven kan je altijd nog wout worden.
  zondag 25 december 2011 @ 21:49:31 #80
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_106039433
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 21:40 schreef Chadi het volgende:
De politie is tegenwoordig een melkert baan . Als je overal faalt in je leven kan je altijd nog wout worden.
Jammer dat je dit zegt. Ik had ooit een tijdje lang de interesse gekoesterd een agent te worden. }:| Totdat ik de hoogte van de salaris achterkwam. :')
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_106039522
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 21:49 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Jammer dat je dit zegt. Ik had ooit een tijdje lang de interesse gekoesterd een agent te worden. }:| Totdat ik de hoogte van de salaris achterkwam. :')
Ik vind het ook erg jammer. Vroeger kon je nog een lolletje met ze maken. En waren het echte dienders. Tegenwoordig is het allemaal slappe hap wat er komt en soms nog crimineler dan het spul wat ze op hun achterbank vervoeren. :D
  zondag 25 december 2011 @ 21:54:06 #82
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_106039590
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 21:51 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vind het ook erg jammer. Vroeger kon je nog een lolletje met ze maken. En waren het echte dienders. Tegenwoordig is het allemaal slappe hap wat er komt en soms nog crimineler dan het spul wat ze op hun achterbank vervoeren. :D
Ach dat heb je overal. Dat probleem is niet specifiek aan Nederland.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_106039701
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 21:54 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Ach dat heb je overal. Dat probleem is niet specifiek aan Nederland.
Dus?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zondag 25 december 2011 @ 22:02:52 #84
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_106039878
Tegenwoordig is het overgrote deel een flikker die klaarkomt op de gedachte dat ze eventjes van hun monopoly van geweld gebruik kunnen maken. Keihard aanpakken die lui.
pi_106040207
Ach zolang ze nog fotografen kunnen oppakken en mishandelen en mensen ze toejuichen omdat de dienders wijzen op je rechten tegenwoordig uitlokking en provoceren is denken ze hier wel mee weg te komen.

Ach zolang zolang iedereen ze blijft bejubelen als ze weer eens wat demonstrerende jongeren hebben aangevallen te paarden en met knuppels want die 5 rotjes zijn me toch gevaarlijk denken ze ook dat ze hier mee weg komen.

Ik kan nog wel even doorgaan...
  zondag 25 december 2011 @ 22:19:39 #86
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_106040398
quote:
Precies dit is het walgelijke ze wisten meteen dat er niets aan de hand was. Maar hey, we hebben je toch al aan de kant gezet dus vragen we meteen even naar je papieren :') Om te kotsen deze trend.
pi_106040504
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 22:19 schreef mrazura het volgende:

[..]

Precies dit is het walgelijke ze wisten meteen dat er niets aan de hand was. Maar hey, we hebben je toch al aan de kant gezet dus vragen we meteen even naar je papieren :') Om te kotsen deze trend.
De scheidslijn tussen normaal gedrag en opgefokt uit je vel springen is bij sommige agenten inderdaad wel heel dun.
pi_106040579
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 22:19 schreef mrazura het volgende:

[..]

Ja maar je weet toch dat je raus je persoonsbewijs muss laten zehen als god het vraagt? Toen die wet werd ingevoerd was het alleen als je ergens van verdacht werd maar het is me toch een mooie belasting! Wordt bij mij in het dorp vooral geheven op al die boeven met een scooter of onverlichte fiets die ze iedere maand met een checkpoint voor de school eruit vissen. Leert de jeugd tenminste vroeg wie de echte criminelen zijn. :')
pi_106040585
quote:
Nandlal runt al jaren schoonmaakbedrijf Voordorp en schuwt daarbij het fysieke werk niet. Zo klimt hij, ondanks zijn handicap, toch de glazenwassersladder op. Iets waarmee hij, in combinatie met zijn altijd goede humeur, ongevraagd diep respect afdwingt bij iedereen die hem kent.
pi_106043593
Wel apart dat veel mensen weigeren te geloven dat agenten tot dit soort dingen in staat zijn _O-
pi_106043670
quote:
13s.gif Op zondag 25 december 2011 16:15 schreef De_Nuance het volgende:
Dus, als het verhaal klopt is meneer op weg naar de kerk met zijn dochtertje uit het niets hardhandig mishandeld. En de beste man had al een dwarslaesie.

De-Politie-is-te-soft roepers kunnen wel blij zijn nu ! Bij twijfel gewoon neerhalen. Dat meneer een kleurtje heeft heeft vast ook niet geholpen.

[ afbeelding ]
http://dnu.nu/artikel/5708-edu-nandlal-mishandeld-door-agenten
Ik zie anders maar weinig van die "de-pliesie-is-veuul-ste-soft"-Henkies blij doen nu, en iets zegt mij dat dat komt door het feit dat het lijdend voorwerp in dit geval geen kwàllochtoon, maar een makkelijk want lichamelijk beperkt slachtoffer is. Maar leuke trollpoging in je 2de paraaf hoor, alleen dit keer geen sigaar voor jou :') :* ....

[ Bericht 0% gewijzigd door VanishedEntity op 26-12-2011 04:36:25 ]
pi_106044074
De poltie is veel te soft tegen de echte criminelen.... en weer veel te hard tegen de normale burger. Dat is nu juist wat er mis is! En het lijkt door te slaan naar harder omgaan met normale burgers, maar nog steeds soft zijn tegen de echte criminelen, dat is waar de schoen wringt voor veel mensen.
pi_106044118
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 23:58 schreef Refragmental het volgende:
De poltie is veel te soft tegen de echte criminelen.... en weer veel te hard tegen de normale burger. Dat is nu juist wat er mis is! En het lijkt door te slaan naar harder omgaan met normale burgers, maar nog steeds soft zijn tegen de echte criminelen, dat is waar de schoen wringt voor veel mensen.
QFT!!
pi_106044188
quote:
Is dat zo?
pi_106044274
Oh ja hoor, MS patiënten (zie link in Leandra's reply even hierboven) kunnen erover meepraten.
pi_106046507
quote:
4s.gif Op zondag 25 december 2011 17:20 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Het is wel lastig opstaan als je een dwarslaesie hebt. Volgens mij snap jij de Westerse samenleving niet zo goed. Je hoort meer thuis in Noord-Korea of het Derde rijk denk ik.
Inderdaad. Als je gehandicapt bent en je geeft het aan, dan kan ik begrijpen dat de politie je niet direct geloofd, omdat heel veel mensen dit als smoes gebruiken. Dat je het dan extra moet bewijzen lijkt me ook logisch, maar om hem dan maar foutief een katheter aan te brengen is van de zotte. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het niet bepaald fijn is om zo'n ding te hebben :X

quote:
Dit merk ik ook vaak ja. Zelfs als er een alcoholcontrole is merk ik dat de politie je probeert te pakken. Zo chagrijnig als ze er staan te kijken. De politie krijgt hierdoor alleen nog maar meer walging over zich heen.

quote:
'Moeilijk doen' en 'wat duw en trekwerk'. Wat verstaat de politie daar onder? Hopen dat zij en de desbetreffende minister nu gaan beseffen dat het politie apparaat geen winst hoeft te maken, maar gewoon de veiligheid van de burgers moet garanderen.
  maandag 26 december 2011 @ 01:59:02 #98
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_106048154
Inderdaad apart dat mensen niet willen geloven dat politie-agenten dit zouden kunnen doen.

Je ziet al jaren een verruwing, een verharding, en het steeds vaker grijpen naar (al dan niet buitensporig) geweld.

De Nederlandse politie wordt met het jaar Amerikaanser.
  maandag 26 december 2011 @ 02:03:29 #99
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_106048237
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 01:59 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Inderdaad apart dat mensen niet willen geloven dat politie-agenten dit zouden kunnen doen.

Je ziet al jaren een verruwing, een verharding, en het steeds vaker grijpen naar (al dan niet buitensporig) geweld.

De Nederlandse politie wordt met het jaar Amerikaanser.
Nu nog hard optreden tegen de echte criminelen ipv de gehandicapten :Y
pi_106050515
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 02:03 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Nu nog hard optreden tegen de echte criminelen ipv de gehandicapten :Y
Ja :{w die slaan terug ,minimaal
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')