Ahhhh zo werkt dat dus.quote:Clinical trials of drugs and other medical therapies are carefully carried out and are the very gold standard of scientific proof, right? According to an in-depth review of this question just published in the British Medical Journal (BMJ,) the answer is no. In fact, the BMJ is sounding the alarm that data reported by scientists is too often not the truth -- because the researchers leave out inconvenient evidence. The result of facts-gone-missing could well be harming patients, spiking up healthcare costs by the selling of medical treatments based on bogus findings, and threatening the very integrity of medicine.
bron
Hou toch op zeg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ahhhh zo werkt dat dus.
Men moet zich toch wel langzamerhand kapot schamen om de medische industrie te werken.
Ja jouw conclusie krijg je nou eenmaal als je er geen reet van snapt, klein missertjequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ahhhh zo werkt dat dus.
Men moet zich toch wel langzamerhand kapot schamen om de medische industrie te werken.
Heb je door dat die bron er belang bij heeft de medische wereld in een zo kwaad mogelijk daglicht te zetten?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ahhhh zo werkt dat dus.
-knip-quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je door dat die bron er belang bij heeft de medische wereld in een zo kwaad mogelijk daglicht te zetten?
Medisch Centrum West bestaat niet echt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou toch op zeg.
Ga dat vertellen in een ziekenhuis waar de artsen en verpleegkundigen zich voor je uitsloven.
Het is te hopen dat je ze nooit nodig hebt.
Jawel, dat was toch het ziekenhuis in Lelystad? Dat staat er volgens mij nog steeds. En de laatste ervaringen die wij hadden met medici waren zeer positief, doctoren die 's avonds ~21.00 nog even langs kwamen, terwijl ze 's morgens 07.30 op de operatiekamer aan het voorbereiden waren, tandartsen die in het weekend even bellen om te vragen hoe je nieuwe kunstgebit werkt, en of je nog pijn hebt, consequent wachttijden van <5 minuten hier in het ziekenhuis, etc etc.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Medisch Centrum West bestaat niet echt.
Ja, maar dat wil Lambiekje niet horen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:21 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jawel, dat was toch het ziekenhuis in Lelystad? Dat staat er volgens mij nog steeds. En de laatste ervaringen die wij hadden met medici waren zeer positief, doctoren die 's avonds ~21.00 nog even langs kwamen, terwijl ze 's morgens 07.30 op de operatiekamer aan het voorbereiden waren, tandartsen die in het weekend even bellen om te vragen hoe je nieuwe kunstgebit werkt, en of je nog pijn hebt, consequent wachttijden van <5 minuten hier in het ziekenhuis, etc etc.
wel volgens oppermongool lambiekje die met zijn verstandelijke beperking maar 1 ding voor ogen heeft, zo hard en dom mogelijk blaten en als er fijntjes op gewezen wordt dat het toch anders is er weer een godwin tegen gooit en van onderwerp veranderd en vervolgens daar zijn beperkingen over uitkotst.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Een fijne arts heeft sec niets met dit topic te maken idd. En om offtopic door te gaan; tandartsen wantrouw ikWaarschijnlijk een extra consult gerekend voor het (ongevraagde) telefoontje. Maar ik zal wel te kritisch zijn
Ja hij heeft inmiddels al een aardige FOK!-bekendheid met zijn charme, genuanceerdheid en zijn realistische kijk op zaken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:46 schreef Re het volgende:
[..]
wel volgens oppermongool lambiekje die met zijn verstandelijke beperking maar 1 ding voor ogen heeft, zo hard en dom mogelijk blaten en als er fijntjes op gewezen wordt dat het toch anders is er weer een godwin tegen gooit en van onderwerp veranderd en vervolgens daar zijn beperkingen over uitkotst.
Zo gaat het a 8 topics lang met dit trichroompje
Nee ik blaat niet dom. Ik ondersteun mijn stellingen. In tegenstelling tot jij. Je KAN niet bewijzen dat men goed, secuur en oprecht handeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:46 schreef Re het volgende:
[..]
wel volgens oppermongool lambiekje die met zijn verstandelijke beperking maar 1 ding voor ogen heeft, zo hard en dom mogelijk blaten en als er fijntjes op gewezen wordt dat het toch anders is er weer een godwin tegen gooit en van onderwerp veranderd en vervolgens daar zijn beperkingen over uitkotst.
Zo gaat het a 8 topics lang met dit trichroompje
... ik scratch in wezen nog maar aan de oppervlak. Alles wat ik roep is gebaseerd op feiten die boventafel zijn gekomen. De beerput is nog amper geopend. Het kan nog velen velen malen slechter.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:11 schreef Copycat het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een beetje medelijden met Lambiekje. Achter elke boom een boze wolf zien, nergens de goedheid van in kunnen zien, maar alles negatief, wantrouwend en als vijand benaderen ... dat lijken mij geen ingrediënten voor een gelukkig leven.
Gek genoeg vroeg ik hem en ook Bankfurt, toen mijn vader nog in een vroeg stadium van prostaatkanker zat, wat zij zouden doen als alternatief tegen de reguliere route via big-pharma en opname in een ziekenfabriek/huis. Ze kwamen, ondanks mijn herhaaldelijke verzoeken niet verder dan niet langer een gsm in de broekzak dragen, geen eten uit de magnetron, termen als "inlezen" en de artsen niet geloven.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja hij heeft inmiddels al een aardige FOK!-bekendheid met zijn charme, genuanceerdheid en zijn realistische kijk op zaken.
voortaan past maar 1 reactie bij je en dat gaan we gewoon consequent herhalenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee ik blaat niet dom. Ik ondersteun mijn stellingen. In tegenstelling tot jij. Je KAN niet bewijzen dat men goed, secuur en oprecht handeld.
Godwin is allang geen drogreden meer. Onze maatschappij staat wederom op het punt van barsten.
Dus hou op met die rookgordijn. De medische wereld is doortrapt slecht.
je loopt al tig jaar te scratchen maar komt niet echt ver huhquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... ik scratch in wezen nog maar aan de oppervlak. Alles wat ik roep is gebaseerd op feiten die boventafel zijn gekomen. De beerput is nog amper geopend. Het kan nog velen velen malen slechter.
Het is inherent aan verschillende belangen en verwachtings (dan wel hoop) patronen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:16 schreef Copycat het volgende:
Tuurlijk, dat is inherent aan menselijk handelen. Maar om alles over een en dezelfde negatieve, wantrouwende kam te scheren. Dan moet ergens iets danig fout zijn gegaan.
Van mensen ...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Het is inherent aan verschillende belangen en verwachtings (dan wel hoop) patronen.
Dat is iig goed te horen. Er zijn in de medische wereld genoeg mooie dingen. Zoals ik er tegenaan kijk; alles wat mechanisch is te fixen (dwz met snijden / weghalen / dichtnaaien) is de vooruitgang super rap de afgelopen decennia. Veel winst aan voor de patient. En de uitkomsten zijn relatief makkelijk uit te leggen. Uiteraard zit hier ook een marketingmolen achter welke producten probeert te slijten, maar het is allemaal iig vrij eenvoudig om de winstpunten te zien. Veel onverwachte bijeffecten zijn niet te verwachten; een snee is een snee en als je preciezer een kleinere snee kan maken en via camera's en robothandjes netter kan werken, dan is dit progressie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:24 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Gek genoeg vroeg ik hem en ook Bankfurt, toen mijn vader nog in een vroeg stadium van prostaatkanker zat, wat zij zouden doen als alternatief tegen de reguliere route via big-pharma en opname in een ziekenfabriek/huis. Ze kwamen, ondanks mijn herhaaldelijke verzoeken niet verder dan niet langer een gsm in de broekzak dragen, geen eten uit de magnetron, termen als "inlezen" en de artsen niet geloven.
Inmiddels is hij door een arts geopereerd met een da vinci robot, en is hij kankervrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |