Dit is zoals jullie allemaal weten een belachelijke aantijging en derhalve heb ik hem ook verworpen maar ik zit er toch wel een beetje meequote:Op 25-12-2011 01:15 schreef MASD
Ik had ook dat kapsel toen ik jong was. En maar niet doorhebben dat je gigantisch voor lul staat.
Dat is het punt niet, als het van Monopoly zou komen dan denk ik van hmm misschien heeft die een punt maar deze man heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 25 december 2011 02:31 schreef rumiii het volgende:
Jij bent hier natuurlijk al een veteraan.
Andere wat?quote:
Je bedoelt dus nu?quote:Op zondag 25 december 2011 02:39 schreef ValHallen het volgende:
Dat kapsel had ik ook toen ik 12 was.
Dat moet wel. Als je mensen had bedoeld, had je immers wel 'anderen' geschreven.quote:
Ik gebruik gelwaxquote:Op zondag 25 december 2011 02:40 schreef ValHallen het volgende:
Toen was dat nog mode, elke dag een pot gel door je haar gooien.
Mijn haar van nu is gelloos.quote:Op zondag 25 december 2011 02:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pics van je haar nu, ik geloof je niet
Nouja zeg! Pics!quote:Op zondag 25 december 2011 02:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Laat die pics dan maar zitten
Maar jongen :S ik heb niet geschreven ik heb getyptquote:Op zondag 25 december 2011 02:40 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat moet wel. Als je mensen had bedoeld, had je immers wel 'anderen' geschreven.
Nice one.quote:Op zondag 25 december 2011 02:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had serieus niet door dat jij het was
Nu nog steeds hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 02:40 schreef ValHallen het volgende:
Nu hoef ik geen pics meer. Ik vind gelloos haar gewoon leuk, was benieuwd hoe dat er bij een random iemand uit zou zien, nou, ik weet het al.quote:
Ik kom niet zo lekker uit mijn woordenquote:Op zondag 25 december 2011 02:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Je vriendje een random iemand noemen[ afbeelding ]
Dit voelt goed ja.quote:Op zondag 25 december 2011 02:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Je vriendje een random iemand noemen[ afbeelding ]
Daten? - Met drommel welteverstaan -quote:Op zondag 25 december 2011 02:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zie je foto's nu voor het eerst. Wat ben jij een leuke knul!
Maar ik dacht dus: hee, iemand met gelloos haar! Pics!quote:
Hij is te jong voor mij.quote:Op zondag 25 december 2011 02:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daten? - Met drommel welteverstaan -
30+quote:Op zondag 25 december 2011 02:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan wel niet?
Ik ben goed uitgerust.quote:Op zondag 25 december 2011 03:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Hallo lieve ratel
moet jij niet goed uitgerust zijn voor de feestdagen?
Heb je Monopoly wel eens gezien?quote:Op zondag 25 december 2011 02:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, als het van Monopoly zou komen dan denk ik van hmm misschien heeft die een punt maar deze man heb ik nog nooit gezien.
Ik heb laatst samen met hem de buurvrouw geneukt.quote:Op zondag 25 december 2011 09:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je Monopoly wel eens gezien?
Hehehequote:Op zondag 25 december 2011 11:06 schreef CaptainCookie het volgende:
TS heeft een vliegdekschip op z'n hoofd
Lieve reactie van een rotzak zeg, de kerstsfeer heeft jou ook bereikt?quote:Op zondag 25 december 2011 11:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Boeiend wat een of andere onbekend kutmongooltje zegt op het internet.
Niks mis mee anyways, zie je wel vaker.
Waat? Kerst? Ik ben nog brak van vannacht.quote:Op zondag 25 december 2011 11:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Lieve reactie van een rotzak zeg, de kerstsfeer heeft jou ook bereikt?
Dat je het wel vaker ziet hoeft natuurlijk niet te betekenen dat er niks mis mee is, maar je hebt wel gelijk hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 11:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Boeiend wat een of andere onbekend kutmongooltje zegt op het internet.
Niks mis mee anyways, zie je wel vaker.
Forever alone, beetje vrienden zoeken op internet.quote:Op zondag 25 december 2011 02:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zie je foto's nu voor het eerst. Wat ben jij een leuke knul!
quote:Op zondag 25 december 2011 11:22 schreef Chai het volgende:
Toen ik de TT zag dacht ik dat Crocodi1e wel de TS zou zijn.
jij lijkt op die kerel van ONZquote:Op zondag 25 december 2011 02:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is dit, er komt ineens een random persoon die ik hier nog nooit op FOK! heb zien posten een beetje in mijn fobo posten dat mn haar belachelijk is
[..]
Dit is zoals jullie allemaal weten een belachelijke aantijging en derhalve heb ik hem ook verworpen maar ik zit er toch wel een beetje mee
Omg, dit was wel serieus mn haar toen ik klein wasquote:Op zondag 25 december 2011 13:55 schreef Sochaux het volgende:
Ik vind dit model altijd wel een kekke, jij TS?!
[ afbeelding ]
Gister dusquote:Op zondag 25 december 2011 14:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Omg, dit was wel serieus mn haar toen ik klein was
Iets kleinere vetkuif wel
Waarom loop je met een dienblad op je hoofd dan?quote:Op zondag 25 december 2011 14:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
niet spotten met de duivel man je weet mar nooitquote:Op zondag 25 december 2011 14:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groep 8 - 2e klas ofzo
En waarom zou ik geen devilhorns mogen doen?
Daarom. Of RJD komt je achtervolgen tot in de hell. En zelfs verder, want hij heeft er een hypotheek op.quote:Op zondag 25 december 2011 14:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
niet spotten met de duivel man je weet mar nooit
Wie is RDJ?quote:Op zondag 25 december 2011 14:26 schreef Romanov het volgende:
[..]
Daarom. Of RJD komt je achtervolgen tot in de hell. En zelfs verder, want hij heeft er een hypotheek op.
quote:Op zondag 25 december 2011 14:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En waarom zou ik geen devilhorns mogen doen?
Vandaar dusquote:
Mij wel,quote:Op zondag 25 december 2011 17:29 schreef BlueMage het volgende:
Wat kan het je schelen wat anderen denken over je uiterlijk?
Mij ook, daarom heb ik ook geen foto's van mezelf in m'n FoBo, ik heb lang geleden ontdekt dat foto's op internet plaatsen één van die dingen is waar je ontzettend voorzichtig mee moet zijn.quote:
Je mag ze wel sturen via dm hoorquote:Op zondag 25 december 2011 17:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mij ook, daarom heb ik ook geen foto's van mezelf in m'n FoBo, ik heb lang geleden ontdekt dat foto's op internet plaatsen één van die dingen is waar je ontzettend voorzichtig mee moet zijn.![]()
Precies gewoon fleecetrui en wortelbroek tochquote:Op zondag 25 december 2011 17:29 schreef BlueMage het volgende:
Wat kan het je schelen wat anderen denken over je uiterlijk?
Alsof mensen jou willen gevenquote:Op zondag 25 december 2011 18:21 schreef Sinosappel het volgende:
Ik hou van jouw haar Drommel, en van je kont!
Als je groene ogen had gehad mocht je me geven.
Het gaat hier over Drommelquote:Op zondag 25 december 2011 18:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alsof mensen jou willen geven
lekkere lange haren zijn veel beter inderdaadquote:Op zondag 25 december 2011 02:40 schreef ValHallen het volgende:
Je hebt tenminste geen bieber kapselquote:Op zondag 25 december 2011 02:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is dit, er komt ineens een random persoon die ik hier nog nooit op FOK! heb zien posten een beetje in mijn fobo posten dat mn haar belachelijk is
[..]
Dit is zoals jullie allemaal weten een belachelijke aantijging en derhalve heb ik hem ook verworpen maar ik zit er toch wel een beetje mee
Goed punt.quote:Op zondag 25 december 2011 18:31 schreef Wessell het volgende:
[..]
Je hebt tenminste geen bieber kapsel
Best grappig eigenlijk. Het was bedoeld als een troll-foto, blijkt het gewoon echt je kapsel te zijnquote:Op zondag 25 december 2011 14:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dat speciaal dan?quote:Op zondag 25 december 2011 19:33 schreef Anno2012 het volgende:
TS durft zich wel te tonen op fok, dat is dan wel weer een compliment waard
Ik heb groene ogenquote:Op zondag 25 december 2011 18:21 schreef Sinosappel het volgende:
Ik hou van jouw haar Drommel, en van je kont!
Als je groene ogen had gehad mocht je me geven.
TS is heetquote:Op zondag 25 december 2011 21:49 schreef RickoKun het volgende:
WAT IS DIT VOOR EEN KANKER TOPIC?! WAAROM PRIJST IEDEREEN TS DE HEMEL IN!? BEN IK IN HET PUB FORUM OF IN KLB?!
quote:Op zondag 25 december 2011 21:49 schreef RickoKun het volgende:
WAT IS DIT VOOR EEN KANKER TOPIC?! WAAROM PRIJST IEDEREEN TS DE HEMEL IN!? BEN IK IN HET PUB FORUM OF IN KLB?!
Toppers!!!quote:Op zondag 25 december 2011 21:58 schreef whosvegas het volgende:
Ga eens normaal nederlands leren, haten op.
Derde wereldlanden staan inderdaad bekend om het combineren van Nederlands en straattaal.quote:Op zondag 25 december 2011 22:05 schreef Romanov het volgende:
[..]
[..]
Toppers!!!![]()
En dat half nederlands half "straats"moet ook maar eens afgelopen zijn. Je leeft hier godverredomme niet in een derde wereld land, gedraag je daar dan ook niet naar!!!![]()
En nu weer terug naar Opeth tijdens kerst
Marokko iemand?quote:Op zondag 25 december 2011 22:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Derde wereldlanden staan inderdaad bekend om het combineren van Nederlands en straattaal.
Geen brede muzieksmaak hebbenquote:Op zondag 25 december 2011 23:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hahahahah ts is kknerd met zn devilhoorntjes![]()
kleuter zelfs mn buurjongetje van 4 doet dat niet meer wahahah kkzemmel
Ik denk het welquote:Op zondag 25 december 2011 18:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alsof mensen jou willen geven
Totaal niet sletterig.quote:Op maandag 26 december 2011 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk het wel
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #82
quequote:Op maandag 26 december 2011 05:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen brede muzieksmaak hebben
waarstaat ze danquote:Op maandag 26 december 2011 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Het probleem is alleen dat ze er niet in staat.quote:Op maandag 26 december 2011 22:22 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Het ging over Sinosappel of hoe ze ook mag heten.
Nee, daar staan alleen gore wijven in mang. Check die hele topic, alleen maar foto's van 40 jarige lichamen (nouja, zo zien ze eruit)quote:Op maandag 26 december 2011 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk het wel
quote:Op maandag 26 december 2011 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk het wel
wtf is dit voor vies alto FOK! haarquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:23 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet je je haar dragen a semmel
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wtf is dit voor vies alto FOK! haar
quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ecto pootje gespot, ga eens wat meer eten en laat die cola staan vriendje
Ik mag hopen dat dat je 4e bord is, wat een muizenhapje. En waar is je protein? Zou me niets verbazen als jij zo'n kereltje bent dat met een blij gezicht claimt dat hij 'alles kan eten maar niet aankomt'.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]IK BEN BEZIG JA
Ik eet echt veel hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat je 4e bord is, wat een muizenhapje. En waar is je protein? Zou me niets verbazen als jij zo'n kereltje bent dat met een blij gezicht claimt dat hij alles kan eten maar niet aankomt.
leuk hoor,die foto's die gemaakt worden met een rekenmachine.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]IK BEN BEZIG JA
Niet naar de kapper gaan en niet kammen bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:23 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet je je haar dragen a semmel
Precies.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:41 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Niet naar de kapper gaan en niet kammen bedoel je?
Wat willen dit soort foto's zeggen? Ik weet het serieus niet.quote:
het is gewoon een voorkeur hoor skkl ga je echt niet dood aahnquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Schelden met dodelijke ziektes
beter voor je dat je je adres nu meteen zegt zodat ik je kom klappequote:Op woensdag 18 januari 2012 22:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
quote:
Homo's worden anders nog best oud hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel ik plaats mn mooiste fotoquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:44 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Jij ziet er wel lelijk uit :$
heb je nog wat beters dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel ik plaats mn mooiste foto
Gore ecto bah bah mangquote:Op woensdag 18 januari 2012 18:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik eet echt veel hoorNu niet omdat ik teveel chips heb gegeten om nog iets fatsoenlijks binnen te krijgen, maar normaliter pak ik toch twee grote diepe borden.
ja man kk yoghurt eten en vis en noten weet je tochquote:
Haha lol idd skkls moete bulke t/m weetje met ingevalle borstje ribbetjes allesquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:06 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ja man kk yoghurt eten en vis en noten weet je toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |